Mikä numero teillä on passissa?
Hei, mikä numero teillä on koronapassissa kohdassa: URN: UVCI:
Meillä miehellä 02 ja minulla 01
En saanut mitään oireita piikistä, mies sai kuumetta.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Ljubljanan yliopistollisen sairaalan (University Medical Center) ylihoitaja väittää että ykköstä on annettu kaikille valtaapitäville ja siksi epäilee sen olevan lume rokote.
Sinänsä vahva väite kun tietenkin menettänyt työnsä ulostulonsa vuoksi.
Syystäkin. Ääliöitä ei voi pitää noin vakavassa virassa.
Jos lumetta oikeasti on jaossa, niin mitkähän kriteerit sen antoon on? Vai läiskitäänkö ihan randomilla?
Vaikuttaakohan opinnot tai tulotaso?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😅 Voi luoja ihmiset on sekaisin. Mulla on puhelinnumerossa 6, mitä se tarkoittaa?
Ehheheh, miksi asioiden selvittäminen, kysely tai kiinnostus mielestäsi määrittää ihmisen olevan sekaisin? Etkö itse mieti, kyseenalaista tai tutki mitään?
Kyllä. Tutkin ja selvitän asiat sieltä mistä ne vastaukset löytyvät, eli tässä tapauksessa kyseisen tunnisteen speksanneen tahon sivuilta. En vauvalehden paskapalstalta.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin otsassa, 666. Tämä onkin sellainen erikoispassi millä pääsee kaikkien jonojen ohi.
Tuosta tietää että uskikset huijaa. Pedon luku ei ollut 666.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kumma kun tuo kysely ei tulvi niitä kakkosia?? Senhän pitäisi olla se oikea rokote?
Ei pitäisi, ja mikä vıtun "oikea rokote?" Luuletko että siellä jaetaan jotain leikkirokotteita ihmisille?
Mulla on hyvä ajatus. Laitetaan tänne kaikki skannit passeista ja luottokorteista, ja katsotaan kenellä on eniten kuutosia.
Just joo, yhteiskuntavastaiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😅 Voi luoja ihmiset on sekaisin. Mulla on puhelinnumerossa 6, mitä se tarkoittaa?
Ehheheh, miksi asioiden selvittäminen, kysely tai kiinnostus mielestäsi määrittää ihmisen olevan sekaisin? Etkö itse mieti, kyseenalaista tai tutki mitään?
Kyllä. Tutkin ja selvitän asiat sieltä mistä ne vastaukset löytyvät, eli tässä tapauksessa kyseisen tunnisteen speksanneen tahon sivuilta. En vauvalehden paskapalstalta.
Ja miksi uskot siihen 100%. Näinkö siellä voisi lukea että 01= lumelääke 🤣
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo numero on?
Skeeman, eli tuon tietomallin versio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi uskot siihen 100%.
Koska en ole idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Tän hetkisen tilanteen mukaan ei edellenkään yhtään kakkosta 😳
Jännä
Mitä jännää siinä on? Tuosta skeemasta on vain versio 1.0.0 käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo numero on?
Rokotteen antajan tunnus.
Ei itse asiassa ole, vaan tietomallin versionumero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska jos yrittäisin hakea jotain olematonta versiota skeemasta ei QR-koodin luku onnistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faktoihin ei uskota. Jokainen voi halutessaan ottaa selvää miten URN-osoitteet toimii ja miten ne muodostetaan.
01 ja käsivarsi kipeytyi molemmilla kerroilla. Vaikuttaa kyllä melkoiselta foliohattuilulta
Ei mitään koska en ole käynyt yhdelläkään piikillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin otsassa, 666. Tämä onkin sellainen erikoispassi millä pääsee kaikkien jonojen ohi.
Tuosta tietää että uskikset huijaa. Pedon luku ei ollut 666.
Tiedän ja minä olen agnostikko. Oikea ns. pedon luku on 111.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo numero on?
Skeeman, eli tuon tietomallin versio.
🤣😂🤣😅😂😂
Skeeman versio 🤯🤯😂😂
Vierailija kirjoitti:
Tätini tulkitsee myös kaikkia numeroita ja viivakoodeja. Diagnoosin sai jo vuosia sitten: Skitsofrenia. Tuo numeroiden tarkastelu ja niiden liittäminen eri asioihin skitsofrenian yleinen oire.
Apua, onkohan minullakin siis skitsofrenia!?
T.tilastotieteilijä
Sieltä selviää että kyse on yhdestä kolmesta mahdollisesta sertifikaattimuodosta jossa tuo kenttä kertoo rokotteen antajan tunnuksen. Se ei myöskään ole pakollinen kenttä, tai sen edellä voi olla myös maakoodi.