Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voi tilata Oy:n perustamisasiakirjat?

Vierailija
30.03.2023 |

Epäilen, että identiteettini on varastettu ja käytetty useamman Oy:n perustamiseen ja ylläpitoon. Olen ilmeisesti hallituksen varajäsen. Voiko Oytä perustaa ja pyörittää ilman hallituksen varajäsenen allekirjoituksia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni allekirjoitus pitää olla papereissa.

Vierailija
2/10 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla tosiaan, mutta väörennös ehkä kyseessä.

Jos tiedät yrityksen töydellisen nimen tai Y-tunnuksen, niin löydät yrityksen päättäjät täältä rekisteristä. Eli siis nimesi, jos sitä on väärinkäytetty.

https://www.ytj.fi/index.html

Tee rikos ilmoitus asiasta jos se on siellä ilman lupaa tai sovi kutaleen kanssa sen poistosta...ettet joudu kuseen vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varajäsen pitää vain olla nimetty ei tarvitse mitään allekirjoituksia käsittääkseni.

Vierailija
4/10 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä perustamisasiakirjat, tarvitseeko allekirjoituksen? Eikö näihin osakeyhtiöihin ole helppo soluttaa ihmisiä tahtomattaan, jos allekirjoitusta ei vaadita. Miten voin todistaa, että olen mukana kysymättä?

Ap

Vierailija
5/10 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö perustamisasiakirjoista joku?

Ap

Vierailija
6/10 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, nostan tämän vielä, jos jollakulla on tietoa Oy:n perustamisesta. Tarvitaanko siihen hallituksen varajäsenen allekirjoitus. Tärkeä olisi pystyä todistamaan, että olen kysymättä mukana Oy:ssa.

Ap

Vierailija
7/10 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla patentti ja rekisterihallituksessa josta voi ostaa sähköisenä papruja.

Vierailija
8/10 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys poliisiin, neuvovat kyllä.

Vierailija
9/10 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla varma, että voin jollakin tavalla todistaa, että nimeni ja identiteettini on kysymättä yhdistetty useampaan osakeyhtiöön. Nimikirjoitukseni väärennöksellä voin sen todistaa. Mikäli perustamisasiakirjoissa nimikirjoitukset vaaditaan.

Kysymyksessä sellainen ihminen, joka osaa selittää mustan valkoiseksi jne.

Ap

Vierailija
10/10 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, nostan tämän vielä, jos jollakulla on tietoa Oy:n perustamisesta. Tarvitaanko siihen hallituksen varajäsenen allekirjoitus. Tärkeä olisi pystyä todistamaan, että olen kysymättä mukana Oy:ssa.

Ap

No googlaa!!!