Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aina feikannut orgasmini, pitäisikö kertoa totuus?

Vierailija
02.03.2015 |

Enkä ole saanut koskaan kenenkään muunkaan miehen kanssa orgasmia, mutta heidän kanssaan en edes jaksanut esittää että saisin. Nykyisen kumppanini kanssa kuitenkin seurustelen ja olen aivan tosissani.

Aloin feikkaamaan suhteen alussa orgasmeja, siksi että hänelle tulisi hyvä mieli, eikä luulisi, että seksimme olisi jotenkin huonoa, koska sitä se ei todellakaan ole ja siksi, että minua hävettää kun olen tälläinen, enkä ikinä saa. Hän aina painottaa sitä, kuinka tärkeää hänelle on se, että minä saan seksin aikana, eikä hän niinkään välitä siitä omasta tulemisestaan. Seksi on kuitenkin aivan loistavaa ja kemiamme toimii todella hyvin, mutta silti en saa.

Oman käden kautta orgasmin saamisessa ei ole mitään ongelmaa, mutta seksissä se ei vain onnistu. Joskus on ollut tilanteita, että olen huomannut yhtäkkiä, että meinaankin saada, mutta sitten "säikähdän" sitä jotenkin ja sitten en saakaan.

Nyt olemme olleet vähän päälle vuoden yhdessä ja olen alkanut miettimään, että pitäisikö kertoa totuus, etten oikeasti ole saanut kertaakaan? Olisi kiva, jos sitä voisi alkaa yhdessä yrittämään, jos vaikka joskus onnistuisikin, mutta pelkään, että hän ottaa siitä itseensä ja luulee olevansa huono seksissä tmv. Onko kellään muulla ollut samanlaista tilannetta? Pitäisikö kertoa vai jatkaa vain feikkaamista? Eihän se orgasmi välttämättä senkään jälkeen onnistu, vaikka kertoisinkin totuuden ja sitä alettaisiin yrittämään... Jos teillä on vinkkejä orgasmin saamiseen, niin niitäkin saa kertoa (ei miellellään sitä, että "joku seksilelu mukaan"). 

Kommentit (152)

Vierailija
81/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 02:13"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 02:04"]

Mulla ihan sama tilanne! Käyn usein aika lähelläkin ja nautin seksistä kyllä hurjasti, mutta silti en ikinä saa. Mua se ei juuri haittaa, ja mäkin aloin näyttelemään silloin suhteen alkuaikoina, kun ajattelin että haluan jotenkin miehen palkita. En tee sitä usein, ja suuseksissä tulen kyllä ihan oikeasti, joten en ajatellut kyllä ikinä kertoa. En usko että mies alkaa ikinä epäilemään, ja seksi on hurjan hyvää, joten jos noin joka kymmenes kerta näyttelen, en usko minkään romahtavan siihen. En ole ikinä saanut yhdynnässä ja tuskin saisin teki mies mitä tahansa, joten olkoon tämä minun pieni salaisuuteni :)

[/quote]

Minäkään en aiemmin jaksanut välittää koko asiasta, mutta nyt viime kuukaudet olen miettinyt tätä totuuden kertomista, kun on alkanut häiritsemään etten ikinä saa ja tämä feikkaaminen/valehtelukin alkaa olla inhottavaa. Enkä minä saa ikinä; en yhdynnssä, en suusekssiä, en sormetuksessa... Feikkaan lähes joka kerta kun harrastamme seksiä. :( - AP

[/quote]

Olet linjasi valinnut joten pidä siitä kiinni loppuun asti!

Jos nyt kerrot miehelle, että seksielämänne on feikkiä, niin miksi hän enään uskoisi, että kyllä se silti on mielestäsi hyvää? Varsinkin jos mies on puhunut siitä miten hänelle on tärkeää nimenomaan sinun nautintosi, niin aika suurella todennäköisyydellä murskaat hänen itsetuntonsa täysin. Tai vähintäänkin vetää melkoiset herneet - ja syystä.

Vierailija
82/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 02:13"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 02:04"]

Mulla ihan sama tilanne! Käyn usein aika lähelläkin ja nautin seksistä kyllä hurjasti, mutta silti en ikinä saa. Mua se ei juuri haittaa, ja mäkin aloin näyttelemään silloin suhteen alkuaikoina, kun ajattelin että haluan jotenkin miehen palkita. En tee sitä usein, ja suuseksissä tulen kyllä ihan oikeasti, joten en ajatellut kyllä ikinä kertoa. En usko että mies alkaa ikinä epäilemään, ja seksi on hurjan hyvää, joten jos noin joka kymmenes kerta näyttelen, en usko minkään romahtavan siihen. En ole ikinä saanut yhdynnässä ja tuskin saisin teki mies mitä tahansa, joten olkoon tämä minun pieni salaisuuteni :)

[/quote]

Minäkään en aiemmin jaksanut välittää koko asiasta, mutta nyt viime kuukaudet olen miettinyt tätä totuuden kertomista, kun on alkanut häiritsemään etten ikinä saa ja tämä feikkaaminen/valehtelukin alkaa olla inhottavaa. Enkä minä saa ikinä; en yhdynnssä, en suusekssiä, en sormetuksessa... Feikkaan lähes joka kerta kun harrastamme seksiä. :( - AP

[/quote]

Olet linjasi valinnut joten pidä siitä kiinni loppuun asti!

Jos nyt kerrot miehelle, että seksielämänne on feikkiä, niin miksi hän enään uskoisi, että kyllä se silti on mielestäsi hyvää? Varsinkin jos mies on puhunut siitä miten hänelle on tärkeää nimenomaan sinun nautintosi, niin aika suurella todennäköisyydellä murskaat hänen itsetuntonsa täysin. Tai vähintäänkin vetää melkoiset herneet - ja syystä.
[/quote]

Ei meidän seksielämämme ole feikkiä. Orgasmit olen kyllä feikannut. Jos en kerro, niin tämä asia jää kalvamaan mieleeni ja sitten oikea orgasmi ei ainakaan ikinä onnistu ja tavoitteena kuitenkin olisi, että se joskus onnistuisi (ja olen aika varma että se myös onnistuu, kunhan vain yhdessä yritetään). Ja tämän miehen kanssa seurustelen myös ihan tosissani ja tunteeni häntä kohtaan ovat paljon syvempiä kuin muita kohtaan ikinä. Voisin siis olettaa, että menisin naimisiinkin hänen kanssaan. Pitäisikö minun vain jatkaa feikkaamista ja valehtelua koko loppuelämäni ja sen seurauksena tuntea pahaa oloa yksin ollessani? Pelkään juurikin sitä, että mies pahoittaisi mielensä ja luulisi aluksi olevansa jotenkin huono mutta luulen kyllä, että jokainen täysjärkinen mies tietää sen, ettei (varmaan suurimmalle osalle) naisista se itse orgasmin saaminen seksissä ole tärkeintä, jos itse esileikki ja seksi on tarpeeksi hyvää. Se ettei nainen saa seksin aikana, ei tarkoita sitä että seksi on silloin ollut ihan täysin huonoa. - AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun olet lähellä tulemista niin tuntuu että meinaat pissata? Olet aivan varmasti squirt :) eikä sitä tarvitse hävetä, miehet tykkää sellaisesta! Sinun pitäisi vain rentoutua miehesi seurassa täysin ja antaa mennä :)

Vierailija
84/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla yhtäaikaa niin, että teillä on läheinen ja kokeilunhaluinen seksielämä, mutta et kuitenkaan voi yhtenäkään kertana ihan muina naisina itse hieroa klitoristasi yhdynnän aikana? Siis jos sillä tavalla kuitenkin saat ihan itseksesi ja vielä helposti. Tai ehdottaa, että mitä jos masturboitaisiin yhdessä? Sanoa vaikka, että sinua kiihottaa nähdä kun mies masturboi, ja sitten lähteä leikkiin myös itse mukaan.

Ymmärrän hyvin, että seksi on henkilökohtainen ja herkkä alue. Siksi myös ajattelisin, että jos olet uskottavasti vuoden verran näytellyt miehelle, niin sen kuuleminen ettet ole saanut ikinä, voi olla vähän turhan raju paukku. Itse lähtisin ennemminkin siitä liikkeelle, että yrittäisin ehdottaa miehelle niitä juttuja, jotka sooloseksissä orgasmiin johtavat.

Vierailija
85/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

78 toivoo, että tulet tänne meille kertomaan, miten meni, kun olet kertonut miehellesi. Tsemppiä! Hyvin se menee, nainen!

Vierailija
86/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä mahdatte olla? Kuulostaa ikävältä, että olet ylipäätään aloittanut tuon feikkaamisen joskus. Siitä on hankala päästä eteenpäin ilman että kertoo "huijanneensa", tai sitten tosiaan tyytyy orgasmittomaan seksiin tulevaisuudessakin.

Minä sain ekan orkkuni mieheni kanssa vasta kun oltiin oltu yli 3 vuotta yhdessä ja eka lapsikin jo saatu. Mutta feikannut en onneksi ikinä. Miestä kyllä kiusasi ettei saanut minua tulemaan, mutta nautein kyllä muutoin kovasti ja sen kerroin miehelle. Ja olihan se silloin nuorena, parikymppisenä vaikeaa puhua asioista niiden oikeilla nimillä.

Nyt kun ajattelen, niin orgasmi jäi itseltäni saamatta ihan tasan sen takia, että keskityin vain miellyttämään miestä. Mietin miltä näytän, vedin vatsaa sisään, mietin miten pitää äännellä jotta se kiihottaisi miestä.... Hitto miten typerää!! Kun tosiasiassa miestä kiihottaa juuri se, että nainen on vapautunut, itsevarma ja uskaltaa pyytää mitä tarvitsee! Miehet haluavat, että nainenkin nauttii, ja ovat yleensä hyvinkin innokkaita metsästämään naiselle sitä orgasmia!

Miten itse saat orgasmin kun teet sen omin käsin? Mieti voisiko sen jotenkin yhdistää seksin harrastamiseen miehesi kanssa yhdessä. Itse vain silloin joskus yhtenä kauniina päivänä uskaltauduin hieromaan itse klitoristani yhdynnän aikana, ja sain orgasmin. Siitä se sitten lähti. Ja mies on ihan kiimana kun alan sormeilla itseäni :) Minulla oli silloin ihan samanlaisesti, että useasti tunsin olevani lähellä, mutta sitten mies muutti tahtia tms. ja orkku karkasi. Enkä kehdannut komentaa, että hei, olisit jatkanut vain tota mitä äsken teit.

Toinen konsti millä olen opetellut saamaan orkun miehen kanssa, ilman omien käsien käyttöä, on ratsastaminen. Siinäkään asennossa en saa jos ajattelen, mikä olisi miehelle kivointa tai missä hänellä olisi parhaat näkymät. Vaan makaan miestä vastan ja liu'un ns. hänen vartaloaan pitkin ylös ja alas niin että penis liukuu sisälläni. Painan lantiotani siis ihan mieheen kiinni. Tuolla tavalla saan valtavan emätinorgasmin.

Toivon niin kovasti, että uskaltaisit avautua sille miehellesi ja kehtaisit näyttää mistä tykkäät. Et varmasti tulisi katumaan. Mietin, että siinä vaiheessa kun oikeasti alat saada orkkuja, miehesi saattaa tajuta etteivät ne aikaisemmat olleet aitoja.... Siinä mielessä ehkä kannatan miehelle kertomista. Mutta siten, että teet selväksi, että nautit kovasti seksistä, mutta olet kuvitellut olevasi ns. epänormaali kun et laukea, ja olet pelännyt että mies ei ymmärtäisi sitä. Kerro myös, että olet meinannut niin monta kertaa saada orgasmin mutta sitten et jotenkaan uskalla päästää irti. Uskon, että rehellisyys on avain tyydyttävään seksielämään tässä tapauksessa. Jos miehesi on aikuinen ja rakastaa sinua, ei hän sinua hylkää vaikka saattaa kyllä ensin loukkaantua kovasti. Kerro, ettet halua enää feikata, koska rakastat häntä niin kovin.

Vierailija
87/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:28"]

Miten voi olla yhtäaikaa niin, että teillä on läheinen ja kokeilunhaluinen seksielämä, mutta et kuitenkaan voi yhtenäkään kertana ihan muina naisina itse hieroa klitoristasi yhdynnän aikana? Siis jos sillä tavalla kuitenkin saat ihan itseksesi ja vielä helposti. Tai ehdottaa, että mitä jos masturboitaisiin yhdessä? Sanoa vaikka, että sinua kiihottaa nähdä kun mies masturboi, ja sitten lähteä leikkiin myös itse mukaan. Ymmärrän hyvin, että seksi on henkilökohtainen ja herkkä alue. Siksi myös ajattelisin, että jos olet uskottavasti vuoden verran näytellyt miehelle, niin sen kuuleminen ettet ole saanut ikinä, voi olla vähän turhan raju paukku. Itse lähtisin ennemminkin siitä liikkeelle, että yrittäisin ehdottaa miehelle niitä juttuja, jotka sooloseksissä orgasmiin johtavat.

[/quote]

Meillä on läheinen ja kokeilunhaluinen seksielämä. Ei mulla mitään ongelmaa ole klitan hieromisessa, muu kuin se, että yhdynnän aikana koen sen fyysisesti vaikeaksi, koska monissa asennoissa joko en yllä hieromaan itseäni kunnolla tai sitten yleensä joudun pitämään kiinni joko sängystä tai mieheni käsivarresta tms. koska seksimme on niin useimmiten niin rajua ja nopeatempoista. Tai sitten mies itse pitää minun kädestäni kiinni. :) Kuten tuolla aiemmin vastasin, niin kyljellään ollessa se varmaan onnistuisi kaikkein helpoiten. Kyse ei ole siitä, että minulla olisi jotain estoja asian suhteen. Kiihotun kyllä myös siitä, että mies tyydyttää itseään edessäni, mutta en oikeastaan itse tyydytä itseäni hänen edessään kovinkaan usein, koska en kiihotu siitä sillä tavalla. - AP

Vierailija
88/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:49"]

Siis kun olet lähellä tulemista niin tuntuu että meinaat pissata? Olet aivan varmasti squirt :) eikä sitä tarvitse hävetä, miehet tykkää sellaisesta! Sinun pitäisi vain rentoutua miehesi seurassa täysin ja antaa mennä :)

[/quote]

Juuri tältä tuntuu. Yleensä säikähdän sitä tunnetta ja sitten koko tilanne menee ihan ohi. - AP

Vierailija
89/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:40"]

78 toivoo, että tulet tänne meille kertomaan, miten meni, kun olet kertonut miehellesi. Tsemppiä! Hyvin se menee, nainen!

[/quote]

Kiitos! Voin tulla kertomaan, kunhan ensin saan kerättyä rohkeuteni ja osaan valita oikeat sanat. - AP

Vierailija
90/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 18:36"]

Minkä ikäisiä mahdatte olla? Kuulostaa ikävältä, että olet ylipäätään aloittanut tuon feikkaamisen joskus. Siitä on hankala päästä eteenpäin ilman että kertoo "huijanneensa", tai sitten tosiaan tyytyy orgasmittomaan seksiin tulevaisuudessakin.

Minä sain ekan orkkuni mieheni kanssa vasta kun oltiin oltu yli 3 vuotta yhdessä ja eka lapsikin jo saatu. Mutta feikannut en onneksi ikinä. Miestä kyllä kiusasi ettei saanut minua tulemaan, mutta nautein kyllä muutoin kovasti ja sen kerroin miehelle. Ja olihan se silloin nuorena, parikymppisenä vaikeaa puhua asioista niiden oikeilla nimillä.

Nyt kun ajattelen, niin orgasmi jäi itseltäni saamatta ihan tasan sen takia, että keskityin vain miellyttämään miestä. Mietin miltä näytän, vedin vatsaa sisään, mietin miten pitää äännellä jotta se kiihottaisi miestä.... Hitto miten typerää!! Kun tosiasiassa miestä kiihottaa juuri se, että nainen on vapautunut, itsevarma ja uskaltaa pyytää mitä tarvitsee! Miehet haluavat, että nainenkin nauttii, ja ovat yleensä hyvinkin innokkaita metsästämään naiselle sitä orgasmia!

Miten itse saat orgasmin kun teet sen omin käsin? Mieti voisiko sen jotenkin yhdistää seksin harrastamiseen miehesi kanssa yhdessä. Itse vain silloin joskus yhtenä kauniina päivänä uskaltauduin hieromaan itse klitoristani yhdynnän aikana, ja sain orgasmin. Siitä se sitten lähti. Ja mies on ihan kiimana kun alan sormeilla itseäni :) Minulla oli silloin ihan samanlaisesti, että useasti tunsin olevani lähellä, mutta sitten mies muutti tahtia tms. ja orkku karkasi. Enkä kehdannut komentaa, että hei, olisit jatkanut vain tota mitä äsken teit.

Toinen konsti millä olen opetellut saamaan orkun miehen kanssa, ilman omien käsien käyttöä, on ratsastaminen. Siinäkään asennossa en saa jos ajattelen, mikä olisi miehelle kivointa tai missä hänellä olisi parhaat näkymät. Vaan makaan miestä vastan ja liu'un ns. hänen vartaloaan pitkin ylös ja alas niin että penis liukuu sisälläni. Painan lantiotani siis ihan mieheen kiinni. Tuolla tavalla saan valtavan emätinorgasmin.

Toivon niin kovasti, että uskaltaisit avautua sille miehellesi ja kehtaisit näyttää mistä tykkäät. Et varmasti tulisi katumaan. Mietin, että siinä vaiheessa kun oikeasti alat saada orkkuja, miehesi saattaa tajuta etteivät ne aikaisemmat olleet aitoja.... Siinä mielessä ehkä kannatan miehelle kertomista. Mutta siten, että teet selväksi, että nautit kovasti seksistä, mutta olet kuvitellut olevasi ns. epänormaali kun et laukea, ja olet pelännyt että mies ei ymmärtäisi sitä. Kerro myös, että olet meinannut niin monta kertaa saada orgasmin mutta sitten et jotenkaan uskalla päästää irti. Uskon, että rehellisyys on avain tyydyttävään seksielämään tässä tapauksessa. Jos miehesi on aikuinen ja rakastaa sinua, ei hän sinua hylkää vaikka saattaa kyllä ensin loukkaantua kovasti. Kerro, ettet halua enää feikata, koska rakastat häntä niin kovin.

[/quote]

Minä olen 22 ja mies on 24 vuotias. Kyllä meillä on tapana puhua kaikista asioista ihan täysin suoraan ja varsinkin seksissä molemmat pyytävät toisiaan tekemään juuri niitä juttuja mistä itse tykkää. Olemme aina myös keksineet koko ajan uusia juttuja seksiin mukaan ja kummankaan ei ole ikinä tarvinnut epäröidä pyytää mitään. Ongelma onkin se, kun mies oikeastaan osaa jo tehdä kaiken mitä haluankin. En keksi mitään parannettavaa seksissämme ja luulen, että orgasmini estää juurikin se, että a) tämä feikkaaminen ja huijaaminen harmittaa minua niin paljon ja b) koska säikähdän aina silloin, kun olen juuri saamassa: "apua, vihdoin se onnistuu!" ja sitten koko tilanne menee ohi. 
Orgasmin saan kun itse hieron klittaani. Tämän takia olen miettinyt mm. sitä lelun hommaamista, mutta ensin tosiaan pitäisi kertoa se totuus, koska minusta tuntuu, että sekin on jonkinlainen henkinen blokki minulle. - AP

Vierailija
91/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo aiemmin ehdotin, näytä miehellesi tämä keskusteluketju tai poimi tästä sopivat sanat suuhusi. Miehesi varmasti arvostaa, kun näkee miten paljon olet jo tätä asiaa pohtunut ja nähnyt vaivaa sen eteen.

Vierailija
92/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 18:52"]

Kuten jo aiemmin ehdotin, näytä miehellesi tämä keskusteluketju tai poimi tästä sopivat sanat suuhusi. Miehesi varmasti arvostaa, kun näkee miten paljon olet jo tätä asiaa pohtunut ja nähnyt vaivaa sen eteen.

[/quote]

Tämän kirjoitti sama nainen, kuin viestit 78 ja 84.

Vierailija
93/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 18:52"]

[/quote]

Voisi olla ihan hyvä idea... Ajattelin muutenkin, että kerron asian hänelle viestillä koska sen lisäksi etten kehtaa sanoa tätä hänelle päin naamaa, niin kirjoittamalla on helpompi ilmaista kaikki tunteensa ja voi rauhassa kertoa kaiken, eikä mitään tärkeää jää sanomatta. - AP

Vierailija
94/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua jännittää esim. se miltä näytät tai miten ääntelet kun saisit orkun miehen nähden? Olisiko helpompaa koittaa tuota vaikka siten, että sinä olet ottanut pari lasia kuohuviiniä? :) Tai vähän hämärämmässä valaistuksessa...? Ja pelkäät varmaan myös, että squirttaat ja mies säikähtäisi sitten sitä? Jos kerran olette kaikenlaista keskenänne koittaneet, niin mitä jos otat muina naisina puheeksi, että haluaisit kokeilla saatteko sinut ejakuloimaan? Etsitte netistä jonkun "opetusvideopätkän" tms. ja sitä kautta? Voisithan myös ehdottaa, että eikö olisikin kivaa tilata jotain yhteisiä leluja.... ? Menisitte jonkin nettikaupan sivuilta katselemaan ja sieltä sitten innostuisitkin yhtäkkiä jostain vibraattorista tms...? :)

Vierailija
95/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^93 jatkaa vielä, että itse sain aluksi orkkuja yhdynnässä niin, että mies nai takaapäin ja itse hieroin klittaa. Kilitan hierominen oli alkuksi muka jotenkin noloa, mutta tuossa asennossahan mies ei niin näe sitä. Itsellä orkku onnistui parhaiten niin, että minulla oli takapuoli melko pystyssä ja ylävartalo kiinni patjassa ja jalat vähän loivasti koukussa, lantio melko lähellä kumminkin patjaa. Vatsan alle voi myös laittaa tyynyjä ja käsi sitten sinne väliin vielä hieromaan. Voi luoja, kun alkaa tehdä ihan mieli :D

Vierailija
96/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ KERRO ! MIKSI PILATA KAIKKI OLEMALLA REHELLINEN ! SE ON YLIARVOSTETTUA !

Vierailija
97/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 18:59"]

Jos sinua jännittää esim. se miltä näytät tai miten ääntelet kun saisit orkun miehen nähden? Olisiko helpompaa koittaa tuota vaikka siten, että sinä olet ottanut pari lasia kuohuviiniä? :) Tai vähän hämärämmässä valaistuksessa...? Ja pelkäät varmaan myös, että squirttaat ja mies säikähtäisi sitten sitä? Jos kerran olette kaikenlaista keskenänne koittaneet, niin mitä jos otat muina naisina puheeksi, että haluaisit kokeilla saatteko sinut ejakuloimaan? Etsitte netistä jonkun "opetusvideopätkän" tms. ja sitä kautta? Voisithan myös ehdottaa, että eikö olisikin kivaa tilata jotain yhteisiä leluja.... ? Menisitte jonkin nettikaupan sivuilta katselemaan ja sieltä sitten innostuisitkin yhtäkkiä jostain vibraattorista tms...? :)

[/quote]

Ulkonäköäni en häpeä, enkä myöskään sitä squirttaamista. Lähinnä vain aloin epäilemään, että olenkohan sellainen nainen joka ejakuloi, koska olen yhden ainoan kerran tullut ja samalla squirtannut joskus vuosia sitten exäni kanssa. Ja aina, kun olen lähellä tulemista niin tulee sellainen tunne, että "pissaisin" mutta sitten säikähdän sitä tunnetta ja orgasmi menee ohi.
Olen joskus kertonut tuosta squirttaamisestani miehelleni ja hän vain innostui asiasta ja sanoi, että haluaa itsekin saada minut squirttaamaan. Olemme myös puhuneet seksilelujen hankkimisesta ja joskus katselleetkin niitä yhdessä, mutta ei ole vielä tullut tilattua. Jokin lelu on ollut pitkään hankintalistalla. Olemme avoimia kokeilemaan kaikkea uutta ja jännittävää.
Suurin ongelma tässä on siis tuo, että kun mieheni ei tiedä totuutta ja että olen jäänyt jumiin siihen feikkaamiseen. Ja se, että minun täytyisi rentoutua niin paljon, että pääsisin siitä säikähtämisen tunteesta ohi ja sen jälkeen orgasmi varmaan onnistuisikin... Tuota vain helpottaisi niin paljon se, että mies tietäisi mikä tilanne on oikeasti ja sitten voisimme yhdessä yrittää päästä orgasmiin asti ja ostaa niitä lelujakin jne. - AP

Vierailija
98/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 19:25"]

ÄLÄ KERRO ! MIKSI PILATA KAIKKI OLEMALLA REHELLINEN ! SE ON YLIARVOSTETTUA !

[/quote]

Alan jo pikkuhiljaa kallistua siihen totuuden kertomiseen kuitenkin. Koko ajatus tuntuu järjettömältä, että jatkaisin feikkaamista miehen kanssa, jonka kanssa aion mennä naimisiinkin, koko loppu elämäni. Eihän tilanne voi koskaan muuttua yhtään mihinkään, jos en kerro totuutta?

Vierailija
99/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään miehenä haluaisi tuollaista kuulla, olisi aika kamalaa, vaikka kyllä luulisin sen tietävän että toinen feikkaa. Tai mistäs sen tietäisi vaikka en

Vierailija
100/152 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:14"]En minäkään miehenä haluaisi tuollaista kuulla, olisi aika kamalaa, vaikka kyllä luulisin sen tietävän että toinen feikkaa. Tai mistäs sen tietäisi vaikka en
[/quote] jatkan tätä kun mokasi ja lähetin...Olen nimittäin itse miehenä feikannut yhden kerran yhden hoidon kanssa...se muija mölisi kun sonni kun sitä painoi muutenkin äänteli kun vailla järkeen! Mut olipahan tyhmä olo jälkeenpäin. Kysyi vielä numeroa et otetaan uusinta...vaihdoin numeroa seuraavana päivänä :D