En kerää koiran kakkaa kadulta, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (68)
Miksi olet hankkinut sarjakakkijan?
Vierailija kirjoitti:
En minäkään kerää. Miksi pitäisi? Hoitakoot koiranomistajat sen.
Minä kerään, vaikka ei ole koiraa ja seuraan sitä kakkaavaa piskiä ja pudotan kakan postlaatikkoon tai postiluukusta sisään.💩😉
Nykyään pitäisi tehdä sitä ja tätä mutta minä sanon että teen juurikin niin kuin itse haluan ja sillä selvä.
En ole koskaan kerännyt, koira ei tosin kakkaile kaduille koskaan. Olen kerran noin kymmenen vuotta sitten meinannut kerätä pennun kakan kun osui vähän lähelle jalkakäytävää. Hyi hitsi, se lämmin kakka pussin läpi tuntui ihan kuin olisi työntänyt paljaan kätensä siihen pashaan. Hyh, en saanut sitä kerättyä. Siirsin sen sitten jollain kepillä ojaan.
Vierailija kirjoitti:
Paska maatuu toisin kuin tupakantumpit.
kyllä, mutta mieluummin astun tumpin päälle kuin koiran kakan
Annan koirani vapaasti paskoa kirjoitti:
Ei kyllä tarvitse kerätä. Koiran kakka kyllä maatuu luontoon. Niin kauan kun ihmiset heittävät tumppeja maahan, heittävät tölkit luontoon ja rikkovat lasi pulloja luontoon on turha valittaa koiran kakoista yleisön osastolla. Lasi, tölkit ja tumpit eivät maadu luonossa. Koirani saa vapaasti paskoa ulkona niin kauan kun ihmiset ei osaa korjata tapojaan roskaamisen suhteen.
ja roskaajat käyttää korjaamattomia kakkoja omana tekosyynään..
olette yhtä pahoja.
paitsi että koirasi paskoo useita kertoja päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein. Maatuvaa tavaraahan se on ja hyvää lannoitetta.
Metsässä ehkä, mutta miten se asfaltilla maatuu?
toivottavasti astut koirasi kakkaan
En kerää itsekään ja mulla on koira. Mutta se tekee jätöksensä käytännössä aina ojaan tai muuten syrjään tien reunasta, ettei ole mitään tarvetta kerätä. On oma vika jos siellä ojassa juoksentelee ja saa pskaa kengänpohjiinsa.
Vierailija kirjoitti:
En kerää itsekään ja mulla on koira. Mutta se tekee jätöksensä käytännössä aina ojaan tai muuten syrjään tien reunasta, ettei ole mitään tarvetta kerätä. On oma vika jos siellä ojassa juoksentelee ja saa pskaa kengänpohjiinsa.
Joo.. Sä et juoksentele siellä ojassa, mutta sun koira kyllä! Voihan sekin siihen kakkaan astua ja kukas sen tassut putsaakaan?
En. Hevosenkakka on parempi lannoitteena, mutta hevosia näkyy harvemmin katukuvassa
Juu, haluan ap kysyä jotain: onko sinulla oma koira, jonka kakkoja et itse kerää kadulta, vai tarkoititko joidenkin muiden koirien kakkoja, joita et kerää? Vähän tarkkuutta viestiin, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Paska maatuu toisin kuin tupakantumpit.
No kumman luulet veetuttavan enemmän; astuminen kadulla tupakantumpin päälle (kengät jalassa) vai kalliiden jalkineiden sotkeentuminen paskaan?
Katsos kun se ei maadu minuutissa, vaan on siinä paikallaan pitkään joskus jopa ripulin muodossa tai sateessa, mikä pehmentää kuivahkon pötkönkin. Maatumista ennen paskaa päätyy kenkien ohella esim. koiran tassuihin tai vaikkapa lastenvaunujen pyöriin, mistä kulkeutuu kotiin. Tosiasia on myös että aiheuttaa terveydellistä haittaa.
Vieläkö puolustelet?
kyykky paskantaminen tuttua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan koirani vapaasti paskoa kirjoitti:
Ei kyllä tarvitse kerätä. Koiran kakka kyllä maatuu luontoon. Niin kauan kun ihmiset heittävät tumppeja maahan, heittävät tölkit luontoon ja rikkovat lasi pulloja luontoon on turha valittaa koiran kakoista yleisön osastolla. Lasi, tölkit ja tumpit eivät maadu luonossa. Koirani saa vapaasti paskoa ulkona niin kauan kun ihmiset ei osaa korjata tapojaan roskaamisen suhteen.
Minulla ei ole koiraa. En tupakoi. En riko pulloja tai heittele niitä tölkkejä luontoon. Tölkit on pieni paha, sillä kerääjät pitävät niistä huolen, jos on pantillisia. Ei jää luontoon suurin osa.
Minäkin haluan jonkun oikeuden olla haitaksi muille, ehdottakaa jotain? Alanko paskoa itse. Koska jos jonkun muun perseily on peruste omaan perseilyyn, niin minäkin haluan siihen jonkun oikeuden, koska MINÄ MINÄ MINÄ.
Kyllä minulla on kokemusta luonnossa paskomisesta. Kun ulkoillessa paskattaa otan housut alas ja väännän tortun maahan. Kyllä helpottaa ja voin muillekin suositella.
Pointti on se, että se paska pitää tehdä jalkakäytävälle tai kulkuväylälle yleensäkin. Ap ei mene metsään piruuttaankaan koiraansa pskattamaan, koska haluaa kostaa viattomille kadunkulkijoille muiden roskaamisen ja tupakantumpit. Tällainen on siis ideologia. Niuvanniemestä näköjään taas kajahtaa.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan tarvitse kengilleni koiranpaskalannoitetta, vaan niille on täysin eri tuotteet.
Ja miten paska lannoittaa jalkakäytävät?
Sokean ei tarvitsekaan, oletko sokea?
Vierailija kirjoitti:
Sokean ei tarvitsekaan, oletko sokea?
Tuskinpa, mitä nyt koiraton trolli-idiootti.
Uudenmaan kokoisella maapläntillä olisi muutamia susilaumoja, jotka olisivat sukua keskenään luultavimmin ja hyvissä väleissä. Nyt täällä on satojatuhansia koiria. Kyllä tästä on luonto kaukana, ellei niitä kakkoja kerätä pois. Myös koirien terveys on kovassa vaarassa. Ihmetyttää, ettei oman koiran terveys kiinnosta lainkaan, vaan mieluummin madotetaan oma koira rankoilla myrkyillä, kun ollaan niin laiskoja, ettei viitsitä kerätä ulosteita pois. Taatusti samaa sakkia, joka heittelee roskat ympäriitteen, etteivät ne vaan jää taskuun ja maskit ympäri kyliä, kun tullaan kaupasta tai bussista pois.
Minun mielestäni voisi ottaa koiran pois ihmiseltä, jota ei kiinnosta sen terveys tuon vertaa. Pois vaan laiskalta paskiaiselta koira, joka ei välitä sen turvallisuudesta ja terveydestä. Miksei panna edes koirapassia, mikä on menestyksekkäästi voimassa monessa muussa maassa? Kerrotaan perusasiat koiranomistajille, etteivät luule, että kaupunkiympäristössä paska on haitatonta luonnontuotetta ja koiran hyökkäykset uhrin vika?
Suurimpaan osaan ihmisiä järkipuhe tehoaa.
Oletko tietoinen että koirien ripulitaudit leviävät keräämättömien ulosteiden myötä? Oletko koskaan ollut monta tuntia päivystyksessä koiran kanssa joka on tipassa, ja verta vain valuu peräpäästä holtittomasti pitkin koiran jalkoja? Se on aika pahannäköistä se. Sitten kun on veriripuli, onkin jo vaikeampi pussittaa.
Entä mikä tykkäät siitä, että oma koirasi kävelee pientareella kakan seassa? Onko kiva kun koira kävelee niillä tassuilla sisällä, vai pesetkö varpaanvälit ja kynnet joka lenkin jälkeen saippualla?
Käytkö itse puistossa kakalla? Millä tavoin koiran uloste eroaa ajatuksena? Sekasyöjillä samanlaista hitaasti maatuvaa ja haisevaa se on, ei mitään pupunpapanoita.