Kuvaile minkä luonteinen mies tai nainen käyttää kirkkaanpunaisen toppatakkia?
Eikä tämä ole trolli tai kettuilua. Itse ihailin juuri reippaasti kävelevää punatakkista miestä, kyllä kävelytapakin oli selvästi sellanen ekstrovertti/dynaaminen.
Kyllähän se vaatii jonkunlaista rohkeutta että kulkee paloauton/joulupukin punaisessa huomiovärissä.
Itse en pystyisi punaista talvitakkia laittamaan.
Ja huom, tämä ei nyt ollu mikään sukupuoliasia.
Kommentit (145)
Varmaan joku, jolla ei ole omaa. Kirkkaanpunainen on ilmeisesti lainannut takkiaan heille.
Ihmiset, jotka pukeutuu ainoastaan mustaan ja harmaaseen ovat yleensä luonteeltaankin harmaita.
Sellainen joka sai semmoisen töistä lahjaksi. Ei kovin hyvälaatuisen kuitenkaan, joten se on päätynyt syyskelien lasten ulkoilutustakiksi. Ei niin väliä jos kuraantuu tms.
Oikeesti. Miksi me pohditaan tätä? :D 
Vierailija kirjoitti:
Lewis Hamilton?
Ihana Lewis <3
Sellainen, joka haluaa näkyä liikenteessä, että autoilijat huomaavat eivätkä vahingossa aja päälle?
Mulla on kirkkaan punainen Haltin toppis. En käytä sitä usein koska malli on hieman liian lyhyt mulle. Siksi hankin viime keväänä oranssin ja punaisen sekoitusvärisen kirkkaan talvitakin/laskettelu/kuoritakin.Pitää odottaa että säät laskee -5 asteeseen niin sitten sen voi laittaa vihdoinkin päälle 😄
Mulla on kaikki talvitakit värikkäitä, löytyy: vihreä, lila, lilansininen, laivaston sininen. Musta takki on sen varalle että tulee hautajaiset tai tulee työtapaaminen johon parempi mennä virallisessa business lookissa, tosin se laivastonsininen takki toimii tähän myös erinomaisesti. 

Mun ihastusmies käyttää keltaista/oranssia/sähkön sinistä takkia. Olen myös nähnyt hänellä vaalean villakangastakin.Hän on luova, urheilullinen, empaattinen, aina niin positiivinen ja introvertti joka on opettanut itsensä extrovertiksi mutta luonnostaan siis introvertti. Takkien malli on urheilullisia. Me kummatkin halutaan korostaa omaa tunnetilaa näillä erivärisillä takeilla. Musta väri piilottaa henkilön sisäisen liekin ja palon elämään. Hän ei ole Suomalainen vaan keski-Euroopasta. Minusta on ihanaa että ihmisillä on rohkeutta laittaa väriä päälle kun säät ovat harmaita. Se saa mut aina hymyilemään.
Ja miksi ne ihmiset eivät saisi huomata sinua AP? Miksi täytyy hukkua sinne synkkään massaan?
Vierailija kirjoitti:
Oinas tai leijona. Johtajaluonne.
Vähän päällemäsmäri ja ärsyttäväkin, mutta loppujenlopuksi ihan hyvä ihmi
--
Jos astrologiasta puhutaan, merkkini on oinas. Nouseva merkkini on leijona.
Punainen on todella lempivärini.
heh, juuri poistuin sivulta, jossa katselin kirkkaanpunaista talvitakkia ja mietin tilaanko vai en. Sit tulin tänne ja tää ketju oli ensimmäisenä näkökentässä.
Vierailija kirjoitti:
heh, juuri poistuin sivulta, jossa katselin kirkkaanpunaista talvitakkia ja mietin tilaanko vai en. Sit tulin tänne ja tää ketju oli ensimmäisenä näkökentässä.
Selvästi merkki Jumalalta, että sun kandee ostaa tuo takki.
Yllättävää kuinka huono itsetunto monella on, että ei edes punaista takkia voi laittaa päälle.
Voi olla myös toisinpäin:
Tarve korostaa itseään johtuu usein huonosta itsetunnosta, jossa ihmisen sisäinen epävarmuus kompensoidaan ulkoisella ylimielisyydellä ja itsensä korostamisella.
Voi olla ihan vaan lempiväri eikä siihen liity sen syvällisempää. Hyvä vaan että ankeimpana vuodenaikana näkyy muitakin värejä kuin mustaa ja harmaata.
Huvittava ketju. En tiennytkään, että punainen vaate voi herättää näin voimakkaita tunteita joissakin tai jopa pelottaa pitää sitä. Itselle se on vain yksi väri muiden joukossa ja yhtä hyvin voin laittaa päälle minkä värisen takin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla myös toisinpäin:
Tarve korostaa itseään johtuu usein huonosta itsetunnosta, jossa ihmisen sisäinen epävarmuus kompensoidaan ulkoisella ylimielisyydellä ja itsensä korostamis
---
Onko sinun mahdotonta uskoa sitä, että on ihmisiä jotka rakastavat värejä?
En ikinä ole elämäni kuuna päivänä pukeutunut mitenkään erikoisesti saadakseni huomiota.
Suomalaisten värimaailma vaikuttaa aika hillityltä: harmaata, sinistä, valkoista, mustaa.
Varsinkin sellainen tummansininen joissa on eloton sävy, masentaa minua, samoin musta. Joillekin se sävy sopii, mutta se on aika harvinaista.
Jopa mustaakin on monia sävyjä.
Sitten on lukuisia tummansinisiä joissa on erilaisia sävyjä. Rakastan myös määrättyjä tummansinisen sävyjä. Värisävyjä on lukemattomia myös valkoisessa. Ihan kaikissa väreissä. Rakastan värejä. Ne inspiroivat minua syvästi.
Se että joku rakastaa värejä, sillä ei välttämättä ole mitään yhteyttä häneen itseensä henkilökohtaisesti, ulkoisesti.
Kaikki ihmiset eivät ota kaikkea henkilökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja introvertti, enkä itse kyllä voisi kuvitellakaan pitäväni punaista takkia, kirkas sininenkin on vähän siinä ja siinä, mieluiten käytän tummia vaatteita, kuten suurin osa muistakin.
Punainen takki sopii minun mielestä semmoiselle naiselliselle naiselle, extrovertti, vilkas ja sosiaalinen tyyppi. Miehelle punainen takki on hyväksyttävissä korkeintaan Ferrarin logolla varustettuna :D
Hyväksyttävissä?? Miksei introvertti eikä mies saisi pitää näitä värejä, jos niistä tykkää?
Vierailija kirjoitti:
Näinkö helppoa on näyttää rohkealta naisten silmissä?!!
Kyllä. Olemuksen pitää olla myös tuossa tilanteessa itsevarma
Jos miehellä on täysin mustat hiukset ja vähän tummempi iho kuin keskimäärin suomipojalla, hänelle sopii loistavasti kirkkaanpunainen.
En tarkoita tällä pelkästään m - muuttajia.
Ruotsalaisilla esimm
on luonnostaan voimmakkaamman ja lämpimämmän värinen iho kuin suomalaisilla.
Se riippuu tosi paljon myös ihmisen omasta värityksestä.
Jos jollekin sopii punainen, se sopii niin hyvin ettei sitä edes sen kummemmin tule ajatelleeksi.