Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10v ja 13v seurustelee, onko ok?

Vierailija
03.03.2015 |

Olen varmaan täysin pudonnut nykyajan kelkasta kun olen ihan ihmeissäni siitä, että 10v tyttö seurustelee 13v pojan kanssa. Eikä mitään "seurustelua", joka kestää viikon ja sisältää lähinnä koulun välitunnilla pipon päästä ottamista tms. vaan ihan oikeaa yhdessäolemista myös vapaa-aikana. Kuulin lapsiltani tällaisesta parislunnasta. Poika on tosiaan seiskalla ja tyttö nelosella. Ovat olleet jo yli vuoden yhdessä ja pusuja vaihdellaan. Alussa tyttö oli siis 9v ja poika 12v. Näiden lasten somet täyttyy halikuvista ja rakkaudentunnustuksista. Ovat yhdessä päivittäin. Onko tää teistä söpöä ja ihan ok vai vähän outoa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole Turusta päin.

-ap

Vierailija
22/31 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:13"]

Erikoista tuo on, mutta ei kai kovin vaarallista. Itse vanhempana olisin huolissani lähinnä siitä, ettei lapsi jää paitsi mistään ikätovereiden jutuista ja seurasta, jos vaan yksipuolisesti "seurustelee" ja viettää kaiken vapaa-aikansa tyttö/poikaystävän kanssa.

[/quote]

Omasta kokemuksesta voin kertoa että jos joku kuvittelee, ettei 13-vuotiasta poikaa vielä seksi kiinnosta, niin se on lähinnä harhaa jota te kirjoista tai jostain luette. Murrosikä voi ihan hyvin alkaa 13-vuotiaana tai vielä aiemmin. Ette todennäköisesti tai toivottavasti tule niiden touhuja koskaan todistamaan, mutta se ei tarkoita sitä etteikö sellaista tapahtuisi. 

Ette myöskään tiedä miltä tuntuu kun panettaa vaikka 10 minuuttia sitten olisi hoitanut hommat itse tai tytön kanssa. Sekään ei tarkoita etteikö niin voisi käydä. Jos itse olisin 10-vuotiaan tytön isä niin en todellakaan hyväksyisi moista riippumatta siitä, tietäisinkö mitä keskenään tekevät. 

En tiedä mitä sellainen 10-vuotiaan tytön psyykelle tekee, vähän vanhemmalle pojalle se lienee lähinnä päiväuni. En haluaisi että oma lapsi sitä kokeilisi jos mulla sellainen olisi. On mielestäni aika helvetin sinisilmäistä kuvitella ettei tuon ikäisiä kumpaakaan seksiasiat kiinnosta ja sitten jos miettii kuinka altis 10-vuotias on kaikelle manipuloinnille niin pahalta tuntuu edes ajatella.

Vierailija
24/31 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää taidan tietää nää lapset.. Asuuko Turussa päin?

Vierailija
25/31 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outoa. Koittakaapas vanhemmat hienovaraisesti ohjata lapsenne leikkimään oman ikäistensä kanssa.

Vierailija
26/31 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:34"]aina ton ikäiset on jo seurustelleet [/quote] No ei kyllä keskenään... Ala-astelaiset on voinu ehkä leikkiseurustella toistensa kanssa ja yläasteelaiset jo vähän vakammin toisten yläasteikäisten kanssa. Mutta on aika erikoista että 7-luokkalainen seurustelee jo toista vuotta 4-luokkalaisen kanssa...

[/quote]

Muistelen, että omina ala-asteaikoina joku kutosen tyttö seukkas jonkun seiskalla olevan pojan kanssa ja se oli meistä jotain todella coolia... Mutta että nelosen tyttö ja seiskan poika.. Sitä poikaa ja tyttöä oltais katottu lähinnä säälivästi... että onko jotain vajaita.

Vierailija
27/31 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on kissoja niin ei, muuten kyllä.

Vierailija
28/31 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä ole mun mielestä normaalia. Siinähän poika on jo murrosiän kynnyksellä, jos ei jo ole. En itse ainakaan antaisi todellakaan seurustella. Saattaa tulla mitälie henkisiä ongelmia, kun alkaa tossa iässä pojalla olla mielessä enempi kun pelkät pusut. 10 vuotias vasta...hyi!!!

Vierailija
29/31 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä!! Molemmat ihan lapsia vasta!
Vois kysyä missä vanhempien vastuu? Unohtamatta median vastuuta, sillähän sitä ei ole enää ollenkaan, monessakaan asiassa!

Vierailija
30/31 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista tuo on, mutta ei kai kovin vaarallista. Itse vanhempana olisin huolissani lähinnä siitä, ettei lapsi jää paitsi mistään ikätovereiden jutuista ja seurasta, jos vaan yksipuolisesti "seurustelee" ja viettää kaiken vapaa-aikansa tyttö/poikaystävän kanssa.

Vierailija
31/31 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli/on heitten ig nimi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi