Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vikaa on naisessa jos tulee aina torjutuksi?

Vierailija
04.03.2015 |

HUOM. tullut jätetyksi etenkin pidemmällä aikavälillä. Treffeille kyllä pääsee ja tapailua on, mutta kukaan mies ei ole ollut kiinnostunut pidempään kun max. puoli vuotta jonka pisin suhde kestänyt. Kukaan ei myöskään ole kyselyistä huolimatta osannut sanoa miksei kiinnostanut jatkaa, vaikea muuttaa itseään kun ei tiedä miksi on näin viallinen.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:01"]

No on mulla maailman huonoin itsetunto, joka varmasti tulee usein esiin. Mutta onhan niitä monia huonoitsetuntoisia, jotka seurustelevat. En ole kuitenkaan hakemassa ketään miestä pönkittämään itseäni, vaikka mulla huono itsetunto on kun siihen ei voi kukaan muu kuin minä vaikuttaa. ap

[/quote]

Vaikea sanoa onko se tässä tapauksessa syy, mutta tiedän kavereita, jotka ovat lopettaneet suhteen kun eivät ole kestäneet sitä naisen itsesäälistä negatiivisuuden lietsontaa. On mennyt itseltäkin ilo arjesta, kun toinen on jatkuvasti henkisesti käsijarru päällä.

Vierailija
2/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäisiä tapailemasi miehet on oleet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:01"]

No on mulla maailman huonoin itsetunto, joka varmasti tulee usein esiin. Mutta onhan niitä monia huonoitsetuntoisia, jotka seurustelevat. En ole kuitenkaan hakemassa ketään miestä pönkittämään itseäni, vaikka mulla huono itsetunto on kun siihen ei voi kukaan muu kuin minä vaikuttaa. ap

[/quote]

Vaikea sanoa onko se tässä tapauksessa syy, mutta tiedän kavereita, jotka ovat lopettaneet suhteen kun eivät ole kestäneet sitä naisen itsesäälistä negatiivisuuden lietsontaa. On mennyt itseltäkin ilo arjesta, kun toinen on jatkuvasti henkisesti käsijarru päällä.

[/quote]

Ok...En ole ajatellut, että huono itsetunto voisi olla noin kova pala noin monelle. Kun itse sitä ei enää 'huomaa' miten huono se on. On vaan vaikea alkaa uskoa itseensä kun paskemmaksi se itsetunto menee jokaisen ihmissuhteen jälkeen.

Varmaan mun on parhain pitää ainakin parin vuoden tauko etten suostu taas yksillekään treffeille. Oon nytkin kieltäytynyt kaikista treffikutsuista puolen vuoden aikana. ap

Vierailija
4/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sinun huono[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:51"]

Tuleeko luonteestasi pitemmän ajan kanssa esiin jotain piirteitä, jotka saavat miesten karvat nousemaan pystyyn? Oletko takertuja, neuroottinen, oikutteletko, vähätteletkö tai surkutteletko itseäsi, saatko nalkutus- tai kiukunpuuskia? Oletko kova törsäämään, vaatimaan tai puuttumaan miehen tekemisiin?

Jos näissä ei ole vika, niin ehkä tosiaan haet temperamentiltaan liian erilaisia, räväkämpiä ja energisempiä naisia suosivia miehiä.

[/quote]

[/quote]Juuri tuollainen asenne saa minussa yökkimisreaktion. " MINÄ OLEN HUONO BYÄÄ MINÄ OLEN PASKA IHMINEN"
T.mies

Vierailija
5/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:12"]

Minulle sinun huono[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:51"] Tuleeko luonteestasi pitemmän ajan kanssa esiin jotain piirteitä, jotka saavat miesten karvat nousemaan pystyyn? Oletko takertuja, neuroottinen, oikutteletko, vähätteletkö tai surkutteletko itseäsi, saatko nalkutus- tai kiukunpuuskia? Oletko kova törsäämään, vaatimaan tai puuttumaan miehen tekemisiin? Jos näissä ei ole vika, niin ehkä tosiaan haet temperamentiltaan liian erilaisia, räväkämpiä ja energisempiä naisia suosivia miehiä. [/quote] No on mulla maailman huonoin itsetunto, joka varmasti tulee usein esiin. Mutta onhan niitä monia huonoitsetuntoisia, jotka seurustelevat. En ole kuitenkaan hakemassa ketään miestä pönkittämään itseäni, vaikka mulla huono itsetunto on kun siihen ei voi kukaan muu kuin minä vaikuttaa. ap [/quote]Juuri tuollainen asenne saa minussa yökkimisreaktion. " MINÄ OLEN HUONO BYÄÄ MINÄ OLEN PASKA IHMINEN" T.mies

[/quote]

Mut niinhän mä taidan olla ihan paska kun en kerta kelpaa kellekään? :D ap 

Vierailija
6/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, Sinussa on pakko olla jotain masentavaa tai seurasi alkaa pidemmän päälle ahdistamaan

Vierailija
7/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa tuuria.

Vierailija
8/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni 25-vuotias ei vielä ole tavannut sitä lopullistsa puolisoaan, joten tilanne ei todellakaan tarkoita sitä, että sinussa olisi jotain vikaa. Ota se asenne, että pärjäät yksin, kunnes löytyy se, jonka kanssa todella synkkaa ja että et haluakaan ketä tahansa vaan siksi, että olisi joku.

Vierailija
9/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:12"]

Minulle sinun huono[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:51"] Tuleeko luonteestasi pitemmän ajan kanssa esiin jotain piirteitä, jotka saavat miesten karvat nousemaan pystyyn? Oletko takertuja, neuroottinen, oikutteletko, vähätteletkö tai surkutteletko itseäsi, saatko nalkutus- tai kiukunpuuskia? Oletko kova törsäämään, vaatimaan tai puuttumaan miehen tekemisiin? Jos näissä ei ole vika, niin ehkä tosiaan haet temperamentiltaan liian erilaisia, räväkämpiä ja energisempiä naisia suosivia miehiä. [/quote] No on mulla maailman huonoin itsetunto, joka varmasti tulee usein esiin. Mutta onhan niitä monia huonoitsetuntoisia, jotka seurustelevat. En ole kuitenkaan hakemassa ketään miestä pönkittämään itseäni, vaikka mulla huono itsetunto on kun siihen ei voi kukaan muu kuin minä vaikuttaa. ap [/quote]Juuri tuollainen asenne saa minussa yökkimisreaktion. " MINÄ OLEN HUONO BYÄÄ MINÄ OLEN PASKA IHMINEN" T.mies

[/quote]

Mut niinhän mä taidan olla ihan paska kun en kerta kelpaa kellekään? :D ap 
[/quote]Miksi teet itsellesi tuollaista itsetuntoa tuhoavaa mielikuvaharjoittelua ?

T.mies

Vierailija
10/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, mikä sinussa on vikana, että mies ei koe, että olisit heille se nainen, johon haluavat sitoutua. Ehkä voisit miettiä toimintaasi ja erityisesti niitä tilanteita, jolloin miehen kiinnostus on alkanut hiipua. Monet asiat voi tuntua ärsyttäviltä. Myös sellaiset, jotka eivät liity sinuun. Onko vaikka kavereihisi tutustuminen voinut muuttaa miehen asennetta? Missä kunnossa pidät kämppäsi? Onko sinulla rahavaikeuksia? Miten käyttäydyt humalassa? Oletko tutustumisen alkuvaiheessa antanut itsestäsi jotenkin vääränlaisen kuvan? Oletko rehellinen? Pidätkö itsestäsi ulkoisesti huolta? Miten käyttäydyt väsyneenä? Oletko mustasukkainen? Yleensä voisi sanoa, että ihminen voi aina muuttaa toimintaansa. Jos huomaat antavasi itsestäsi typerän kuvan tai käyttäydyt huonosti, tee toisin seuraavalla kerralla. Tosi asia on se, että miehet ei tykkää draamaqueen-naisista ja liika roikkuminen alkaa varmasti ärsyttää. Alatko muutaman kuukauden seurustelun/tapailun jälkeen esittää vaatimuksia? Odottaa sitoutumista? Oletko ihan varma, että kyseiset miehet tapailevat vain sinua?

Vierailija
11/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:09"]Ok...En ole ajatellut, että huono itsetunto voisi olla noin kova pala noin monelle. Kun itse sitä ei enää 'huomaa' miten huono se on. On vaan vaikea alkaa uskoa itseensä kun paskemmaksi se itsetunto menee jokaisen ihmissuhteen jälkeen.

Kyllä se on sitä. Eikä kumppani välttämättä edes tiedosta sitä niin, että voisi ottaa asian puheeksi tai tietäisi sen eron syyksi. Usein iso ongelma näkyy arsyyntymisenä jostain pikkuasioista, joita ihmiset pitävät eron syinä. Ja toisaalta, vaikka mies tietäisi, niin miten sen voisi sanoa lyttäämättä huonoa itsetuntoa kokonaan.

Varmaan mun on parhain pitää ainakin parin vuoden tauko etten suostu taas yksillekään treffeille. Oon nytkin kieltäytynyt kaikista treffikutsuista puolen vuoden aikana. ap

Hyvä idea, mutta sinun pitäisi tehdä muutakin itsetunnon kohentamiseksi. Miehille jankutetaan aina, että pitäisi hoitaa oma itsetunto kuntoon ja oma elämä mielenkiintoiseksi, jos haluaa olla kiinnostava naisten mielestä. Ei se ole ollenkaan huono ohje ja yhtä hyvin se pätee naisiin. Vaikka nainen pääsee aina kokeilemaan jonkun hyypiön kanssa, itsetunto ja elämä tarvitaan silloin, kun nainen haluaa sitouttaa laadukkaan miehen.

Vierailija
12/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen liian ujo. Exäkin myönsi (ainut, joka on ikinä ollut kiinnostunut edes vähän aikaa)...En viitsi enää yrittää ketään, kun todennäköistä on, että juttelu on liian vaikeaa. En oikeasti voi ujoudelleni mitään, mutta se tekee minusta tylsän ihmisen, kun en saa sanottua sitä mitä ajattelen. Kauniiksi on monet sanoneet, mutta ei se riitä.
N21

Vierailija
13/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaankin tylsä ja huumorintajuton. Onko sinulla mitään harrastuksia? Millä tavalla olet erikoinen ja persoonallinen? Ja aiemmin mainitsemasi huono itseluottamus, on aina turn off.

Vierailija
14/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on kyllä useammin turn off, jos on liian itsevarma ja itsenäinen eikä mies koe olevansa esim. taloudellisesti paremmassa asemassa.

Vierailija
15/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla tarkat kriteerit miehelle ??? Ehkä se oikea ei olekkaan niiden sisällä ??

Vierailija
16/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän OIKEASTI itsevarma, ei ylimielinen nainen on se jota ei haluta päästä karkuun.

Vierailija
17/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin ihan oikeasti syy on ollut se että olen ihan vääränlaisten miesten kanssa mennyt yhteen. Ehken aikaisemmin sitten tiennyt niin tarkkaan mitä haluan. Nyt tietäisin, tosin sydäntäni en helposti kenellekään avaisi jos joku tulisi vastaan. En ole myöskään sellainen persoona että menen helposti johonkin muottiin. Ei varmaan muutkaan, mutta ehkä vielä enemmän kuin jotkut. Näytän kiltiltä naapurintytöltä, olenkin sitä, toisaalta taas en, harrastukset on vähän poikkeavia ehkä, luonnekin hämää. Siis olen ujo mutta vain alussa. Ja arvostan ihan ylettömästi rehellisyyttä ja sitoutumista, mutta kuitenkaan en esim. lapsia välttämättä halua. Se karsii ne hyvät koti-isä matskut varmaan pois. Enkä ole kaunotar, ja joskus itsetuntoni on pohjamudissa. En sitä näytä mutta vaistoaahan sen varmaan. Tää tuntuu tosi monimutkaiselta löytää sopiva mies. Oon myös herkkä ja taiteellinen, kun taas mun miehet on olleet loogisia ja käytännönläheisiä. Ei ne arvosta mun persoonaa.. ja niistä eroista seuraa vain konflikteja. Mua on myös kiusattu lapsena ja siitä kai se johtuu että ajaudun yhteen mua alitajuisesti mollaavien kylmien miesten kanssa.

Vierailija
18/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellanen kaveri, joka oli tosi kaunis, pitkä, hoikka yms. Mutta mitä sen miessuhteisiin tuli, niin ei oikein tullut yhtään mitään. Välillä surullisen huvittuneena vierestä katselin kyseisen neidin touhua; miten se suorastaan ajoi kaikki pois luotaan ympäriltänsä. Syy siihen oli sen tytön asenne kaikkia miehiä kohtaan, joka ikinen maailman mies oli kusipääpelle ja silti niitä kaikkia pyöritettiin yhtä aikaa, jälkeenpäin itkettiin kun jäätiin kiinni ja yksin.Oli myös tosi ahdistavaa kun tän tytön seläntakana puhuttiin ja paljon siitä käytöksestä, muutamat miehet yrittänyt sanoa sille suoraankin mutta se ihminen vaikutti siltä et sillä on joku blokki. Eli suomennettuna se ei ollut tyytyväinen mihinkään. Tietysti syynä voi olla myös daddy-issues. Enää ei olla tekemisissä koska oli ystävänä myös erittäin vaikea tapaus, vaikka hauskaa meillä olikin. Ei saa olla liian kriittinen ihmissuhde asioissa, jos ei anna millekkään mahdollisuutta, miten voi pieni ihminen tietää mitä haluaa

Vierailija
19/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:58"]

Mulla oli sellanen kaveri, joka oli tosi kaunis, pitkä, hoikka yms. Mutta mitä sen miessuhteisiin tuli, niin ei oikein tullut yhtään mitään. Välillä surullisen huvittuneena vierestä katselin kyseisen neidin touhua; miten se suorastaan ajoi kaikki pois luotaan ympäriltänsä. Syy siihen oli sen tytön asenne kaikkia miehiä kohtaan, joka ikinen maailman mies oli kusipääpelle ja silti niitä kaikkia pyöritettiin yhtä aikaa, jälkeenpäin itkettiin kun jäätiin kiinni ja yksin.Oli myös tosi ahdistavaa kun tän tytön seläntakana puhuttiin ja paljon siitä käytöksestä, muutamat miehet yrittänyt sanoa sille suoraankin mutta se ihminen vaikutti siltä et sillä on joku blokki. Eli suomennettuna se ei ollut tyytyväinen mihinkään. Tietysti syynä voi olla myös daddy-issues. Enää ei olla tekemisissä koska oli ystävänä myös erittäin vaikea tapaus, vaikka hauskaa meillä olikin. Ei saa olla liian kriittinen ihmissuhde asioissa, jos ei anna millekkään mahdollisuutta, miten voi pieni ihminen tietää mitä haluaa

[/quote]

Miksi naiset aina ajattelevat pituuden hyväksi ominaisuudeksi? Vähän kuin minä sanoisin, että minulla on kaveri, joka on komea, lyhyt ja lihaksikas ja kuvittelisin, että nämä kaikki nostaisivat miehen tasoa.

Vierailija
20/72 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:58"]

[/quote]

Miksi naiset aina ajattelevat pituuden hyväksi ominaisuudeksi? Vähän kuin minä sanoisin, että minulla on kaveri, joka on komea, lyhyt ja lihaksikas ja kuvittelisin, että nämä kaikki nostaisivat miehen tasoa.
[/quote]
Naiset ihailee malleja koska ne on pitkiä ja luulee että miehetkin ihailee.