Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea paniikki, en halua antaa vauvaa sen isälle!!

Vierailija
03.03.2015 |

Olen raskaana eräälle miehelle ja miehessä ei muuten ehkä ole vikaa mutta tiedän että ainakin pari hänen kavereistaan käyttää jotain laittomia aineita.
Emme ole siis seurustelleet tai muutakaan miehen kanssa.
Mies sanoi että aikoo vaatia isyystestiä ja sen jälkeen oikeuksia itselleen.
En halua! En halua että vauvani on pois luotani edes tuntia! En kestä ajatusta että mies ottaisi vauvan ja lähtisi johonkin ilman että saisin kokoajan olla vieressä.
Tapaamiset muuten ei haittaisi minua kuhan ne tapahtuisivat niin että olen itsekin paikalla. Muutenkin kauhea tunne kun mies sanoi ettei edes halua nähdä vauvaa ennen kuin tietää varmasti olevansa isä.
Eihän vauva ole siis tottunut isäänsä ollenkaan ja on tälle aivan vieras! Kuinka heitä edes voisi jättää kahden. Kai vauvalla pitää joku tuttu olla?
Kertokaa minulle että panikoin turhasta eikä mies voi vaatia vauvaa itselleen?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi vaatia mut tuskin saa..

Vierailija
2/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs menit panemaan narkkaria

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lähestymiskielto
- Muutto toiselle paikkakunnalle
- Muutto toiseen maahan
- Tietojen vaihto (Nimi , puhelin-numero)

Vierailija
4/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:02"]Mitäs menit panemaan narkkaria
[/quote]

Ei tämä mies ole koskaan käyttänyt mitään, tunnen hänet aika hyvin. En edes ymmärrä miksi liikkuu tuollaisten roskasakkien kanssa. Ap

Vierailija
5/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasyntynyttä vauvaa ei juuri missään tilanteessa muuta kuin pakon edessä eroteta äidistään.

Vierailija
6/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten vauva olisi voinut olla vielä edes tottunut tähän mieheen, jos kerta olet vasta raskaana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:06"]Vastasyntynyttä vauvaa ei juuri missään tilanteessa muuta kuin pakon edessä eroteta äidistään.
[/quote]

Huh, tämä helpottaa oloani edes vähäsen. Ap

Vierailija
8/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:05"]- Lähestymiskielto
- Muutto toiselle paikkakunnalle
- Muutto toiseen maahan
- Tietojen vaihto (Nimi , puhelin-numero)
[/quote]

Just.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kerroit raskaudesta?! Olisit vaikka valehdellut, jos ei muuta.

Vierailija
10/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:08"]Siis miten vauva olisi voinut olla vielä edes tottunut tähän mieheen, jos kerta olet vasta raskaana?
[/quote]

Mies ei halua nähdä lasta ennen isyyden selvyyttä. Isyyden tutkinta aloitetaan vasta pari kuukautta syntymästä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä kaikki miehen lähettämät viestit, voit käyttää niitä häntä vastaan. Ei mies tule lasta saamaan, mutta tapaamisoikeuden kyllä varmaan saa.

Vierailija
12/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:06"]

Vastasyntynyttä vauvaa ei juuri missään tilanteessa muuta kuin pakon edessä eroteta äidistään.

[/quote]

Ja tapaamisetkin todennäköisesti ovat sellaisia että äiti on paikalla. Eli yökyläilyjä tuskin tulee pariin vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:08"]

Miksi ihmeessä kerroit raskaudesta?! Olisit vaikka valehdellut, jos ei muuta.

[/quote]

Varmaan halusi elareita, mutta lasta sian ei tietenkään tarvitse nähdä!

Vierailija
14/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä tyhjän kanssa tollainen iskä joka ei ole äidin kanssa tekemisissä ennen "isyyden selvyyttä".

 

Isyystestiä ei teetä missään tapauksessa isä, vaan sinä voit itse sellaista pyytää mikäli haluat. Jos et halua, ei lapsen isällä tule olemaan mitään oikeutta lapsen näkemiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ilman muuta yksinhuoltajuuden. Valvotut tapaamiset? Voiko mies olla väkivaltainen???

Vierailija
16/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vauvaa ei anneta isän viedä. Vauva tarvii äitiä jo ihan ruuan saamiseen. Isä saa tavata vauvaa äidin läsnäollessa. Isompi lapsi eri asia.

Vierailija
17/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös jossain ollut ennakkotapaus että mieskin voi vaatia iayystestiä?

Vierailija
18/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pitää olla 3v ennenkuin annetaan yökylään edes isälleen.

Vierailija
19/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:09"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:08"]Siis miten vauva olisi voinut olla vielä edes tottunut tähän mieheen, jos kerta olet vasta raskaana? [/quote] Mies ei halua nähdä lasta ennen isyyden selvyyttä. Isyyden tutkinta aloitetaan vasta pari kuukautta syntymästä. Ap

[/quote]

Meillä isyys oli selvitetty jo ennen ristiäisiä. Eli lapsi oli alle 2kk. Lastenvalvojalta tais tulla kirje kotiin reilu viikko siitä kun lapsi oli syntynyt.

Vierailija
20/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:13"]

Yhtä tyhjän kanssa tollainen iskä joka ei ole äidin kanssa tekemisissä ennen "isyyden selvyyttä".

 

Isyystestiä ei teetä missään tapauksessa isä, vaan sinä voit itse sellaista pyytää mikäli haluat. Jos et halua, ei lapsen isällä tule olemaan mitään oikeutta lapsen näkemiseen.

[/quote]

Ikävä kyllä mies voi marssia lastenvalvojalle ja ilmoittaa epäilevänsä että on ap:n lapsen isä. Tämän jälkeen lastenvalvoja alkaa selvittää isyyttä ja ne testitikin otetaan jos mies niitä haluaa. Ja sen jälkeen isyys vahvistetaan. Lapsen etu on se että isyys selvitetään kun kerran isäehdokas on selvillä. Ja tämä tehdään myös silloin jos äiti vastustaa. Lapsen etu menee äidin kiellon yli. Näin siis jos nainen ei ole naimisissa. Aviossahan aviomiehestä tulee virallinen isä, eikä ulkopuolinen biologinen isä pääse vaatimaan oikeuksiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi