Olenko mä jotenkin turhamainen?
Kun mulla ei ole hampaita enkä saa tätä hammasasiaa ikinä kuntoon, niin olen kateellinen ihmisille joilla on hampaat. T. Valis
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta voi olla kateellinen. Joku hammassärkyinen on varmaan kateellinen hampaattomuudestasi.
Tuskin. Tämä vaikuttaa ihan kaikkeen. Syömiseen, puhumiseen, ihmissuhteisiin. Aivan kaikkeen huonolla tavalla.ap
Musta vaan tuntuu tosi pahalta tämä ja että tämä on vienyt elämän todella huonoksi.ap
Mitäs luulisitte, että miehenne suhtautuisi tällaiseen asiaan? ap
Joillakin taas on todella huonot hampaat ja pahoja kipujakin.
Ei sekään mikään unelmatilanne ole...
Mutta miten vaan, kai sitäkin voi kadehtia.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin taas on todella huonot hampaat ja pahoja kipujakin.
Ei sekään mikään unelmatilanne ole...
Mutta miten vaan, kai sitäkin voi kadehtia.
Ei tietenkään sekään ole mikään unelmatilanne. Nyt mä vaan olen elämässäni todella huonossa tilanteessa ja toki ymmärrän, ettei hampaaton mummo ole kiva puoliso.ap
Onks mies siis sanonut sulle jotain siitä hampaattomuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Onks mies siis sanonut sulle jotain siitä hampaattomuudesta?
No kyllähän sen käytöksestä huomaa että olen liian mummo hänelle.ap
Hampaat ei ole pelkkä esteettinen asia vaan tärkeät puremisen kannalta. Suosittelen menemään hammaslääkärille ja neuvottelemaan vaihtoehdoista.
En ikinä voisi olla ilman hampaita. Jos tulisi jotain ongelmia niin heti implantti, silta tai tekarit.
Sinulle on useita kertoja neuvottu, mitä tehdä. Et sinä silti tee. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Hanki ap tekohampaat.
Mulla on ne. Niistä vaan ei saada sopivia. Ne pitäisi sellaisilla implanteilla laittaa kiinni ja ne maksaisi useamman tuhat euroa. Tästä oli hammasteknikon kanssa puhe.ap
Miksi ap et pitänyt hampaistasi parempaa huolta? On se oma vika, kun hampaita ei ole
Kaikesta voi olla kateellinen. Joku hammassärkyinen on varmaan kateellinen hampaattomuudestasi.