Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea paniikki, en halua antaa vauvaa sen isälle!!

Vierailija
03.03.2015 |

Olen raskaana eräälle miehelle ja miehessä ei muuten ehkä ole vikaa mutta tiedän että ainakin pari hänen kavereistaan käyttää jotain laittomia aineita.
Emme ole siis seurustelleet tai muutakaan miehen kanssa.
Mies sanoi että aikoo vaatia isyystestiä ja sen jälkeen oikeuksia itselleen.
En halua! En halua että vauvani on pois luotani edes tuntia! En kestä ajatusta että mies ottaisi vauvan ja lähtisi johonkin ilman että saisin kokoajan olla vieressä.
Tapaamiset muuten ei haittaisi minua kuhan ne tapahtuisivat niin että olen itsekin paikalla. Muutenkin kauhea tunne kun mies sanoi ettei edes halua nähdä vauvaa ennen kuin tietää varmasti olevansa isä.
Eihän vauva ole siis tottunut isäänsä ollenkaan ja on tälle aivan vieras! Kuinka heitä edes voisi jättää kahden. Kai vauvalla pitää joku tuttu olla?
Kertokaa minulle että panikoin turhasta eikä mies voi vaatia vauvaa itselleen?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sun tarvi myöntää kenellekään, kuka lapsen isä on? Vai tiedetäänkö se neuvolassa jo? Jos ei tiedetä, niin sanot vaan ettet tiedä ketä lapsen isä on. Myöskään et silloin voi vaatia elareita. En tiedä saako isä lapsen syntymän jälkeen vaatia isyystestejä? Oikeuden päätöksellä kai voi. Mutta isyyden tunnustamisen jälkeen hänestä tulee myös elatusvelvollinen. Yksinhuoltajuuden vaadit tietysti sen saa äiti päättää.

Vierailija
22/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee ap äkkiä naimisiin jonkun kunnon miehen kanssa, siis ennenkuin se vauva syntyy. Silloin lain mukaan tällä oikealla isällä eli siittäjällä ei ole mitään oikeutta saada lasta tai isyyden selvitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:13"]

Saat ilman muuta yksinhuoltajuuden. Valvotut tapaamiset? Voiko mies olla väkivaltainen???

[/quote] mies voi vaatia nk isyystutkimuksen viranomaisten tuella. Mikäli todetaan isäksi ja tunnustaa nin isällä on tapaamisoikeus lapseen.

Vierailija
24/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti Hei lapsella on oikeus molempiin vanhempiin ja alkuun isä voi tavata vauvaa sun läsnäollessa ja sun äitinä tehtävä on tukea oman lapsesi kehitystä antamalla hänelle sekä äidin että isän

Vierailija
25/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:28"]

Ei kai sun tarvi myöntää kenellekään, kuka lapsen isä on? Vai tiedetäänkö se neuvolassa jo? Jos ei tiedetä, niin sanot vaan ettet tiedä ketä lapsen isä on. Myöskään et silloin voi vaatia elareita. En tiedä saako isä lapsen syntymän jälkeen vaatia isyystestejä? Oikeuden päätöksellä kai voi. Mutta isyyden tunnustamisen jälkeen hänestä tulee myös elatusvelvollinen. Yksinhuoltajuuden vaadit tietysti sen saa äiti päättää.

[/quote]

Kyllä saa vaatia, sen kun marssii vauvan synnyttyä lastenvalvojalle ja pistää isyyden vahvistamisen alulle. Samalla ilmoittaa haluavansa testit. Ap ei voi isyyden tutkimista estellä. Toki ap voi kieltää isyyden selvittämisen ja sitä ei tehdä jos mies ei isyyttä mene tunnustamaan. Mutta jos mies sinne lastenvalvojalle menee niin siihen loppuu ap:n keinot estää isyyden selvitys.

Vierailija
26/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:29"]

Mee ap äkkiä naimisiin jonkun kunnon miehen kanssa, siis ennenkuin se vauva syntyy. Silloin lain mukaan tällä oikealla isällä eli siittäjällä ei ole mitään oikeutta saada lasta tai isyyden selvitystä.

[/quote]

Tämä se vasta hullua on. Ja kuka mies haluaa ottaa nimilleen ja elättää toisen miehen lasta. Antaa tälle perimisoikeuden ym. Ja kuka hullu äiti antaa jollekin miehelle lapsensa huoltajan oikeudet noin vaan? Se väärä isähän voi joskus jopa vaatia yksinhuoltajuutta ja jopa saada sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te ihan sairaita? Onhan sillä lapsella oikeus isäänsä aivan yhtälailla kuin äitiinsä! Nyt äidin ja isän omat halut sikseen ja lapsen etu edelle. Lapsen etu on, että hänen molemmat vanhemmat ovat hänet tunnustaneet ja että hän tapaa alusta saakka molempia vanhempiaan. 

Täällä on ihan sairaita neuvoja lapsen isättömäksi tekemiseksi.

Vierailija
28/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pelottele elatusmaksuilla, ja muista mainita, että jos isyyttä ei vahvisteta, elatusvelvollisuutta ei ole, jolloin valtio maksaa ruokot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää ehkäisyä kun huvitus mielessä munasolu kohtaa siittiiön niin esto päälle. Mikäli haluaa vauvan niin katsokaa nyt miestä minkälainen on, oisko isäksi ja vähintään aineista vapaa. Ei pahitteeksi oo jos ottaa niin paljon selvää että minkälaiset geenit on eli tutustumista pintaa syvemmältä, koulutus, työ , elämäntavat minkälaiset jne.

Vierailija
30/30 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:29"]Mee ap äkkiä naimisiin jonkun kunnon miehen kanssa, siis ennenkuin se vauva syntyy. Silloin lain mukaan tällä oikealla isällä eli siittäjällä ei ole mitään oikeutta saada lasta tai isyyden selvitystä.
[/quote]

Niitä kunnon miehiä onkin varmaan jonoksi asti valmiina viemään ap:n vihille kun hän odottaa toisen miehen lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi