Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kerää koiran kakkaa kadulta, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
02.12.2021 |

Anti tulla

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole ollut tapana keräillä paskaa. Mihin sä sitä laitat, vitriiniin kohdelampun alle? Sie se sairas olet.

Oi hitto miten nokkelaa. Huoh.

Pitikö tässä kohtaa nauraa?

Vierailija
22/68 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Mitä minä sillä tekisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla koira? 

Vierailija
24/68 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanoisit siihen jos hieroisin koiranpasaa kotioveesi?

Vierailija
25/68 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on niitä samoja tyyppejä, joita löytyy kissaihmisistä.

"MINUN kissan pitää saada ulkoilla vapaasti ja kulkea sotkemassa pihoja jne. "

Onneksi suunta alkaa olla toinen ja tälläistä ei kauaa katsota hyvällä.

Tämä "hiirien pyytäminen" on ainoa puolustus, sen lisäksi että "kissa kuuluu luontoon" ;D Lisäksi väittävät, etteivät kissat tapa pikkulintuja. No, omin silmin olen nähnyt. Ja hiiret loukutan tarpeen tullen.

Sama kuin vaatisi että lampaat saa olla naapurin pihassa, koska näin ei naapurin tarvitse leikata nurmikkoa :D

Vierailija
26/68 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla koira? 

Miksi kysyt?

Vierailija
27/68 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla koira? 

Miksi kysyt?

Miksi teet tälläisiä aloituksia jos et sitten vastaa kysymyksiin.

Vierailija
28/68 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ihmettele jos seuraavan kerran postilaatikkosi on täynnä paskaa.

Tulehan tunkemaan, veikkaan että tulee äkkilähtö

Anna osoite, niin kokeillaan!

Vierailija
29/68 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisissa on paljon naita vastarannankiiskeja, en ota rokotusta, en kayta masskia, en keraa koirani jatoksia yleisilta paikoilta mutta kasi ojossa otan valtiolta rahaa ja muuta avustusta. Kansalaispalkkaakin pitaisi saada vain siksi etta olen olemassa.

Havetkaa!

Vierailija
30/68 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin laittaa maustepullia luontoon, toivottavasti monikin hotkii kitaansa

Vierailija
31/68 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa on krokotiililla?

En kyllä tiedä

Sitä vihreämpi mitä ui.

Vierailija
32/68 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska maatuu toisin kuin tupakantumpit.

Vierailija
33/68 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska maatuu toisin kuin tupakantumpit.

USAssa ei nay kumpiakaan kaduilla, huoletta voi kavella, siisti maa.

Vierailija
34/68 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhitkö pyllyn ison hädän jälkeenñ

Vierailija
35/68 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne minua ainakaan haittaa, jos ovat siellä kadun varressa.

Oletteko koskaan ajatelleet sitä, että vaikka ne paskat ovat kadun varrella, ne kuivuu ja tuuli nostattaa hiukkaset ilmaan? Me hengitämme paskaa.

Vierailija
36/68 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen astunut kadulle jätettyyn koirankakkaan. Peen haju ei lähtenyt kengistäni millään.

Jos näen teidän jättävän koiranne kakkaa kadulle, niin taskussani on muovipussi, jolla nostan läjän ja heitän jättäjiä kakalla.

En koiraa. Pidän koirista.

Vierailija
37/68 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tarvitse kerätä. Koiran kakka kyllä maatuu luontoon. Niin kauan kun ihmiset heittävät tumppeja maahan, heittävät tölkit luontoon ja rikkovat lasi pulloja luontoon on turha valittaa koiran kakoista yleisön osastolla. Lasi, tölkit ja tumpit eivät maadu luonossa. Koirani saa vapaasti paskoa ulkona niin kauan kun ihmiset ei osaa korjata tapojaan roskaamisen suhteen.

Vierailija
38/68 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan koirani vapaasti paskoa kirjoitti:

Ei kyllä tarvitse kerätä. Koiran kakka kyllä maatuu luontoon. Niin kauan kun ihmiset heittävät tumppeja maahan, heittävät tölkit luontoon ja rikkovat lasi pulloja luontoon on turha valittaa koiran kakoista yleisön osastolla. Lasi, tölkit ja tumpit eivät maadu luonossa. Koirani saa vapaasti paskoa ulkona niin kauan kun ihmiset ei osaa korjata tapojaan roskaamisen suhteen.

Minulla ei ole koiraa. En tupakoi. En riko pulloja tai heittele niitä tölkkejä luontoon. Tölkit on pieni paha, sillä kerääjät pitävät niistä huolen, jos on pantillisia. Ei jää luontoon suurin osa. 

Minäkin haluan jonkun oikeuden olla haitaksi muille, ehdottakaa jotain? Alanko paskoa itse. Koska jos jonkun muun perseily on peruste omaan perseilyyn, niin minäkin haluan siihen jonkun oikeuden, koska MINÄ MINÄ MINÄ. 

Vierailija
39/68 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerään muiden heittämiä roskia ja olen astunut ääliöomistajan maahan jättämään koiranjätökseen.

Pihdeillä on hyvä nakata kakat omistajan selkään. Ihan vahingossa. PLÄTS.

Vierailija
40/68 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole koiraa. En tupakoi. En riko pulloja tai heittele niitä tölkkejä luontoon. Tölkit on pieni paha, sillä kerääjät pitävät niistä huolen, jos on pantillisia. Ei jää luontoon suurin osa. 

Minäkin haluan jonkun oikeuden olla haitaksi muille, ehdottakaa jotain? Alanko paskoa itse. Koska jos jonkun muun perseily on peruste omaan perseilyyn, niin minäkin haluan siihen jonkun oikeuden, koska MINÄ MINÄ MINÄ. 

Kyllä minulla on kokemusta luonnossa paskomisesta. Kun ulkoillessa paskattaa otan housut alas ja väännän tortun maahan. Kyllä helpottaa ja voin muillekin suositella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi