Mitä vikaa on naisessa jos tulee aina torjutuksi?
HUOM. tullut jätetyksi etenkin pidemmällä aikavälillä. Treffeille kyllä pääsee ja tapailua on, mutta kukaan mies ei ole ollut kiinnostunut pidempään kun max. puoli vuotta jonka pisin suhde kestänyt. Kukaan ei myöskään ole kyselyistä huolimatta osannut sanoa miksei kiinnostanut jatkaa, vaikea muuttaa itseään kun ei tiedä miksi on näin viallinen.
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:29"]
Tapailee vääriä ihmisiä.
[/quote]
Miksi ne miehet on sitten halunneet tapailla mua edes alunperin jos ne on olleet vääriä, kun ollaan molemmat oltu yhtä innostuneita? ap
[/quote]
Koska olet muuttanut itseäsi ja puolen vuoden kuluessa oikea sinä on paljastunut sen roolin alta?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:10"]Minä olen alitajuntafrikki, ja tältä pohjalta sanon, että vedämme aina puoleemme samanlaisia kuin itse. Eli jos miehet hyökäävät, niin minä itse hylkään ensin itseni, enkä hyväksy itseäni sellaisna kuin olen. Ulkopuolinen maailma on vain sisäisen maailmamme heijastumaa.
[/quote]
Kerro lisää. Tarkoitatko että jos ei pidä itsestään, ei muutkaan pidä?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:23"]
Minä olen liian ujo. Exäkin myönsi (ainut, joka on ikinä ollut kiinnostunut edes vähän aikaa)...En viitsi enää yrittää ketään, kun todennäköistä on, että juttelu on liian vaikeaa. En oikeasti voi ujoudelleni mitään, mutta se tekee minusta tylsän ihmisen, kun en saa sanottua sitä mitä ajattelen. Kauniiksi on monet sanoneet, mutta ei se riitä. N21
[/quote]
Ujouteen helpottaa monesti kun saa kokemusta lisää. Vastahan olet saanut tarpeeksi ikää ostaa viinaa, miten siinä olisi ujous kerennyt hioutua pois?
Jotain ilmeisesti kyllä teet oikein kun treffikutsuja satelee. Jotkut ei saa yhtään treffikutsua elämässään ja jotkut ehkä muutaman.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:09"]Ok...En ole ajatellut, että huono itsetunto voisi olla noin kova pala noin monelle. Kun itse sitä ei enää 'huomaa' miten huono se on. On vaan vaikea alkaa uskoa itseensä kun paskemmaksi se itsetunto menee jokaisen ihmissuhteen jälkeen.
Kyllä se on sitä. Eikä kumppani välttämättä edes tiedosta sitä niin, että voisi ottaa asian puheeksi tai tietäisi sen eron syyksi. Usein iso ongelma näkyy arsyyntymisenä jostain pikkuasioista, joita ihmiset pitävät eron syinä. Ja toisaalta, vaikka mies tietäisi, niin miten sen voisi sanoa lyttäämättä huonoa itsetuntoa kokonaan.
Varmaan mun on parhain pitää ainakin parin vuoden tauko etten suostu taas yksillekään treffeille. Oon nytkin kieltäytynyt kaikista treffikutsuista puolen vuoden aikana. ap
Hyvä idea, mutta sinun pitäisi tehdä muutakin itsetunnon kohentamiseksi. Miehille jankutetaan aina, että pitäisi hoitaa oma itsetunto kuntoon ja oma elämä mielenkiintoiseksi, jos haluaa olla kiinnostava naisten mielestä. Ei se ole ollenkaan huono ohje ja yhtä hyvin se pätee naisiin. Vaikka nainen pääsee aina kokeilemaan jonkun hyypiön kanssa, itsetunto ja elämä tarvitaan silloin, kun nainen haluaa sitouttaa laadukkaan miehen.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:02"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:58"]
Mulla oli sellanen kaveri, joka oli tosi kaunis, pitkä, hoikka yms. Mutta mitä sen miessuhteisiin tuli, niin ei oikein tullut yhtään mitään. Välillä surullisen huvittuneena vierestä katselin kyseisen neidin touhua; miten se suorastaan ajoi kaikki pois luotaan ympäriltänsä. Syy siihen oli sen tytön asenne kaikkia miehiä kohtaan, joka ikinen maailman mies oli kusipääpelle ja silti niitä kaikkia pyöritettiin yhtä aikaa, jälkeenpäin itkettiin kun jäätiin kiinni ja yksin.Oli myös tosi ahdistavaa kun tän tytön seläntakana puhuttiin ja paljon siitä käytöksestä, muutamat miehet yrittänyt sanoa sille suoraankin mutta se ihminen vaikutti siltä et sillä on joku blokki. Eli suomennettuna se ei ollut tyytyväinen mihinkään. Tietysti syynä voi olla myös daddy-issues. Enää ei olla tekemisissä koska oli ystävänä myös erittäin vaikea tapaus, vaikka hauskaa meillä olikin. Ei saa olla liian kriittinen ihmissuhde asioissa, jos ei anna millekkään mahdollisuutta, miten voi pieni ihminen tietää mitä haluaa
[/quote]
Miksi naiset aina ajattelevat pituuden hyväksi ominaisuudeksi? Vähän kuin minä sanoisin, että minulla on kaveri, joka on komea, lyhyt ja lihaksikas ja kuvittelisin, että nämä kaikki nostaisivat miehen tasoa.
[/quote]
Olipa lapsellinen vertaus. Lyhyt mies ei ole yleisen kauneusihanteen mukainen. Pitkä, kaunis ja hoikka nainen taas on. Sitä sinä et omalla ulkomuodollasi tai omalla mieltymykselläsi pysty muuttamaan.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:58"] Mulla oli sellanen kaveri, joka oli tosi kaunis, pitkä, hoikka yms. Mutta mitä sen miessuhteisiin tuli, niin ei oikein tullut yhtään mitään. Välillä surullisen huvittuneena vierestä katselin kyseisen neidin touhua; miten se suorastaan ajoi kaikki pois luotaan ympäriltänsä. Syy siihen oli sen tytön asenne kaikkia miehiä kohtaan, joka ikinen maailman mies oli kusipääpelle ja silti niitä kaikkia pyöritettiin yhtä aikaa, jälkeenpäin itkettiin kun jäätiin kiinni ja yksin.Oli myös tosi ahdistavaa kun tän tytön seläntakana puhuttiin ja paljon siitä käytöksestä, muutamat miehet yrittänyt sanoa sille suoraankin mutta se ihminen vaikutti siltä et sillä on joku blokki. Eli suomennettuna se ei ollut tyytyväinen mihinkään. Tietysti syynä voi olla myös daddy-issues. Enää ei olla tekemisissä koska oli ystävänä myös erittäin vaikea tapaus, vaikka hauskaa meillä olikin. Ei saa olla liian kriittinen ihmissuhde asioissa, jos ei anna millekkään mahdollisuutta, miten voi pieni ihminen tietää mitä haluaa [/quote] Miksi naiset aina ajattelevat pituuden hyväksi ominaisuudeksi? Vähän kuin minä sanoisin, että minulla on kaveri, joka on komea, lyhyt ja lihaksikas ja kuvittelisin, että nämä kaikki nostaisivat miehen tasoa. [/quote] Naiset ihailee malleja koska ne on pitkiä ja luulee että miehetkin ihailee.
[/quote]
Aika kysyttyjä puolisoitahan mallit vaikuttavat olevan.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:22"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:58"] Mulla oli sellanen kaveri, joka oli tosi kaunis, pitkä, hoikka yms. Mutta mitä sen miessuhteisiin tuli, niin ei oikein tullut yhtään mitään. Välillä surullisen huvittuneena vierestä katselin kyseisen neidin touhua; miten se suorastaan ajoi kaikki pois luotaan ympäriltänsä. Syy siihen oli sen tytön asenne kaikkia miehiä kohtaan, joka ikinen maailman mies oli kusipääpelle ja silti niitä kaikkia pyöritettiin yhtä aikaa, jälkeenpäin itkettiin kun jäätiin kiinni ja yksin.Oli myös tosi ahdistavaa kun tän tytön seläntakana puhuttiin ja paljon siitä käytöksestä, muutamat miehet yrittänyt sanoa sille suoraankin mutta se ihminen vaikutti siltä et sillä on joku blokki. Eli suomennettuna se ei ollut tyytyväinen mihinkään. Tietysti syynä voi olla myös daddy-issues. Enää ei olla tekemisissä koska oli ystävänä myös erittäin vaikea tapaus, vaikka hauskaa meillä olikin. Ei saa olla liian kriittinen ihmissuhde asioissa, jos ei anna millekkään mahdollisuutta, miten voi pieni ihminen tietää mitä haluaa [/quote] Miksi naiset aina ajattelevat pituuden hyväksi ominaisuudeksi? Vähän kuin minä sanoisin, että minulla on kaveri, joka on komea, lyhyt ja lihaksikas ja kuvittelisin, että nämä kaikki nostaisivat miehen tasoa. [/quote] Naiset ihailee malleja koska ne on pitkiä ja luulee että miehetkin ihailee.
[/quote]
[/quote]
Tavallisella suomalaisella miehellä ei kyllä riitä itsetunto siihen, suosivat enemmän lyhyitä ja söpöjä naisia kuin kauniita ja pitkiä.
Kyllä se niin on, että lyhyet ja lihavat av-mammat viettävät luksuselämää miljonäärien vaimoina Monacossa, kun taas pitkät ja laihat mallit asuvat Leppävaarassa kaksiossa ja katselevat sohvalla piereskelevää, juoppoa ja laiskaa äijää, kun eivät muutakaan saaneet.
Voiko ne treffeille pyytävät miehet kuvitella, että saavat sen itsetunto-ongelman korjattua? Vai onko ap kaunis ja saa siksi treffikutsuja?
Tuolle itsetunto-ongelmalle täytyy tosissaan tehdä jotain, ei pelkästään parisuhteen vuoksi vaan ihan oman elämänkin vuoksi. Ei kukaan terve mies jaksa pitkään naista, jolla on heikko itsetunto. Eikä ap varmaankaan halua, että jää jonkun sairaan alistajan haaviin.
Opettele ap tykkäämään itsestäsi, siitä se lähtee!
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:22"]
[/quote]
Totta. Mallit ovat esillä ja "todistetusti" kauniita. Itse preferoisin kurvikkaampaa naista. Eli todennäköisesti ei tarvitsisi olla niin pitkä kuin malli, mutta tissejä ja persettä soisin olevan. Mallit ovat pitkiä, koska se on vaatimus vaateripustimelle.
Oikeaa ihmistä ei ole sattunut kohdalle. Muistan aina kun useita vuosia sitten olin ihan todella ihastunut yhteen mieheen ja luulin että hänkin oli yhtä lailla minuun. Eipäs ollutkaan. Tulkitsin koko tilanteen väärin. Tulin siinä sitten todella torjutuksi ja nöyryytetyksi ja sen jälkeen oli todella vahvasti samanlaiset ajatukset, että minussa jotain todella pielessä-> heikko itsetunto, aloin jopa syyttämään ja vihaamaan itseäni koko sotkun takia. Muutaman kuukauden jälkeen muutto uudelle paikkakunnalle ja siellä tapasin miehen, joka oli aidosti kiinnostunut minusta, halusi seurustella, halusi viettää aikaa yhdessä ja kohteli kaikinpuolin hyvin. Kaikenlisäksi oli yhtälailla urheilullinen ja fiksu kaveri kun tuo edellinen, mutta pitkä ja paljon paremman näköinen. Oma pääni on vieläkin joskus pyörällä siitä miten itkin paljon huonomman miehen perään, mutta sain paremman. Ja vaikka erottiin myöhemmin niin ollaan tänäkin päivänä hyvissä väleissä kavereina. Eli ei se aina ole siitä kiinni, että on jotain vikaa. Kaikki ei vaan syty kaikista. Mitä ulkonäköön tulee niin kun katsoo millaisia avokkeja ja puolisoita monilla miehillä on, niin suurin osa niistä ei ole mitenkään erityisen kauniita, tai hyvännäköisiä. Joku muu juttu siinä on ollut mikä on vetänyt yhteen.
Oletko mustasukkainen? Vahtaatko miehen tekemisiä? Oletko kotikissa? Tai bailaatko joka ilta? Märisetkö huonouttasi miehille? Oletko estynyt sängyssä? Tai dominoit ihan liikaa? Määräät miehesi tekemisistä ja ketä hän saa tavata? Et halua olla miehen kavereiden kanssa?
Tuossa nyt on ainakin jotain syitä, mitkä saattavat ärsyttää.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:35"]Oletko mustasukkainen? Vahtaatko miehen tekemisiä? Oletko kotikissa? Tai bailaatko joka ilta? Märisetkö huonouttasi miehille? Oletko estynyt sängyssä? Tai dominoit ihan liikaa? Määräät miehesi tekemisistä ja ketä hän saa tavata? Et halua olla miehen kavereiden kanssa?
Tuossa nyt on ainakin jotain syitä, mitkä saattavat ärsyttää.
[/quote]
Musta tällainen vian etsiminen on aika haitallista. Siis tarkoitan että on hyvä tarkastella itseään kriittisesti, mutta että tulee myös muistaa että joillekin kelpaisi omana itsenäänkin ja joillekin ei sitten millään. Jotkut tykkää temperamenttisista ihmisistä, jotkut kotikissoista, jotkut haluaa läheisyyttä, joillekin se on takertuvuutta jne. Jos psyyke on kutakuinkin ok eikä ole esim. persoonallisuushäiriötä, ei voi sanoa että ap on vääränlainen.
Joo, ei ne miehetkään täydellisiä ole. Ja jos pelkästään täydelliset ihmiset seurustelisi, niin eihän mitään parisuhdeongelmia, pettämisiä tai eroja koskaan tulisi. Toi ei vaan ole tätä todellisuutta.
Ja kuinka viehättävä olisi sinusta mies, joka märehtisi sitä ettei kelpaa jollekin naiselle, etsisi vikoja itsestään ja yrittäisi muokata itsestään sellaisen että kelpaisi, koska uskoo niin vahvasti että on viallinen jos ei seurustele? Itse en ainakaan tuollaista miestä haluaisi.
Kannattaa keskittyä siihen että löytäisi jonkun jonka kanssa kemiat menee hyvin yhteen ja halutaan samanlaisia asioita elämältä.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:03"]
Joo, ei ne miehetkään täydellisiä ole. Ja jos pelkästään täydelliset ihmiset seurustelisi, niin eihän mitään parisuhdeongelmia, pettämisiä tai eroja koskaan tulisi. Toi ei vaan ole tätä todellisuutta.
Ja kuinka viehättävä olisi sinusta mies, joka märehtisi sitä ettei kelpaa jollekin naiselle, etsisi vikoja itsestään ja yrittäisi muokata itsestään sellaisen että kelpaisi, koska uskoo niin vahvasti että on viallinen jos ei seurustele? Itse en ainakaan tuollaista miestä haluaisi.
Kannattaa keskittyä siihen että löytäisi jonkun jonka kanssa kemiat menee hyvin yhteen ja halutaan samanlaisia asioita elämältä.
[/quote]
Aika usein miehet kuitenkin tuntuvat pitävän itseään täydellisinä.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:23"]
Minä olen liian ujo. Exäkin myönsi (ainut, joka on ikinä ollut kiinnostunut edes vähän aikaa)...En viitsi enää yrittää ketään, kun todennäköistä on, että juttelu on liian vaikeaa. En oikeasti voi ujoudelleni mitään, mutta se tekee minusta tylsän ihmisen, kun en saa sanottua sitä mitä ajattelen. Kauniiksi on monet sanoneet, mutta ei se riitä. N21
[/quote]
Ujouteen helpottaa monesti kun saa kokemusta lisää. Vastahan olet saanut tarpeeksi ikää ostaa viinaa, miten siinä olisi ujous kerennyt hioutua pois?
[/quote]
Kokemusta mistä?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:22"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:23"] Minä olen liian ujo. Exäkin myönsi (ainut, joka on ikinä ollut kiinnostunut edes vähän aikaa)...En viitsi enää yrittää ketään, kun todennäköistä on, että juttelu on liian vaikeaa. En oikeasti voi ujoudelleni mitään, mutta se tekee minusta tylsän ihmisen, kun en saa sanottua sitä mitä ajattelen. Kauniiksi on monet sanoneet, mutta ei se riitä. N21 [/quote] Ujouteen helpottaa monesti kun saa kokemusta lisää. Vastahan olet saanut tarpeeksi ikää ostaa viinaa, miten siinä olisi ujous kerennyt hioutua pois? [/quote] Kokemusta mistä?
[/quote]
no vaikka ihan elämänkokemusta. Usein iän myötä saa lisää rohkeutta ja uskallusta jutella miesten kanssa, ujokin. Kyl se vielä tulee se rohkeus. Harjoittele sellaisten miesten kanssa joista et ole kiinnostunut, silloin ei pelota niin paljon varmaan se tilanne että joutuu avaamaan suunsa.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:22"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:23"] Minä olen liian ujo. Exäkin myönsi (ainut, joka on ikinä ollut kiinnostunut edes vähän aikaa)...En viitsi enää yrittää ketään, kun todennäköistä on, että juttelu on liian vaikeaa. En oikeasti voi ujoudelleni mitään, mutta se tekee minusta tylsän ihmisen, kun en saa sanottua sitä mitä ajattelen. Kauniiksi on monet sanoneet, mutta ei se riitä. N21 [/quote] Ujouteen helpottaa monesti kun saa kokemusta lisää. Vastahan olet saanut tarpeeksi ikää ostaa viinaa, miten siinä olisi ujous kerennyt hioutua pois? [/quote] Kokemusta mistä?
[/quote]
no vaikka ihan elämänkokemusta. Usein iän myötä saa lisää rohkeutta ja uskallusta jutella miesten kanssa, ujokin. Kyl se vielä tulee se rohkeus. Harjoittele sellaisten miesten kanssa joista et ole kiinnostunut, silloin ei pelota niin paljon varmaan se tilanne että joutuu avaamaan suunsa.
[/quote]
Pelottaa kyllä. Tuntemattomien naistenkin kanssa juttelu pelottaa ja tuntuu, että tämä on vain pahentunut. Mutta ei kai kaikkien kuulukaan löytää ketään. Onneksi on kissoja:)
[/quote]
Mut niinhän mä taidan olla ihan paska kun en kerta kelpaa kellekään? :D ap
[/quote]
Vastasit itse omaan kysymykseesi! Ei kukaan halua joutua koko ajan pönkittämään toisen itsetuntoa ja vakuuttamaan että kyllä, sinä olet aivan yhtä nätti kuin eilenkin. Sinun täytyy yrittää muuttaa omaa ajatteluttelutapaasi ja käsitystä itsestäsi. Kun alat itse pitämään itsestäsi, alkavat miehetkin pitämään sinusta - ja pitkään.
Minä olen alitajuntafrikki, ja tältä pohjalta sanon, että vedämme aina puoleemme samanlaisia kuin itse. Eli jos miehet hyökäävät, niin minä itse hylkään ensin itseni, enkä hyväksy itseäni sellaisna kuin olen. Ulkopuolinen maailma on vain sisäisen maailmamme heijastumaa.