Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aina feikannut orgasmini, pitäisikö kertoa totuus?

Vierailija
02.03.2015 |

Enkä ole saanut koskaan kenenkään muunkaan miehen kanssa orgasmia, mutta heidän kanssaan en edes jaksanut esittää että saisin. Nykyisen kumppanini kanssa kuitenkin seurustelen ja olen aivan tosissani.

Aloin feikkaamaan suhteen alussa orgasmeja, siksi että hänelle tulisi hyvä mieli, eikä luulisi, että seksimme olisi jotenkin huonoa, koska sitä se ei todellakaan ole ja siksi, että minua hävettää kun olen tälläinen, enkä ikinä saa. Hän aina painottaa sitä, kuinka tärkeää hänelle on se, että minä saan seksin aikana, eikä hän niinkään välitä siitä omasta tulemisestaan. Seksi on kuitenkin aivan loistavaa ja kemiamme toimii todella hyvin, mutta silti en saa.

Oman käden kautta orgasmin saamisessa ei ole mitään ongelmaa, mutta seksissä se ei vain onnistu. Joskus on ollut tilanteita, että olen huomannut yhtäkkiä, että meinaankin saada, mutta sitten "säikähdän" sitä jotenkin ja sitten en saakaan.

Nyt olemme olleet vähän päälle vuoden yhdessä ja olen alkanut miettimään, että pitäisikö kertoa totuus, etten oikeasti ole saanut kertaakaan? Olisi kiva, jos sitä voisi alkaa yhdessä yrittämään, jos vaikka joskus onnistuisikin, mutta pelkään, että hän ottaa siitä itseensä ja luulee olevansa huono seksissä tmv. Onko kellään muulla ollut samanlaista tilannetta? Pitäisikö kertoa vai jatkaa vain feikkaamista? Eihän se orgasmi välttämättä senkään jälkeen onnistu, vaikka kertoisinkin totuuden ja sitä alettaisiin yrittämään... Jos teillä on vinkkejä orgasmin saamiseen, niin niitäkin saa kertoa (ei miellellään sitä, että "joku seksilelu mukaan"). 

Kommentit (152)

Vierailija
61/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 08:47"]Olet miellyttämishaluinen teeskentelijä. Et muutu miksikään vaikka lopettaisit ograsmien esittämisen. Seksinne ei kehity, kun mies luulee että kaikki on just niin hyvin kuin voi olla.
[/quote]

En ole, mutta se on sinun mielipiteesi. Kaikki muu onkin niin hyvin kuin voi olla; meillä on samanlainen maku seksin suhteen, tykkäämme samoista jutuista ja hän on tehnyt kaikki temput mitä olen pyytänyt. Usein jos myös keksimme jotain uutta, niin testaamme sitäkin heti. Seksi on aivan upeaa, parasta mitä olen koskaan saanut, en muuttaisi siinä mitään, paitsi tämän etten olisi alkanut suhteen alussa feikkaamaan, koska nyt olen jumissa siinä valheessa. - AP

Vierailija
62/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 09:10"]Olen mies joka ei ole koskaan saanut tyttöystävälle orgasmia. En tiedä, onko vika minussa vai hänessä, mutta hän ei ole onneksi koskaan orgasmia teeskennellytkään. Miehen itsetuntoa ajatellen kannattaa muistaa sellainen asia että seksistä voi osoittaa nauttivansa muutenkin kuin saamalla tai teeskentelemällä orgasmin.

Suosittelisin siis kertomaan. Itse en ainakaan missään nimessä haluaisi että minulle valehdeltaisiin tai teeskenneltäisiin tuolla tavalla, vaikka tarkoitus onkin hyvä. Asia kannattaa kertoa varovaisesti ja tehdä miehelle selväksi että vika ei ole hänessä, ja että seksi on nautinnollista ilman orgasmiakin.
[/quote]

Olen yrittänyt tehdä tuonkin selväksi, ettei se orgasmi ole todellakaan tärkeintä seksissä.
Itsekään en haluaisi, että minulle teeskenneltäisiin tällä tavalla joten kai se pitää kertoa. Kunhan vain löydän oikeat sanat. - AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräytäpä lapsi niin jo alkaa luonnistua.

Vierailija
64/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja tilanne. 

Saan helpoiten, kun olen päällä. Kun saan itse määrätä tahdin ja hierottaa g-pistettä kalulla, niin johan alan aika pian nähdä tähtiä. On tärkeää, että saan ITSE tehdä niin kuin tykkään - eli siis että mies ei tee itse työntöliikkeitä - koska minun pitää jonkin verran keskittyä, että saan. 

Minusta yhdynnässä orkkua ei voi feikata...Vai onko kaikkien feikanneiden miesten entisetkin naiset feikanneet ja mies ei siten edes tunnista naisen tahattomia emättimen supisteluja?

Vierailija
65/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:38"]

Kurja tilanne. 

Saan helpoiten, kun olen päällä. Kun saan itse määrätä tahdin ja hierottaa g-pistettä kalulla, niin johan alan aika pian nähdä tähtiä. On tärkeää, että saan ITSE tehdä niin kuin tykkään - eli siis että mies ei tee itse työntöliikkeitä - koska minun pitää jonkin verran keskittyä, että saan. 

Minusta yhdynnässä orkkua ei voi feikata...Vai onko kaikkien feikanneiden miesten entisetkin naiset feikanneet ja mies ei siten edes tunnista naisen tahattomia emättimen supisteluja?

[/quote]

Tämä toimi myös minulla, ei ensimmäisellä, eikä välttämättä seuraavallakaan kerralla mutta pikkuhiljaa ja sitten onnistui jo muissakin asennoissa.

Vierailija
66/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:38"]Pyöräytäpä lapsi niin jo alkaa luonnistua.
[/quote]

Ei ole suunnitelmissa. :) - AP

Vierailija
67/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:38"]Kurja tilanne. 

[/quote]

Olen mäkin miettinyt, että uskookohan se mies edes jokakertaisen feikkaukseni. Ehkä hän epäilee, muttei kehtaa sanoa mitään tmv. - AP

Vierailija
68/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:38"]

Kurja tilanne. 

[/quote]

Tämä toimi myös minulla, ei ensimmäisellä, eikä välttämättä seuraavallakaan kerralla mutta pikkuhiljaa ja sitten onnistui jo muissakin asennoissa.
[/quote]

Pitää pistää muistiin. Mulle on vain aina jotenkin ollut tärkeää, että mies on se jolla on ohjat käsissä jne. Yleensä lähimpänä orgasmia ollaankin oltu silloin, kun mies on se joka päättää tahdin. - AP

Vierailija
69/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi helpointa että sinä saisit orgasmin ja sitten vasta rakastellaan? Meillä ei vaimo saa koskaan orgasmia yhdynnässä ja em. keino on ainakin toiminut hyvin sillä se vähentää suorittamista ja stressiä molemmilta. Mieshän voi esimerkiksi hieroa sun klitorista terskallaan tai laittaa kalun sisään samalla kun itse hyväilet itseäsi ja kyllähän pelkkä naisen orgasmin katselukin kiihottaa.

Vierailija
70/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:38"]Pyöräytäpä lapsi niin jo alkaa luonnistua. [/quote] Ei ole suunnitelmissa. :) - AP

[/quote]

Mä olen miettinyt asian näin keskusteltuani naisten kanssa: ennen ensimmäistä synnytystä seksiä haluaa mies, koska se saa tiukan pimpan kanssa helposti ja naisen vartalo on muutenkin muka ihanteellinen ennen synnytystä, ja naisen nautinnolla nyt ei ole niin väliä; synnytyksen jälkeen nainen alkaa saada orgasmeja paljon helpommin kuin ennen, joten alkaa kärttää seksiä, ja miestäkin vielä jaksaa kiinnostaa vaikka paikat olisikin vähän levahtaneet. Sitten kun lapset on teinejä, kumpikaan sukupuoli ei enää jaksa kiinnostua, koska ikä ja väsymys, ja seksin harrastaminen siirtyy luonnollisesti seuraavalle sukupolvelle...

Vierailija
71/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:47"]Eikö olisi helpointa että sinä saisit orgasmin ja sitten vasta rakastellaan? Meillä ei vaimo saa koskaan orgasmia yhdynnässä ja em. keino on ainakin toiminut hyvin sillä se vähentää suorittamista ja stressiä molemmilta. Mieshän voi esimerkiksi hieroa sun klitorista terskallaan tai laittaa kalun sisään samalla kun itse hyväilet itseäsi ja kyllähän pelkkä naisen orgasmin katselukin kiihottaa.
[/quote]

Niin. En tiedä, missä vaiheessa seksiä ja miten se kannattaisi tehdä, kun en ole koskaan saanut. :D Paitsi sen yhden kerran exän kanssa ja sekin oli vahinko.

Vierailija
72/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:38"]Pyöräytäpä lapsi niin jo alkaa luonnistua. [/quote] Ei ole suunnitelmissa. :) - AP

[/quote]

Mä olen miettinyt asian näin keskusteltuani naisten kanssa: ennen ensimmäistä synnytystä seksiä haluaa mies, koska se saa tiukan pimpan kanssa helposti ja naisen vartalo on muutenkin muka ihanteellinen ennen synnytystä, ja naisen nautinnolla nyt ei ole niin väliä; synnytyksen jälkeen nainen alkaa saada orgasmeja paljon helpommin kuin ennen, joten alkaa kärttää seksiä, ja miestäkin vielä jaksaa kiinnostaa vaikka paikat olisikin vähän levahtaneet. Sitten kun lapset on teinejä, kumpikaan sukupuoli ei enää jaksa kiinnostua, koska ikä ja väsymys, ja seksin harrastaminen siirtyy luonnollisesti seuraavalle sukupolvelle...
[/quote]

Mulla ei ole välttämättä koskaan tarkoitus hankkia lapsia ja eipä tuo teoriasi onneksi päde meidän suhteeseemme, sillä miehelle on kyllä tärkeää minun saama nautinto. Ja yhtä innokkaita ja aloitteellisia me molemmat seksissä olemme. :) - AP

Vierailija
73/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:42"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:38"]Pyöräytäpä lapsi niin jo alkaa luonnistua. [/quote] Ei ole suunnitelmissa. :) - AP [/quote]   Mä olen miettinyt asian näin keskusteltuani naisten kanssa: ennen ensimmäistä synnytystä seksiä haluaa mies, koska se saa tiukan pimpan kanssa helposti ja naisen vartalo on muutenkin muka ihanteellinen ennen synnytystä, ja naisen nautinnolla nyt ei ole niin väliä; synnytyksen jälkeen nainen alkaa saada orgasmeja paljon helpommin kuin ennen, joten alkaa kärttää seksiä, ja miestäkin vielä jaksaa kiinnostaa vaikka paikat olisikin vähän levahtaneet. Sitten kun lapset on teinejä, kumpikaan sukupuoli ei enää jaksa kiinnostua, koska ikä ja väsymys, ja seksin harrastaminen siirtyy luonnollisesti seuraavalle sukupolvelle... [/quote] Mulla ei ole välttämättä koskaan tarkoitus hankkia lapsia ja eipä tuo teoriasi onneksi päde meidän suhteeseemme, sillä miehelle on kyllä tärkeää minun saama nautinto. Ja yhtä innokkaita ja aloitteellisia me molemmat seksissä olemme. :) - AP

[/quote]

Olisit kyllä innokkaampi ja aloitteellisempi jos laukeaisit seksissä. Ei kai kukaan jaksa seksiä vuosikausia pelkän ihastuksen voimalla, kyllä siitä olisi hyvä saada fyysinen palkinto.

Vierailija
74/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:42"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:38"]Pyöräytäpä lapsi niin jo alkaa luonnistua. [/quote] Ei ole suunnitelmissa. :) - AP [/quote]   Mä olen miettinyt asian näin keskusteltuani naisten kanssa: ennen ensimmäistä synnytystä seksiä haluaa mies, koska se saa tiukan pimpan kanssa helposti ja naisen vartalo on muutenkin muka ihanteellinen ennen synnytystä, ja naisen nautinnolla nyt ei ole niin väliä; synnytyksen jälkeen nainen alkaa saada orgasmeja paljon helpommin kuin ennen, joten alkaa kärttää seksiä, ja miestäkin vielä jaksaa kiinnostaa vaikka paikat olisikin vähän levahtaneet. Sitten kun lapset on teinejä, kumpikaan sukupuoli ei enää jaksa kiinnostua, koska ikä ja väsymys, ja seksin harrastaminen siirtyy luonnollisesti seuraavalle sukupolvelle... [/quote] Mulla ei ole välttämättä koskaan tarkoitus hankkia lapsia ja eipä tuo teoriasi onneksi päde meidän suhteeseemme, sillä miehelle on kyllä tärkeää minun saama nautinto. Ja yhtä innokkaita ja aloitteellisia me molemmat seksissä olemme. :) - AP

[/quote]

Olisit kyllä innokkaampi ja aloitteellisempi jos laukeaisit seksissä. Ei kai kukaan jaksa seksiä vuosikausia pelkän ihastuksen voimalla, kyllä siitä olisi hyvä saada fyysinen palkinto.
[/quote]

Meillä on seksiä n. 3-6 kertaa päivässä ja näemme viikossa noin 2-4 päivän ajan (emme asu yhdessä). Ei tuosta innokkaampi voi oikein olla edes, ei mulla ainakaan paikat meinaa kestää tätä nykyistäkään tahtia, eikä miehelläkään. Siksi kai tämän ketjunkin aloitin, koska haluaisin lopettaa feikkaamisen ja olisihan se kivaa jos joskus orgasmikin onnistuisi. Esileikki ja seksi itse kuitenkin tuntuu fyysisesti niin hyvältä, ettei se orgasmin saaminen kuitenkaan ole mikään välttämättömyys. - AP

Vierailija
75/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa panostaisitte välillä läheisyyteen ja toistenne tuntemiseen keskustelun kautta? Minusta monta kertaa seksiä päivässä kuulostaa hiukan pakkomielteiseltä.

Vierailija
76/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksa lukea koko keskustelua, mutta siis en ymmärrä, mikset voisi vain kertoa miehelle, juuri niin kuin meille kerroit?

"kulta, mun täytyy tunnustaa yks juttu...", ja sitten kerrot 

-nauttivasi seksistä todella, vaikket saakaan

-että miehesi on taitava kuitenkin

-ettei miehen tarvitse ottaa mitään mielettömiä paineita asiasta, jatkaa vain entiseen malliin

-että feikkasit siksi, että.... Ja mylöhemmin oli vaikea enää kertoa, koska...

Vierailija
77/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:24"]Jospa panostaisitte välillä läheisyyteen ja toistenne tuntemiseen keskustelun kautta? Minusta monta kertaa seksiä päivässä kuulostaa hiukan pakkomielteiseltä.
[/quote]

Panostamme kyllä läheisyyteen muutenkin kuin seksin kautta, eikä seksi ole kaikki kaikessa. Keskustelemme myös paljon. Jotkut tykkää suhteessa siitä, että seksiä on enemmän ja jotkut tykkää, että on vähemmän. Jokaisella on omat mieltymykset ja mä olen iloinen, että löysin miehen, jonka mieltymykset vastaavat omiani. :) - AP

Vierailija
78/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:34"]En nyt jaksa lukea koko keskustelua, mutta siis en ymmärrä, mikset voisi vain kertoa miehelle, juuri niin kuin meille kerroit?

"kulta, mun täytyy tunnustaa yks juttu...", ja sitten kerrot 

-nauttivasi seksistä todella, vaikket saakaan

-että miehesi on taitava kuitenkin

-ettei miehen tarvitse ottaa mitään mielettömiä paineita asiasta, jatkaa vain entiseen malliin

-että feikkasit siksi, että.... Ja mylöhemmin oli vaikea enää kertoa, koska...

[/quote]

Aloitin ketjun, koska halusin vähän tsemppausta ja neuvoja asiaan. Totuus on kuitenkin varmaan pakko kertoa, jos haluan, että tilanne muuttuu. Toivon vain, että mieheni uskoisi kaiken mitä sanon, eikä esim. alkaisi syyttää itseään asiasta. - AP

Vierailija
79/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ehdottomasti kertoa! Jo ihan luottamuksen ja rehellisyydenkin takia. Näytä miehellesi tämä keskusteluketju. Tässä on kaikki asiat hyvin ilmaistuina.

Muutama vinkki orgasmin saamiseen, jotka nyt tuli mieleeni:

- Klittaa on helppo kosketella itse, kun mies panee takaapäin. Siinä ainakin mahtuu hyvin sormeilemaan itseään. Vibraattori klitalle on myös kokeilemisenarvoinen idea. Jos kätesi väsyy, kun sitä joutuu pitämään ilmassa, laita tyyny jalkojesi väliin ja kätesi lepää tyynyn päällä.

- Masturboi miehesi nähden. Hän näkee itse ihan tarkalleen, miten laukaiset itsesi. Mies voi sitten kokeilla just samaa. Sanallisestikin voit neuvoa tai liikuttaa kädelläsi miehen sormia haluamallasi tavalla.

- Minä saan takuuvarman orgasmin, kun mieheni nuolee klittaani ja nai minua samalla dildolla.

- Kun tunnet olevasi lähellä orgasmia, mieti jotain kiihottavaa omaa juttuasi, vaikka fantasiaasi. Oikeat ajatukset antaa viimeisen silauksen.

Vierailija
80/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:03"]Sun pitää ehdottomasti kertoa! Jo ihan luottamuksen ja rehellisyydenkin takia. Näytä miehellesi tämä keskusteluketju. Tässä on kaikki asiat hyvin ilmaistuina.

Muutama vinkki orgasmin saamiseen, jotka nyt tuli mieleeni:

- Klittaa on helppo kosketella itse, kun mies panee takaapäin. Siinä ainakin mahtuu hyvin sormeilemaan itseään. Vibraattori klitalle on myös kokeilemisenarvoinen idea. Jos kätesi väsyy, kun sitä joutuu pitämään ilmassa, laita tyyny jalkojesi väliin ja kätesi lepää tyynyn päällä.

- Masturboi miehesi nähden. Hän näkee itse ihan tarkalleen, miten laukaiset itsesi. Mies voi sitten kokeilla just samaa. Sanallisestikin voit neuvoa tai liikuttaa kädelläsi miehen sormia haluamallasi tavalla.

- Minä saan takuuvarman orgasmin, kun mieheni nuolee klittaani ja nai minua samalla dildolla.

- Kun tunnet olevasi lähellä orgasmia, mieti jotain kiihottavaa omaa juttuasi, vaikka fantasiaasi. Oikeat ajatukset antaa viimeisen silauksen.
[/quote]

Kiitos vinkeistä. Olen kyllä nyt tosissaan alkanut miettimään jonkun vibran hommaamista, vaikka se onkin ollut jo kauan hankintalistalla.
Olen monta kertaa ollut todella lähellä orgasmia, mutta säikähdän aina sen onnistumista ja sitten koko tilanne menee ohi. :( Kuten tuolla aiemmin joku kirjoitti, että hänen naisellansa oli sama ongelma ja että hän valitti, koska tuntui siltä, että meinaa pissata. Kyse oli kuitenkin squirttaamisesta. Mulla on tuo ihan sama juttu ja sitä varsinkin aina säikähdän. Aloin miettimään, että squirttaankohan minäkin sitten? Pitäisi vain jotenkin päästä eroon siitä säikähtämisen tunteesta ja päästä sen ohi. Sitten orgasmi varmasti onnistuisi. :( - AP