Kuvaile minkä luonteinen mies tai nainen käyttää kirkkaanpunaisen toppatakkia?
Eikä tämä ole trolli tai kettuilua. Itse ihailin juuri reippaasti kävelevää punatakkista miestä, kyllä kävelytapakin oli selvästi sellanen ekstrovertti/dynaaminen.
Kyllähän se vaatii jonkunlaista rohkeutta että kulkee paloauton/joulupukin punaisessa huomiovärissä.
Itse en pystyisi punaista talvitakkia laittamaan.
Ja huom, tämä ei nyt ollu mikään sukupuoliasia.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
"Kirkkaanpunaisen toppatakkia" käyttää henkilö, joka ei osaa suomea.
Eiku se on se canada goose toppatakki mitä ne käyttää.
Oinas tai leijona. Johtajaluonne.
Vähän päällemäsmäri ja ärsyttäväkin, mutta loppujenlopuksi ihan hyvä ihminen. 
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ekstrovertti luonteeltani ja minulla on punainen untsikka. Minusta on tylsää, jos kaikki on vain mustaa, harmaata ja tummansinistä.
Minä olen introvertti ja mulla on punainen. Samaa mieltä, että on tylsää jos aina käyttää vain tummia värejä etenkin talvella kuin on muutenkin synkkää. En ole ennen tajunnutkaan että tämäkin on joku kehtaamiskysymys.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ekstrovertti luonteeltani ja minulla on punainen untsikka. Minusta on tylsää, jos kaikki on vain mustaa, harmaata ja tummansinistä.
Minä olen enemmänkin introvertti ja kaappi täynnä mustia sekä tummanharmaita vaatteita mutta varsnkin pimeään vuodenaikaan tuo ahdistaa niin että sekaan pitää heittää kirkkaanpunainen huppari tai kuoritakki.
Ylipäätänsä kaikki nämä "mitä mieltä olet ihmisestä joka..."-tyypit pitäisi sulkea pariksi vuodeksi eheytymään laitokseen jossa ei ole nettiyhtettä.
Kenelläkään ei ole mitään pakkoa olla koko ajan jotain mieltä kaikista asioista ja keksiä niille kuviteltuja merkityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Canadan kallein ja lämpimin talvitakki on nimenomaan kirkkaanpunainen, joten veikkaisin olevan luonteeltaan voittajatyyppi ja ammatiltaan menestyvä yrittäjä.
Jos tarkoitat Canada Goosen takkia, niin kannatat sitten ilmeisesti myös eläinrääkkäystä.
https://www.peta.org/features/coyotes-killed-for-canada-goose/
Rahoistaan tarkka. Tuo väri on sellainen, joka jää usein jäljelle alennusmyyntiin.
Reipas ihminen. Vaatii ensinkin reippauta löytää niiden tylsien mustien ja harmaiden takkirivien joukosta jotain vähänkään kiinnostavampaa. Toiseksi, persoonallinen, ehkä luova. Jokatapauksessa mielikuva tällaisesta ihmisestä on positiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka tykkää punaisesta?
Millaisen luonteinen tykkää? Minusta yleensä sellaset aggressiiviset, enkä tarkota väkivaltaisia. Sellaset hyökkäävät päällepäsmärit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Canadan kallein ja lämpimin talvitakki on nimenomaan kirkkaanpunainen, joten veikkaisin olevan luonteeltaan voittajatyyppi ja ammatiltaan menestyvä yrittäjä.
Jos tarkoitat Canada Goosen takkia, niin kannatat sitten ilmeisesti myös eläinrääkkäystä.
https://www.peta.org/features/coyotes-killed-for-canada-goose/
En kannata, en puhunut itsestäni.
Mulla on kirkkaanpunainen villakangastakki. Onkohan se merkki skitsofreniastani...?
Hankin sen vain piristämään pimeyttä ja ainaisia mustia vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kirkkaanpunainen villakangastakki. Onkohan se merkki skitsofreniastani...?
Hankin sen vain piristämään pimeyttä ja ainaisia mustia vaatteita.
Ei, ei ja vielä kerran ei.
Jokainen tekosi ja ostoksesi on äärimmäinen kannanotto puoluekantasi, sukupuolisen suuntautumisesi ja mielenterveytesi nykytilasta.
On kokonainen ihmisryhmä joka analysoi näitä signaaleja joita et edes tiennyt lähettäväsi aamusta iltaan ja avaa tänne ketjuja "Mitä mieltä olet ihmisestä joka X" jotta kaikki muutkin voivat vatvoa asiaa oman elämän puutteessa.
Voisin käyttää, mutta en löytänyt sopivaa.
Tykkään erottua porukasta ja olla se mikä olen.
Massaan en useinkaan halua hukkua.
Mitä ihmettä?? :D Huomioväri? Tässä kyllä huomataan, että suomalaiset on niin lapsesta asti totutettu siihen körttimustaan ja harmaaseen, että pitäisi aina sulautua massaan ja ei saa vaan mitenkään näkyä. Että täytyy olla jotenkin outo, jos käyttää värejä?
Ostan aina mieluummin värillisiä vaatteita kuin mustia, masentaa nähdä aina ihmisillä niitä iänikuisia mustia vaatteita. Oikeasti jos tuonne kaupungille lähtee ja katselee, niin 90% ihmisistä on musta takki. Se on niin massavalinta kuin ikinä voi olla, just sellanen että kun ei uskalla poiketa valtavirrasta mitenkään. Itse jos näen jonkun muun värisen takin kuin mustan tai harmaan, niin ihminen näyttää silmissäni heti mielenkiintoisemmalta ja persoonnallisemmalta.
Sellainen ihminen joka tykkää punaisesta ja on tarpeeksi itsevarma että uskltaa käyttää vaatteita joista tykkää eikä mene vaan muodin mukana.
Itse oon aika intro, mutta on mulla punainen takki. Oranssin haluaisin. Tykkään punaisesta, oranssista, keltaisesta, en oikein ymmärrä miksi se liittyis luonteeseen? On mulla toki mustakin takki, ja tummanvihreä. Lienen aivan totaalisen skitso, bipo ja mitä näitä nyt on.
Minä olen introvertti, mutta en kovin ujo. Tykkään väreistä. Minulla on syksyisin aina ultrabrankeltainen takki ja nyt talvella käytössä Makian punainen parka. Mielestäni varsinkin talvella on kiva käyttää värejä kun on niin harmaata muuten.
Esim mun talvitakki on punainen. Luonteeltani olen aika introvertti.
Aika huonoa suomea tämä kommentti.