Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä unisex-vessoissa ärsyttää?

Vierailija
02.12.2021 |

Mä niin haluaisin yleiset vessat unisex-vessoiksi = niin paljon vähemmän tarvis naisena jonottaa.
Mut käsittääkseni suurin osa naisista ei. Miksi?
Olen huomannut, et uusimmat vessat esim. kauppakeskuksissa on sellaisia, että niissä "kopit" on kuin minihuoneita - ei sellaisia, joista voi kurkistaa alhaalta. Minua ei haittaa, et viereisessä "huoneessa" olisikin mies.
Onko ongelma sit käsienpesupaikka? Mulle ongelma olis, et siinä sit huomaisin, kuinka harva mies pesee kätensä vessassa käynnin jälkeen 🤮

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vessan jonot, miesten vessan siivottomuus.

Tasa-arvoa kaikille hei, kaikkien etuja huonontaen.

Vierailija
82/87 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudella AMK-kampuksellamme on unisex-vessoja, toisin kuin vanhalla josta tuonne siirryttiin.

Suurin ero oli se, että uudessa paikassa vessat haisevat kuselta ja tippoja on silloin tällöin pitkin lattiaa. Näin silti, vaikka opiskelijapojat koulussamme ovat minusta oikein mukavia ja ihan sivistynyttä porukkaa, josta ei päälle päin tulisi mieleenkään, että kusevat lattialle.

Oma mies käy kotona vessassa istualtaan, kun ei itsekään tykkää ottaa riskiä, että tippoja päätyy mihin sattuu. Kuten jotkut kommentoijat on täällä todenneet, ilmeisesti niin vaan tuppaa joskus käymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on töissä irto vessat suoraan käytävältä, joten niissä ei ole muita samaan aikaan. Mutta kun osa muutettiin unisex-vessoiksi, naiset ei käytä niitä sotkuisuuden takia enää. Kuitenkin ihan toimistotyö ja fiksua väkeä. Silti jäljiltä vessassa kakkarannut ja pissalammikot.

Miesten jäljiltä siis

Vierailija
84/87 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voivat myös asentaa kameroita kytätäkseen naisia noissa. Ei ihan yhtä helppoa, jos eri tilat. Käytäviä kuitenkin valvotaan myös ja nähdään jos mies hiipinyt naisten tiloihin.

Vierailija
85/87 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mikä ärsyttää? Se että miehet pissivät mihin sattuu ja kusta ja paskaa on joka paikassa

Tämä on niin totta. Olin pyörtyä hajusta kun kävin Oodi-kirjaston veskissä. Minua ennen kopissa asioi siistinnäköinen kaveri, mutta ilmeisesti miehet eivät tiedä mihin on tarkoitus pissiä. Tyyppi näytti yhtä pelästyneeltä kuin minäkin, joten uskoisin unisex-vessojen olevan epämiellyttävä myös miehille. Eikä siellä voi käydä kakkosella, jos sattuisi tulemaan pakottava tarve - syö vaikka jotain sopimatonta kahviossa.

Vierailija
86/87 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvallisuusriski. Olen myös muutaman kerran elämässäni käynyt pakosta miestenvessoissa ja niissä on aina olleet lainehtivat lattiat... ei oikein innosta.

Eli onko sun mielestä ihan ok käyttää miesten vessaa silloin kun sua pissittää ja et vaan viitsi pidätellä? Mutta kuitenkaan unisex vessat eivät ole ok, kun miehet tulee sinne? Olisiko reilua olla sitten käyttämättä miesten vessaa?!

Vierailija
87/87 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voivat myös asentaa kameroita kytätäkseen naisia noissa. Ei ihan yhtä helppoa, jos eri tilat. Käytäviä kuitenkin valvotaan myös ja nähdään jos mies hiipinyt naisten tiloihin.

Tämä on todella ikävä ja paha ongelma Etelä-Koreassa, jossa miehet ovat laittaneet kameroita salakuvaamaan vessoja. Ei tosin rajoitu vain naisten vessoihin vaan pukuhuoneisiin, hotellihuoneisiin, suihkuihin ja pesutiloihin ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi