En kerää koiran kakkaa kadulta, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (68)
En minäkään. Mitä minä sillä tekisin.
Mitä sanoisit siihen jos hieroisin koiranpasaa kotioveesi?
Vierailija kirjoitti:
Nää on niitä samoja tyyppejä, joita löytyy kissaihmisistä.
"MINUN kissan pitää saada ulkoilla vapaasti ja kulkea sotkemassa pihoja jne. "
Onneksi suunta alkaa olla toinen ja tälläistä ei kauaa katsota hyvällä.
Tämä "hiirien pyytäminen" on ainoa puolustus, sen lisäksi että "kissa kuuluu luontoon" ;D Lisäksi väittävät, etteivät kissat tapa pikkulintuja. No, omin silmin olen nähnyt. Ja hiiret loukutan tarpeen tullen.
Sama kuin vaatisi että lampaat saa olla naapurin pihassa, koska näin ei naapurin tarvitse leikata nurmikkoa :D
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla koira?
Miksi kysyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla koira?
Miksi kysyt?
Miksi teet tälläisiä aloituksia jos et sitten vastaa kysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ihmettele jos seuraavan kerran postilaatikkosi on täynnä paskaa.
Tulehan tunkemaan, veikkaan että tulee äkkilähtö
Anna osoite, niin kokeillaan!
Suomalaisissa on paljon naita vastarannankiiskeja, en ota rokotusta, en kayta masskia, en keraa koirani jatoksia yleisilta paikoilta mutta kasi ojossa otan valtiolta rahaa ja muuta avustusta. Kansalaispalkkaakin pitaisi saada vain siksi etta olen olemassa.
Havetkaa!
Täytyykin laittaa maustepullia luontoon, toivottavasti monikin hotkii kitaansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa on krokotiililla?
En kyllä tiedä
Sitä vihreämpi mitä ui.
Paska maatuu toisin kuin tupakantumpit.
Vierailija kirjoitti:
Paska maatuu toisin kuin tupakantumpit.
USAssa ei nay kumpiakaan kaduilla, huoletta voi kavella, siisti maa.
Pyyhitkö pyllyn ison hädän jälkeenñ
Vierailija kirjoitti:
Ei ne minua ainakaan haittaa, jos ovat siellä kadun varressa.
Oletteko koskaan ajatelleet sitä, että vaikka ne paskat ovat kadun varrella, ne kuivuu ja tuuli nostattaa hiukkaset ilmaan? Me hengitämme paskaa.
Olen astunut kadulle jätettyyn koirankakkaan. Peen haju ei lähtenyt kengistäni millään.
Jos näen teidän jättävän koiranne kakkaa kadulle, niin taskussani on muovipussi, jolla nostan läjän ja heitän jättäjiä kakalla.
En koiraa. Pidän koirista.
Ei kyllä tarvitse kerätä. Koiran kakka kyllä maatuu luontoon. Niin kauan kun ihmiset heittävät tumppeja maahan, heittävät tölkit luontoon ja rikkovat lasi pulloja luontoon on turha valittaa koiran kakoista yleisön osastolla. Lasi, tölkit ja tumpit eivät maadu luonossa. Koirani saa vapaasti paskoa ulkona niin kauan kun ihmiset ei osaa korjata tapojaan roskaamisen suhteen.
Annan koirani vapaasti paskoa kirjoitti:
Ei kyllä tarvitse kerätä. Koiran kakka kyllä maatuu luontoon. Niin kauan kun ihmiset heittävät tumppeja maahan, heittävät tölkit luontoon ja rikkovat lasi pulloja luontoon on turha valittaa koiran kakoista yleisön osastolla. Lasi, tölkit ja tumpit eivät maadu luonossa. Koirani saa vapaasti paskoa ulkona niin kauan kun ihmiset ei osaa korjata tapojaan roskaamisen suhteen.
Minulla ei ole koiraa. En tupakoi. En riko pulloja tai heittele niitä tölkkejä luontoon. Tölkit on pieni paha, sillä kerääjät pitävät niistä huolen, jos on pantillisia. Ei jää luontoon suurin osa.
Minäkin haluan jonkun oikeuden olla haitaksi muille, ehdottakaa jotain? Alanko paskoa itse. Koska jos jonkun muun perseily on peruste omaan perseilyyn, niin minäkin haluan siihen jonkun oikeuden, koska MINÄ MINÄ MINÄ.
Minä kerään muiden heittämiä roskia ja olen astunut ääliöomistajan maahan jättämään koiranjätökseen.
Pihdeillä on hyvä nakata kakat omistajan selkään. Ihan vahingossa. PLÄTS.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole koiraa. En tupakoi. En riko pulloja tai heittele niitä tölkkejä luontoon. Tölkit on pieni paha, sillä kerääjät pitävät niistä huolen, jos on pantillisia. Ei jää luontoon suurin osa.
Minäkin haluan jonkun oikeuden olla haitaksi muille, ehdottakaa jotain? Alanko paskoa itse. Koska jos jonkun muun perseily on peruste omaan perseilyyn, niin minäkin haluan siihen jonkun oikeuden, koska MINÄ MINÄ MINÄ.
Kyllä minulla on kokemusta luonnossa paskomisesta. Kun ulkoillessa paskattaa otan housut alas ja väännän tortun maahan. Kyllä helpottaa ja voin muillekin suositella.
Oi hitto miten nokkelaa. Huoh.
Pitikö tässä kohtaa nauraa?