Kuvaile minkä luonteinen mies tai nainen käyttää kirkkaanpunaisen toppatakkia?
Eikä tämä ole trolli tai kettuilua. Itse ihailin juuri reippaasti kävelevää punatakkista miestä, kyllä kävelytapakin oli selvästi sellanen ekstrovertti/dynaaminen.
Kyllähän se vaatii jonkunlaista rohkeutta että kulkee paloauton/joulupukin punaisessa huomiovärissä.
Itse en pystyisi punaista talvitakkia laittamaan.
Ja huom, tämä ei nyt ollu mikään sukupuoliasia.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Näinkö helppoa on näyttää rohkealta naisten silmissä?!!
Itse olen pitänyt tuota ihan normaalina pukeutumisena, mutta tän ketjun perusteella punaisiin pukeutuminen vaatiikiin näköjään äärimmäistä rohkeutta 😄
Hah, mun miehellä on kirkkaanpunainen toppatakki. :D
Tavallinen mies mielestäni, pitkä tukka ja parta, hevarityylinen, suurin osa tuon talvitakin aikaisista vaateostoista on peräisin kirpparilta tai Varustelekasta.
Mulla on myös itselläni ollut samanvärinen takki, ja väristä kyllä tykkäsin, mutta takki jäi käyttämättä (paitsi kävi se yksissä naamiaisissa Kapteeni Koukun nuttuna), koska jotenkin omaan oliivi-ihonsävyyni se ei sopinut yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Super sexy, joka ei pelkää huomiota, kuten Turisti ja Erna Husko käyttävät punaista untsikkaa.
Tolla Turistilla on kyllä kiva tyyli. Itse tykkään miehillä just streetwear-tyylistä, koska se on värikästä ja uniikkia.
Super sexy, joka ei pelkää huomiota, kuten Turisti ja Erna Husko käyttävät punaista untsikkaa.