Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä numero teillä on passissa?

Vierailija
03.12.2021 |

Hei, mikä numero teillä on koronapassissa kohdassa: URN: UVCI:

Meillä miehellä 02 ja minulla 01
En saanut mitään oireita piikistä, mies sai kuumetta.

Mikä numero teillä on passissa?

Vaihtoehdot

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahdessa näköjään tuli rokotuksissa 02, Helsingissä 01.

Kumpi tuli ensin?

Vierailija
42/85 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän hetkisen tilanteen mukaan ei edellenkään yhtään kakkosta 😳

Jännä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅 Voi luoja ihmiset on sekaisin. Mulla on puhelinnumerossa 6, mitä se tarkoittaa?

Vierailija
44/85 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 on se lume lääke mitä poliitkot ottaa

Vierailija
45/85 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😅 Voi luoja ihmiset on sekaisin. Mulla on puhelinnumerossa 6, mitä se tarkoittaa?

Ehheheh, miksi asioiden selvittäminen, kysely tai kiinnostus mielestäsi määrittää ihmisen olevan sekaisin? Etkö itse mieti, kyseenalaista tai tutki mitään?

Vierailija
46/85 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehheheh, miksi asioiden selvittäminen, kysely tai kiinnostus mielestäsi määrittää ihmisen olevan sekaisin? Etkö itse mieti, kyseenalaista tai tutki mitään?

Nyt on liikkeellä tämä kulkutauti, johon kehiteltiin rokote ja sitä alettiin kiireellä jakaa ihmisille. Miksi kyseenalaistat asian, ja oletat että kaiken tuon työn ja kiireen aikana suurun osa olis turhaa placeboa? Kyllä vähän sekaisin pitää olla, jos edes käy mielessä ajatella niin.

-ohis

Vierailija
47/85 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on liikkeellä tämä kulkutauti, johon kehiteltiin rokote ja sitä alettiin kiireellä jakaa ihmisille. Miksi kyseenalaistat asian, ja oletat että kaiken tuon työn ja kiireen aikana suurun osa olis turhaa placeboa? Kyllä vähän sekaisin pitää olla, jos edes käy mielessä ajatella niin.

-ohis

No hei, näin on, näin on... kyllä se rokote sinun parhaaksesi on tehty. Sinä selviät! Usko siihen 🤗🥰

Vierailija
48/85 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kumma kun tuo kysely ei tulvi niitä kakkosia?? Senhän pitäisi olla se oikea rokote?

Vierailija
49/85 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on tuon rokotustodistuksen sarjanumeron muodon versio. Siis sen systeemin, miten tuo sarjanumero luodaan. Siihen on vaihtoehtoisia tapoja, vähän kuten laskuissakin viitenumeroita on eri muotoisia.

Tuolla systeemillä voidaan tehdä rokotustodistuksia myös muita sairauksia vastaan joten yksi mitä tuosta QR-koodista ja numerosta käy ilmi on, että rokotteet on annettu Covidia vastaan.

https://ec.europa.eu/health/sites/default/files/ehealth/docs/covid-cert…

Ja jos epäilet viranomaisia, tässä on sivusto, jossa koodari on purkanut tuon QR-koodin. Sieltä löytyy juuri ne tiedot, mitä sanotaankin:

https://gir.st/blog/greenpass.html

Vierailija
50/85 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän tarkoittaa sitä, minkä rokotteen on saanut. Eikö niitä kolmea sorttia ole.

Mitä kolmea sorttia?

Vierailija
51/85 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä numero kertoo kuka sairastuu Omicroniin 😉

Vierailija
52/85 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumankauta. Nyt on kunnon foliohattuilua😂 Surullisinta on se, että jotkut on ihan tosissaan näiden juttujen kanssa…

Mitä foliohattua on asiassa jos kiinnostaa tietää mitä muilla on? Ihan mielenkiintoista vain. Jos tämä joskus sitten jotain kertoo, niin onpahan tutkinut ja kysellyt.

Tiedon kerääminen ja kiinnostus yleensä kielii äkykkyydestä.

😆 Tiedon kerääminen sekopäiden täyttämän vauvapalstan avulla ei kerro älykkyydestä. Tai kertoo, mutta päinvastaista, mitä ehkä itse ajattelet.

Vierailija
53/85 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumankauta. Nyt on kunnon foliohattuilua😂 Surullisinta on se, että jotkut on ihan tosissaan näiden juttujen kanssa…

Mitä foliohattua on asiassa jos kiinnostaa tietää mitä muilla on? Ihan mielenkiintoista vain. Jos tämä joskus sitten jotain kertoo, niin onpahan tutkinut ja kysellyt.

Tiedon kerääminen ja kiinnostus yleensä kielii äkykkyydestä.

😆 Tiedon kerääminen sekopäiden täyttämän vauvapalstan avulla ei kerro älykkyydestä. Tai kertoo, mutta päinvastaista, mitä ehkä itse ajattelet.

Eli jos Vauvapalstan sekopää laittaa faktan omasta koronapassistaan kyselyyn niin se on sekopäistä? Eri asia on että mitä nuo numerot passissa tarkoittavat. Tässä yritetään selvittää vain yhtä siitä annettua spekulaatiota.

Ei sen enempää, mielestäni ihan fiksua.

Vierailija
54/85 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te kolmosen saaneet, mitä oireita?

Vierailija
55/85 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo numero on?

Rokotteen antajan tunnus.

Vierailija
56/85 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos Vauvapalstan sekopää laittaa faktan omasta koronapassistaan kyselyyn niin se on sekopäistä? Eri asia on että mitä nuo numerot passissa tarkoittavat. Tässä yritetään selvittää vain yhtä siitä annettua spekulaatiota.

Se selviää sieltä Euroopan Komission sivuilta.

Vierailija
57/85 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se selviää sieltä Euroopan Komission sivuilta.

Eli? Kerrotko muillekin mitä sieltä selviää? Kerrottaisiinko se oikeasti koko kansalle jos nuo numerot oikeasti paljastaisivat placebon, perus rokotteen ja mahdollisesti sen "viimeisen piikin"?

Vierailija
58/85 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt koronapassitoimistossa koronapassia anomassa niin en tiedä.

Vierailija
59/85 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanada.

Vierailija
60/85 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ljubljanan yliopistollisen sairaalan (University Medical Center) ylihoitaja väittää että ykköstä on annettu kaikille valtaapitäville ja siksi epäilee sen olevan lume rokote.

Sinänsä vahva väite kun tietenkin menettänyt työnsä ulostulonsa vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi