Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua puhua kotitöiden jaosta...

Vierailija
03.03.2015 |

Olen jo muutamaan otteeseen yrittänyt keskustella miehen kanssa kotitöiden paremmasta jakamisesta, ja aina hän on suuttunut, eikä asiaa ole ehditty kunnolla käydä läpi.
Olisin halunnut yhdessä miettiä jonkun systeemin tai säännöt miten siivotaan. Nii n että tulisi siivottua säännöllisesti, ja tehtävät jakautuisi tasaisesti. Olen jo sanonut tästä, mutta mies on vain tuhissut vastaan. Hän ei näe mitään ongelmaa nykyisessä systeemissä.
Käytännössä vessa on aina lähes kuukauden siivoamatta, imuroinnilla suunnilleen sama väli, suihku pestään ehkä kerran vuodessa jne ja kaikki minun toimesta.
Miehen mielestä mitään systeemiä ei tarvitse luoda, koska kuulemma sitä on silmät päässä ja näkee milloin pitää siivota. Teot kuitenkin puhuu toista.
Olen ollut nyt useampia kuukausia siivouslakossa, niin etten siivoa mitään ellei toinenkin siivoa. Nyt alan olla lopen kyllästynyt tähän paskaläävään. Meidän yhteisesti omistama kämppä menee ihan pilalle!
Miten saan miehen keskustelemaan kotitöiden jakamisesta? Miten saadaan luotua sellainen systeemi, että siitä ei voi luistaa? Rangaistuksilla ja porkkanoilla?

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoatte  todella harvoin ja lapsiperheessä on siivottava päivittäin. On imuroitava joka viikko ja vessa pitää pestä myös usein. Sitten kun saatte lapsia niin paskaan kuolette. Elämä on silloin yhtä siivoomista.

Miehesi ei suostu listaan koska ei aio huolehtia omasta osuudestaan. Ei lapsia teille tai sitten vaihdat miestä!

Vierailija
102/103 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:00"]

Sun miehes on, sori nyt vaan, itsekäs sovinisti. Sano se sille, anna raivota ja mieti vakavissasi onko sellainen ihminen rakkautesi arvoinen. Rakkaus kun punnitaan teoissa ja sanoissa, ei paperilla ja aikeissa.

[/quote]

Valitettavasti näyttää olevan... En jaksa miten aikuinen ihminen ei voi keskustella kuin aikuinen vaan täytyy alkaa hetkessä rähisemään kuin mikäkin teini.

Aikeita näyttää miehellä olevan vaikka miten, ja kun silmä välttää ne sysätään minulle. Puntarointin on alkanut jo aikaa sitten. Olen pettynyt miten mies vaan osoittaa teoillaan jatkuvasti että olen elänyt jossain hurmion sumussa vuosia ja katsonut ihan liikaa läpi sormien. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:44"]piti lisätä että tee itse oma osuutesi.. eli siivous kerran pari kuussa ja miehesi maksaa siivoojalle oman osuutensa
[/quote]
Ennemmin haluaisin että mies oppii itse siivoamaan. Tuntuu niinkuin hän pääsisi kuin koira veräjästä. Maksamalla itsensä ulos siivouksesta. Ap