Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäiset, ostatteko itsellenne joululahjoja?

Vierailija
01.12.2021 |

Minä ostan ja joskus käärin joulupaperiin. Sitten aattoiltana avaan paketit ja yllätyn iloisesti. Tänä jouluna saan pleikkarin, puhelimen ja maastopyörän <3

Kommentit (367)

Vierailija
341/367 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulukirkkoon jos kerran vielä pääsisi niin se olisi hienoa.

Kirkko on avoinna kaikille "aina", sen kun menee sisään vaan kyllä sinne mahtuu =)

Vierailija
342/367 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta itselleni joululahjoja, mutta ostelen ympäri vuoden vain tarpeellista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/367 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itselleni valtavan määrän pikku lahjoja, joita on sitten kiva availla.

Kiitos Temu!

Vierailija
344/367 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan, mutta en kääri niitä lahjapaperiin. CD-levyjä, kirjoja, konvehteja. Nuo on aina ollut tärkeimmät.

Vierailija
345/367 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin itselleni sormuksen joululahjaksi jonka kuvittelen olevan lahja AI mieheltäni. 

Vierailija
346/367 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yksinäinen mutten todellakaan osta yhtään lahjaa. En itselle enkä kenellekkään muulle. 

Vierailija
347/367 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kampaajalla, laitatan kynnet, syön ravintolassa. kaikkea mistä saan itselleni mielihyvää.

Vierailija
348/367 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tai no oon ostanut lahjoja etukäteen itselleni etten edes aattona:D joskus nuorempana tein noin että paketoin ne lahjat ja annoin aattona itselleni, syynä etten koskaan saanut vanhemmiltani lahjoja, tai sain lapsena mutta sitten 12 vuodesta eteenpäin sain yhden tai 2 pakettia ja nekin oli vaan suklaata ei mitään konkreettista eikä sellaista mitä toivoin, isompana ja omilla tienaamillani rahoillani ostelin muille lahjoja kukaan ei ostanut mulle. Ykskin joulu oli sellainen että muille jaettiin paketteja, odottelin omaa vuoroani mutta koskaan ei sellaista tullut, sit katselin hämilläni kun muut aukaisi lahjansa ja itse itku kurkussa olin siinä hämilläni. Sit aloin ostaa itselleni lahjoja yleensä hyödyllisiä kuten lakanasettiä, lahjakorttia yms. 

Elin narsistisessa ympäristössä, autoin todella todella todella paljon äitiä kotitöissä yms opiskeluaikoina tulin viikonloppuisin ja autoin siivoamaan niiden hamstraus kotia yms, koskaan tai harvoin kiiteltiin, rahaa en koskaan  saanut, piti leipoa, tehdä ruokaa, siivota yms ja silti valitettiin edes sen kerran vuodessa ei palkittu paketin muodossa. 

Vierailija
349/367 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen uusia lukulaseja Silmäasemalta, siinä joululahjani. Aika arvokkaat kyllä, mutta niin tarpeelliset.

Vierailija
350/367 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut konvehteja itselleni, että varmasti saa sen makuista jouluksi.

Vierailija
351/367 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla "yksinäinen", jotta voisi ostaa itselleen joulu- tai muun lahjan? Itse kun ostaa, niin takuulla saa sellaisen lahjan, jonka haluaa.

Vierailija
352/367 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pari kirjaa, mutta en paketoi.

Vierailija
353/367 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kampaajalla, laitatan kynnet, syön ravintolassa. kaikkea mistä saan itselleni mielihyvää.

Ja tänään menen jaökahoitoon.

Vierailija
354/367 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole ostellut itselleni paljon mitään. Tänä syksynä olen täysin hurahtanut ostamiseen nettikaupoista. Kohta en mahdu huoneistoon kaiken rojun keskelle. Taidan olla jotenkin sairas? Olen nainen n. 60v.

Vierailija
355/367 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yksinäinen, mutta siitä huolimatta ostin eilen itselleni "lahjaksi" ihanan neuleen, josta olin haaveillut jo pitkään.

Vierailija
356/367 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu ei ole minulle lahjoista kiinni eli en varsinaisesti. Joskus olen ostanut suklaata, uusia vaatteita tai vaikka ihonhoitotuotteita itselleni joululahjaksi. Suklaat olen perinteisesti laittanut lahjakassiin ja samaa kassia olen käyttänyt vuodesta toiseen.

Jouluna hemmottelen itseäni hyvällä ruualla ja lasillisella viiniä. Teen ruuat itse ja pakastan yli jäävän. Niitä on mukava syödä aina joulukuun alusta tammikuun alkuun, ripotellen sinne tänne. :)

Jouluna pidän myös self care hetken: saunon ja peseydyn hyvin, teen itselleni kokovartalokuorinnan ja rasvaan/öljyän hyvin. Lisäksi annan itselleni kasvonaamion ja jalkakylvyn.

N28

Vierailija
357/367 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sellainen jännä yllätyskierros, että mitä kivaa tulee kaupassa eteen, niin sen voi saada? Mieluusti vielä hyvällä kirpputorilla, tai selaa Tori-ilmoituksia.

Vierailija
358/367 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien itseni Helsinkiin ja ostan itselleni 24h lipun. Ajelen ratikoilla ja metroilla ympäriinsä, odottaen että joku nainen tulisi juttelemaan sekä rakastaisi minut kuntoon. Tämä on jo kymmenes joulu eikä muutosta ole tullut kun naisille ei näköjään hyvä kunnollinen mies kelpaa.

Vierailija
359/367 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut lähes kaiken aikuisiällä itselleni. Vien kotiin ja vien kuusen alle ja sitten illalla olen että ooh, pukki toi lahjoja. Aina tullut hyviä juttuja. 

360/367 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän aaton sukulaisten kanssa, vaihdetaan pienet paketit. Kotiin palattuani löydän omat paketoidut  lahjani. Yleensä hyvä kirja, punaviini ja suklaata, sitten voikin joulu jo alkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä