Tunnetko rumia ihmisiä?
Kommentit (42)
Yksi ainakin, mutta hän sielultaan, mielestään ja käytökseltään fiksuin.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset ovat rumia jo syntyessään
Juuri näin. Itse emme voi vaikuttaa miltä näytämme.🌱🍃🌿
Rumimpia ovat ovat mieleltään rumia..ilkeitä ja pahoja
Tunnen yhden ihan tosi ruman lapsen
Tunnen. Tapaan hänet joka päivä peilissä.
En oo ikinä ymmärtäny mitä tarkottaa ruma ihminen, kun tosi monet ihmiset pitää hyvännäkösinä jotain mielestäni rumia ja varmaan sama toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen. Tapaan hänet joka päivä peilissä.
Sama. Se kävi suihkussa äsken ja vilkaisi peliin. APUA!
Itse en ole ikinä tavannut ulkoisesti rumia ihmisiä. Mutta sisäisesti rumia kylläkin.
Itse olen syntymäkaunis ihminen muiden mielestä.
Yleensä naisista kauneimmat ovat niitä rumimpia.
Se ylimielisyyden ja tyhmyyden yhdistelmä joka paistaa olemuksesta, usein vielä ilkeys bonuksena....
Olen vanhentunut rumasti. En olisi arvannut. Olin ihan kivannäköinen nuorena ja pidin jotenkin itsestäänselvänä, että vanhenen kauniisti niin kuin jotkut (harvat). Nyt pitää vain sopeutua.
T. Kuuskymppinen
Vierailija kirjoitti:
Olen vanhentunut rumasti. En olisi arvannut. Olin ihan kivannäköinen nuorena ja pidin jotenkin itsestäänselvänä, että vanhenen kauniisti niin kuin jotkut (harvat). Nyt pitää vain sopeutua.
T. Kuuskymppinen
Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Ettäspä noinkin nätisti voi laulaa noinkin ilkeesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettäspä noinkin nätisti voi laulaa noinkin ilkeesti!
Just hyvä!
No minä itse olen ruma ihminen, ei sellainen rumankaunis mistä voidaan olla montaa mieltä vaan ihan vaan ruma. Harvemmin näen muita rumia.
Minusta se on ihan mahdotonta. Kun tuttu ei koskaan ole ruma tai kaunis. Ville näyttää Villeltä ja Tiina Tiinalta. Niin se vaan menee. Kun tunnet ihmisen se on vain itsensä näköinen eikä muuta.
En tunne yhtään rumaa ihmistä, mutta yhden tiedän; tämän ketjun aloittaja.
En henkilökohtaisesti mutta olen nähnyt televisiosta.
Jotkut ihmiset ovat rumia jo syntyessään