Kuvaile minkä luonteinen mies tai nainen käyttää kirkkaanpunaisen toppatakkia?
Eikä tämä ole trolli tai kettuilua. Itse ihailin juuri reippaasti kävelevää punatakkista miestä, kyllä kävelytapakin oli selvästi sellanen ekstrovertti/dynaaminen.
Kyllähän se vaatii jonkunlaista rohkeutta että kulkee paloauton/joulupukin punaisessa huomiovärissä.
Itse en pystyisi punaista talvitakkia laittamaan.
Ja huom, tämä ei nyt ollu mikään sukupuoliasia.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen introvertti, mutta en kovin ujo. Tykkään väreistä. Minulla on syksyisin aina ultrabrankeltainen takki ja nyt talvella käytössä Makian punainen parka. Mielestäni varsinkin talvella on kiva käyttää värejä kun on niin harmaata muuten.
Olipa hyvä lisäys värikarttaan, ultrabrankeltainen!
Omistan kahta tulipunaista talvitakkia, ei se minusta mitään erityistä rohkeutta vaadi, en halua olla mustaa massaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Canadan kallein ja lämpimin talvitakki on nimenomaan kirkkaanpunainen, joten veikkaisin olevan luonteeltaan voittajatyyppi ja ammatiltaan menestyvä yrittäjä.
Jos tarkoitat Canada Goosen takkia, niin kannatat sitten ilmeisesti myös eläinrääkkäystä.
https://www.peta.org/features/coyotes-killed-for-canada-goose/
Minulla on kuusi Goosen takkia ja paskat välitän elukoista.
Sosiaalinen, huumorintajuinen, perinteinen mies. Eli siis päälle seitsenkymppinen isäni 😄 Hän tykkää väreistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä sijamuoto. Kirkkaanpunaista olisi oikea.
Huomasin itsekin että näytti oudolta, en tiedä mikä meni että noin kirjotin.
Mutta eiköhän jokainen
ymmärtänyt itse asian. 🤶Ap
Ymmärtää kyllä. Täällähän vittuillaan jo jokaisesta kirjoitusvirheestäkin. Ikään kun ei tajuttaisi sanan merkitystä, jos yksi kirjain on väärin. Ehkä kaikki ei oikeasti ymmärräkään.
Ap:lla meni kaksi lausetta sekaisin ja tuli yhdistelmä niistä. Mutta en millään keksi Mitkä!! Mullekin käy kyllä usein noin tai yhdistän kaksi sanaa uudeksi esim moikka ja heippa on heikka.
Mut täähän  oli tän keskustelun aihe. 😂
No punaista toppatakkia käyttää mun lapseni. Perusteini. Ei mitään erikoisia luonteenpiirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Canadan kallein ja lämpimin talvitakki on nimenomaan kirkkaanpunainen, joten veikkaisin olevan luonteeltaan voittajatyyppi ja ammatiltaan menestyvä yrittäjä.
Jos tarkoitat Canada Goosen takkia, niin kannatat sitten ilmeisesti myös eläinrääkkäystä.
https://www.peta.org/features/coyotes-killed-for-canada-goose/
Minulla on kuusi Goosen takkia ja paskat välitän elukoista.
Näihin propagandakuviin ei ole koskaan luottamista. Ei olisi mitenkään tavatonta että joku hörhö olisi itse lavastanut kuvat järkeillen tyyliin "parempi yhden kärsiä ettei muiden tarvitse".
"Kohukuva avohakkuun pöllönpoikasesta oli lavastettu – kuvaaja kertoo"
Monella on VARASTETTU takki. Ulkomaamiehillä usein naisilta varastettu takki ja tossut jalassa jopa koruja kaulassa. Korvissa. Varastettuja lapasia pipoja talvikenkiä . Jos omatunto yhtään piiputtaa niin kannattaa palauttaa. Huijareita asuu naisten asunnoissa ilmaiseksi myös.
En koskaan käytä mustaa takkia. Untuvatakkeja on punainen, ruskea, oliivinvihreä ja valkoinen. Olen energinen, menevä introvertti. Luonteeltani olen harkitseva ja rauhallinen. Tuo menevyys tarkoitti siis, että liikun ja touhuan paljon. Enimmäkseen olen omassa seurassa, joskus miehen ja lapsien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kai aika harva jolle sopii. Muu väri ennemmin.
Löysää nutturaa, se on vain takki.
Siis mitähän ihmettä nyt? Olen aivan tuiki tavallinen naisihminen ja minulla on puhtaan punainen untuvatakki. En ajattele viestittäväni sillä yhtään mitään.
Minusta se vaan näyttää kivalta ja piristää mieltä talven pimeydessä. Aika ankean näköistä musta-harmaissa vaeltava massa jota ei pimeydestä erota edes.
Ei normaali juro suomalainen. Todennäköisesti ulospäin suuntautunut, positiivisen asenteen omaava henkilo. Itselläni on värikkäitä takkeja ja mä en taas ymmärrä kun on muutenkin syksyllä ja talvella pimeetä ja synkkää, niin miksi vielä lisätä sitä tummilla tylsillä vaatteilla? Lisäksi kun henkilöt eivät vaivaudu laittamaan edes heiastinta niin ovat ihan vaaraksikin tuolla.
Itsevarma mies käyttää punaisia takkeja. Ja jos on tummat hiukset, tummaa karvoitusta, niin punainen sopii oikein hyvin.
Urheilussa punaiset peliasut on yleensä muuten kaikkein näyttävimpiä, parhaimman näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ekstrovertti luonteeltani ja minulla on punainen untsikka. Minusta on tylsää, jos kaikki on vain mustaa, harmaata ja tummansinistä.
Untsikka. 🥴
Ilmeisesti untuvatakki? 
Vierailija kirjoitti:
Siis mitähän ihmettä nyt? Olen aivan tuiki tavallinen naisihminen ja minulla on puhtaan punainen untuvatakki. En ajattele viestittäväni sillä yhtään mitään.
Minusta se vaan näyttää kivalta ja piristää mieltä talven pimeydessä. Aika ankean näköistä musta-harmaissa vaeltava massa jota ei pimeydestä erota edes.
No sitä ihmettä nyt, että kyllä kirkkaanpunaisen pitäminen päällä vaatii sellasta luonnetta ettei ujostele muiden katseita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kirkkaanpunainen villakangastakki. Onkohan se merkki skitsofreniastani...?
Hankin sen vain piristämään pimeyttä ja ainaisia mustia vaatteita.
Ei, ei ja vielä kerran ei.
Jokainen tekosi ja ostoksesi on äärimmäinen kannanotto puoluekantasi, sukupuolisen suuntautumisesi ja mielenterveytesi nykytilasta.
On kokonainen ihmisryhmä joka analysoi näitä signaaleja joita et edes tiennyt lähettäväsi aamusta iltaan ja avaa tänne ketjuja "Mitä mieltä olet ihmisestä joka X" jotta kaikki muutkin voivat vatvoa asiaa oman elämän puutteessa.
Minusta punaista toppatakkia käyttävä mies on luultavasti kokoomuslainen ja varakas.
Vaikea kuvitella wallu valpiolle reippaan urheilullista punaista toppatakkia. 
Ikinä ei ole tullut mieleeni, että takin värillä ja ihmisellä olisi merkitystä tai yhteisvaikutusta. Ja omistan kirkkaan punaisen takin, poikani puhuttelee sitä Punahilkan asuksi. Mutta kun pohdin asiaa, huomaan, että en elä muiden mielipiteiden muutenkaan. Minusta takki oli kaunis, mittasuhteet sopivat minulle ja laatu ja hinta/laatusuhde erinomainen.
punaista käyttävä miehet homo kommareita naiset paikallisen räkälän ruusuja TODETTU ON.
Ei kyllä loukkaa nämä jutut, tämä oli kerrassaan huvittava. Homo, kommari, energinen johtajaluonne, onhan tuossa.
10 vuotta sitten halusin suomalaisen eli Suomessa oikeasti tehdyn, oikeasti kuolleista hanhista nypityistä höyhenistä tehdyn untsikan enkä mitään riisto/rääkkäystakkia. Selvittelin pidempään asiaa ja lopulta oli valittavana musta tai punainen takki, tietenkin otin punaisen. Musta takki oli jo ennestään ja ylipäätään pidän väreistä.
Mustassahan ei ole mitään vikaa, mutta tämä viimeiset yli kymmenen vuotta vallalla ollut suomalaisten turvapukeutuminen meni omaan makuun aika pahasti yli. Samat ihmiset, jotka parikyt vuotta aikaisemmin heitti jtn gootti/hautajaisläppää mustista vaatteista meni muodin mukana kuin mitkäkin bääbäät. Nyt sitten epäillään värejä käyttäviä mielenterveysongelmaisiksi, nää jutut on kyllä aina niin hassuja typeryydessään.
Olen enemmän introvertti, en ihan ääripäätä. Tietyllä tavalla olen kyllä aina se, joka organisoi, suunnittelee ja jakaa tehtäviäkin, kun kokonaisuus on enemmän mun juttu. Ja kyllä, tykkään kävellä metsässä. Pidän ylipäätään pimeänä vuodenaikana värikkäitä vaatteita turvallisuustekijänäkin, siksi lapsellekin tulee ulkovaatteet hankittua aina värikkäinä, varsinkin kun on tavallista höpsömpi tapaus. Saa silmiinsä sen nopeammin. Punaisessa takissa ei jää auton alle. Muuta huomiota en kyllä todellakaan halua. Tykkään naureskella taustalla ja pitää pokerinaamaa niin kuin nytkin, kunnon ekstroverttipiirteitä ei kyllä juurikaan ole.