Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystäväni on käynyt armeijan (12kk), polkee minua henkisesti

Vierailija
11.03.2015 |

Olen itse 6 kuukauden B-mies. Olen entinen huippu-urheilija ja en mikään läski/saamaton. Minua on vain kiusattu nuoruudessani niin paljon, minkä lisäksi jalkani (lättäjalat) eivät kestäneet alkuunkaan armeijassa. Armeijassa minua onnistuttiin kiusaamaan jo.

Tyttöystäväni on ihan tavallisen näköinen nainen, oikeastaan aika pitkä (180) ja kaunis. Hän on käynyt armeijan ja on aliupseeri, se ei minua vielä niin kamalasti häiritsisi, mutta hän kyllä käyttää tätä asetelmaa hyväkseen.

Eli toisin sanoen jos tilaisuus tulee niin hänellä on aina se valttikortti mitä käyttää kuittailuun. Minä en tästä pidä ollenkaan ja olen ajattelut eroa tämän takia.

Mitä tuntemuksia tämä teissä herättää?

Tämä ei ole mikään satu, hän kävi armeijan sen jälkeen kun olimme tavanneet jo, nyt saatte ainakin tilaisuuden hopealautasella nauraa mulle...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei se olisi armeija, millä kuittailee, niin tympeä ihminen keksisi jonkun muun aiheen. Vaihtoon!

Vierailija
2/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä alat heitellä sovinistisia kommentteja ja naisesi on ilmeisesti löytänyt heikon kohtasi, jolla puolustautuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa reppana nainen :D aika idioottimainen syy alistaa, taitaa olla enemmänkin luonnekysymys kuin vain se intti.
Olen itsekin intin käynyt nainen mutta en todellakaan sen vuoksi pidä itseäni parempana ihmisenä kuin muut.

Vierailija
4/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla saamaton nyhverö :D
Kaikki tietää miksi naiset menee armeijaan...

Vierailija
5/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä alikki eteenpäin. Ei tollasta jaksa kukaan pidemmän päälle, tää nainen tuskin saavuttaa muuta elämässään mullistavaa. Onhan se hienoo et joku titteli on. Kyllä sen joku macho huolii ota sää parempi;)

Vierailija
6/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:10"]

Taidat olla saamaton nyhverö :D Kaikki tietää miksi naiset menee armeijaan...

[/quote]Saako nyhveröä sitten alistaa?

Vierailija
7/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:10"]Taidat olla saamaton nyhverö :D
Kaikki tietää miksi naiset menee armeijaan...
[/quote] no miksi? Ei-ap

Vierailija
8/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ansaitse tuollaista kohtelua. Nainen luulee olevansa jotain niin ihmeellistä ja suurta. Selvästi käyttää tuota ilkeilyä valttikorttinaan ja haluaa nöyryyttää sinua (myös) muiden edessä. Vaihtoon tommonen jos meno vielä jatkuu noin

Vierailija
9/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:10"]

Taidat olla saamaton nyhverö :D Kaikki tietää miksi naiset menee armeijaan...

[/quote]Saako nyhveröä sitten alistaa?
[/quote]

Saa ja pitää!
Jos aikuisen miehen itsetunto on tolla tasolla, niin ei hyvältä näytä.
Oikea nainen olisi kukkapipopäinen luomuvihernaapurintyttö.
Kannattaa jättää kunnon naiset miehille joilla on munaa, munattomat mikkihiiret olkoon vaikka ilman.

Vierailija
10/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:10"] Taidat olla saamaton nyhverö :D Kaikki tietää miksi naiset menee armeijaan... [/quote]Saako nyhveröä sitten alistaa? [/quote] Saa ja pitää! Jos aikuisen miehen itsetunto on tolla tasolla, niin ei hyvältä näytä. Oikea nainen olisi kukkapipopäinen luomuvihernaapurintyttö. Kannattaa jättää kunnon naiset miehille joilla on munaa, munattomat mikkihiiret olkoon vaikka ilman.

[/quote]Ap:n tyttöystäväkö se siellä pullistelee? Ootpa ikävän kuuloinen ihminen.

Vierailija
11/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että asia häiritsee/vaivaa tyttöystävääsi. Siksi palaa asiaan riitojen yhteydessä.

Vierailija
12/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippu-urheilijaa kiusattu? En kyllä usko tätä asetelmaa alkuunkaan. Etenkin miehet/pojat ovat peräsuoli pitkällä, jos joku on huippu-urheilija.

Vierailija
13/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä ihminen kun pitää nälviä. Ihan sama onko nainen vai mies. Jätä se. 

T. Nainen, joka on kuullut ilkeilyä miehiltä.

Vierailija
14/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:19"]

Huippu-urheilijaa kiusattu? En kyllä usko tätä asetelmaa alkuunkaan. Etenkin miehet/pojat ovat peräsuoli pitkällä, jos joku on huippu-urheilija.

[/quote]

Olinkin ihan yksilölajissa. - AP

Vierailija
15/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:06"]Olen itse 6 kuukauden B-mies. Olen entinen huippu-urheilija ja en mikään läski/saamaton. Minua on vain kiusattu nuoruudessani niin paljon, minkä lisäksi jalkani (lättäjalat) eivät kestäneet alkuunkaan armeijassa. Armeijassa minua onnistuttiin kiusaamaan jo.

Tyttöystäväni on ihan tavallisen näköinen nainen, oikeastaan aika pitkä (180) ja kaunis. Hän on käynyt armeijan ja on aliupseeri, se ei minua vielä niin kamalasti häiritsisi, mutta hän kyllä käyttää tätä asetelmaa hyväkseen.

Eli toisin sanoen jos tilaisuus tulee niin hänellä on aina se valttikortti mitä käyttää kuittailuun. Minä en tästä pidä ollenkaan ja olen ajattelut eroa tämän takia.

Mitä tuntemuksia tämä teissä herättää?

Tämä ei ole mikään satu, hän kävi armeijan sen jälkeen kun olimme tavanneet jo, nyt saatte ainakin tilaisuuden hopealautasella nauraa mulle...
[/quote]

Ei ole kiva jos kuittaillaan puolisolle jonka pitäisi olla rakas ihminen. Kannattaa nostaa kissa kunnolla pöydälle. Jos ei ala tulla kunnioitusta ja rakastavampaa käytöstä, ehkä on hyvä jatkaa matkaa yksin. Mutta voi olla että pelkkä vakava keskustelu myös riittää saamaan naisen lopettamaan sen vittuilun. Ei ehkä tajua ettei se ole hauskaa.

Vierailija
16/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:19"]

[/quote]

Olinkin ihan yksilölajissa. - AP
[/quote]

Niin... kyllä niitä yksilölajien huippujakin nuoleskellaan. Vai olitko joku tyyliin taitoluistelija?

Vierailija
17/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:23"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:06"]Olen itse 6 kuukauden B-mies. Olen entinen huippu-urheilija ja en mikään läski/saamaton. Minua on vain kiusattu nuoruudessani niin paljon, minkä lisäksi jalkani (lättäjalat) eivät kestäneet alkuunkaan armeijassa. Armeijassa minua onnistuttiin kiusaamaan jo. Tyttöystäväni on ihan tavallisen näköinen nainen, oikeastaan aika pitkä (180) ja kaunis. Hän on käynyt armeijan ja on aliupseeri, se ei minua vielä niin kamalasti häiritsisi, mutta hän kyllä käyttää tätä asetelmaa hyväkseen. Eli toisin sanoen jos tilaisuus tulee niin hänellä on aina se valttikortti mitä käyttää kuittailuun. Minä en tästä pidä ollenkaan ja olen ajattelut eroa tämän takia. Mitä tuntemuksia tämä teissä herättää? Tämä ei ole mikään satu, hän kävi armeijan sen jälkeen kun olimme tavanneet jo, nyt saatte ainakin tilaisuuden hopealautasella nauraa mulle... [/quote] Ei ole kiva jos kuittaillaan puolisolle jonka pitäisi olla rakas ihminen. Kannattaa nostaa kissa kunnolla pöydälle. Jos ei ala tulla kunnioitusta ja rakastavampaa käytöstä, ehkä on hyvä jatkaa matkaa yksin. Mutta voi olla että pelkkä vakava keskustelu myös riittää saamaan naisen lopettamaan sen vittuilun. Ei ehkä tajua ettei se ole hauskaa.

[/quote]Tässä on järkipuhetta. Ei sitä mitenkään voi perustella, että asialla, joka on jo taaksejäänyttä elämää, kuittaillaan ja nälvitään. Edes nyhveröä.

Vierailija
18/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan huippu-urheilijalla on lättäjalat ja kunto ei kestä liikkumista? Darts?

Vierailija
19/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä ihminen. Samaa mieltä kuin numero 16.

Vierailija
20/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on reppana, hakee sääliä vauva-lehden keskustelupalstalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan