Vävy nuuhkii pikkareitani
Onko normaalia käytöstä miehiltä, että menette pyykkikorille ja nuuhkitte anopin pikkuhousuja?
Jäänyt jo useasti kiinni siitä. Viipyy käydessään pitkään vessassa ja aina on pyykkikori pengottu ja olen ottanut valokuva millä tavalla päällimmäiset vaatteet ovat olleet.
En ole sanonut kenellekkään mitään, enkä aio mutta oudolta tuntuu.
Onko muilla vastaavia kokemuksia, miten olette toimineet?
Kommentit (72)
Yli 20 vuotta ollaan oltu jo vaimon kanssa yhdessä, eilen ensimmäistä kertaa pengoin anopin pyykkikorin läpi ja löytyihän sieltä edellis päivän jalassa olleet pikkarit.
Hivenen ehkä kirpeempi tuoksu kuin tyttärensä pikkareissa mutta kyllä tuoksui hyvälle. En malta odottaa koska pääsen uudelleen. Alkoi anoppikin näyttää ihan erilaiselta tuon tuoksuttelun jälkeen
Se johtuu siitä että me vävyt himoitaan anoppejamme. Itselläni ihana 60v mature paketti, jolle runkkaan tosi usein. Tekoälyllä riisuin anopilta pyllynkin paljaaksi ja ai että kun sais laittaa kivikovn kullin sisään
Onko palsta täynnä harhaisia vanhojarouvia?
Itse tähän kyllä syyllistyn. Näinköhän olet huomannut mutta et ole mitään kehdañut sanoa.
Anna lahjaksi loppuunkulutetut viimeisen käytön jälkeen pesemättömät.
Minusta tässä on se kiva kulma, että aina kun naisena kuvittelee, että miehiä kiinnostaa vain nuoret naiset tai jopa teinitytöt, niin jopa ilahduttaa, kuinka laaja naismaku monilla miehillä sitten lopulta onkaan.
nainen34
Itse tätä teen kanssa paljon. Useasti on tullut anopin pikkarit vohkittua ja niiden kanssa viettänyt kivaa. Toisinaan ajatus siitä että hän olisi sen huomannut ja ottaisi asian puheeksi jopa hieman kiihottaa.
Itte olen teinipojasta asti tutkinu äitini pikkuhousuja.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tässä on se kiva kulma, että aina kun naisena kuvittelee, että miehiä kiinnostaa vain nuoret naiset tai jopa teinitytöt, niin jopa ilahduttaa, kuinka laaja naismaku monilla miehillä sitten lopulta onkaan.
nainen34
Aikunen nainen on ihan best..
Kävin työ keikalla toisessa kaupungissa. Vaimoni sano heti että voin yöpyä hänen äitinsä luona. Olisin kyllä mielummin mennyt hotelliin ja nauttinut virvokkeita baaritiskillä. Anoppi oli pukeutunut joka aamu kauniniiseen aamutakkiin josta kuulsi läpi hänen pehmeät muotonsa. Ekana viikon loppuna kotiin tullessa vaimoni oli kipeä ja hän vain nukkui koko ajan. Toisella viikolla anoppi huomasi aamuseisokkini. Töihin lähtiessä kysyi että pihtaako hänen tyttärensä. Illalla töistä tullessani hänellä oli päällä sama aamutakki ja sen alta kuulsi valkoiset alushousut ja rintaliivit. Tuijotin anoppia enkä saanut sanaa suustani. Kullini heräsi heti kun partio poika. Anoppi käveli luokseni ja halasi minua. Sitten hän avasi aamutakin vyön ja laittoi kätensä koti etumustani. Olin hiljaa ja suuteli häntä. Hän toppuutteli. Ja otti kädestä ja vei minut makuuhuoneessa. Pyysi minua riisuutumaan. Hän otti aamutakin ja alus vaatteensa pois ja meni valkoisen peiton alle kun sain heitettyäni vaatteeni pois päältäni hän nosti peitonreunaa pujahdin hänen viereensä.
Muistitko nuuhkasta vai menitkö asiaan.. panemaan
Siinä näppäimistössä on myös valilyönti. Se on se isoin.