Te, keillä perheessä tai lähipiirissä downeja / kehitysvammaisia
Miltä tuntuvat nämä totaalisen lyttäävät vitun vittu -kommentit, joissa suurin piirtein oksennetaan se ällötys ja viha edustajaamme kohtaan?
Suurin osa ei tarkoita sitä niin voimakkaasti, mutta älynsä ja käyttäytymisensä ei riitä pitämään suurinta tunnekuohua sisällä, vaan se on pakko päästä purkamaan palstoila. Käsittämätöntä käytöstä. : (
Kommentit (30)
Kehitysvammojahan on monenlaisia, myös pelkästään älyllistä sorttia, ja haukkujathan osoittavat kommenteillaan kuuluvansa juuri siihen kritisoimaansa ihmisryhmään. Olen tavannut älykkäämpiä kehitysvamma-diagnoosin saaneita, kuin mitä tällä palstalla joutuu näkemään, joten siltä osin "normaalius" ei takaa mitään. Sääliksi käy ne julmurit, jotka noin vihaavat inhimillisiä, tuntevia, usein hyvin rakastavia ihmisiä. Ja mitä musiikkiin tulee, tämä todella on genrensä sisällä harvinaisen onnistunut teos! Vaan jos ei pysty ymmärtämään erilaisuutta, ei varmaan sisäistä sanomaakaan... Jonkinlaista älyn heikkouttahan se sekin on.
Jokainen meistä pitää erilaisesta musiikista. Itse satun pitämään täysin päinvastaisesta kuin mitä PKN edustaa. Siksi minusta euroviisuihin olisi pitänyt lähettää toinen kappale.
Toivottavasti pojat eivät lue kommentteja, mitä heistä sanotaan! Henkilökohtainen haukkiminen heitä kohtaan ällöttää. Eriävän mielipiteensä voi sanoa myös kunnioittavasti.
Ja teidän pkn.n fanien mielestä kaikki jotka ei kannata tuota bändiä vihaavat kehitysvammaisia?
Ei en todellakaan vihaa enkä inhoa. Minua ei yhtän haittaa että ovat vammaisia. Minua haittaa,että voittivat vain ja ainoastaan sen vuoksit että ovat vammaisia. Minusta se on väärin myös kaikkia uita finalisteja kohtaan. Jos heidän kappaleensa olisi oikeasti ollut hyvä niin olisivat ehdottomasti ansainneet voittonsa.
Minusta on todella outoa ja väärin haukkua suvaitsemattomisksi vammaisten vihaajiksi kaikkia niitä jotka eivät halunneet pertti kurikkaa euroviisuihin!
Hyvä biisihän se on, sanoo sen mitä muut eivät kehtaa niinkuin kunnon punk biisin kuuluukin :-)
En silti omaa down läheistäni olisi tuollaiseen pyöritykseen halunnut laittaa, mutta vammaisetkin ovat kyvyiltään ja luonteeltaan yksilöitä niinkuin kaikki me ollaan. Toivottavasti pojat kestää koko sirkuksen mikä tollasen kilpailun ympärillä pyörii.
Siskoni on kehitysvammainen ja kyllä, äänestin voittajaa. Finaalissa ei ollut yhtään esitystä joka olis pärjännyt Euroviisuissa, siksi on parempi että käytetään esiintymisaika sitten jonkin hyvän asian edistämiseen. Annetaan vammaisille oikeus saada äänensä kuuluviin, nyt sitten laulamalla. Olen ylpeä Suomen edustajasta!
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 00:06"]Miltä tuntuvat nämä totaalisen lyttäävät vitun vittu -kommentit, joissa suurin piirtein oksennetaan se ällötys ja viha edustajaamme kohtaan?
Suurin osa ei tarkoita sitä niin voimakkaasti, mutta älynsä ja käyttäytymisensä ei riitä pitämään suurinta tunnekuohua sisällä, vaan se on pakko päästä purkamaan palstoila. Käsittämätöntä käytöstä. : (
[/quotte
Arnold-Chiari malformation[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 00:06"]Miltä tuntuvat nämä totaalisen lyttäävät vitun vittu -kommentit, joissa suurin piirtein oksennetaan se ällötys ja viha edustajaamme kohtaan?
[/quote]
Sisaruksellani on Arnold-Chiari malformation tyyppiä yksi todettu muutama vuosi sitten . Chiari aiheutunut jo vuosia haittaa ja vaikeutta ja tämän kaltaiset haukkumiset on valitettavasti arkipäivää. =( että oikeastaan olen jo aika turtunut jo.
Kävin äsken kuuntelemassa tuon kappaleen.
Olen KVO ja ei minua haittaa onko ryhmä kevareita tuossa bändissä vai onko ne jotain muuta. En vaan tykkää tuosta kipaleesta, ilman sen kummempaa asennetta.
En tykännyt Lordistakaan ja se voitti!! Ehkä tää nyt sitten kanssa voittaa koko potin?
Euroviisu musiikki on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa. Vaikka bändin jäsenet eivät olisikaan vammaisia olisin ihan periaatteesta äänestänyt punk kappaletta. Raikas tuulahdus tuo shaiban seassa! Ärsyttää sellanen tekotaiteellinen paska.
Ehkä se on tämän ajan kuva, että ihmisistä on tullut tuollaisia. Lopun aikoja elämme ja kyllä joidenkin ihmisten huono ja asiaton käytös täällä netissäkin on sitä luokkaa, että ei sitä voi ymmärtää muuten kuin että pahan voimilla on sormensa joidenkin ihmisten elämässä. Se on surullista, äärimmäisen surullista ja tuntuu turhauttavalta taistella pahuutta vastaan rakkauden asein. Niin aion kuitenkin tehdä jatkossakin. Haluan toivottaa voimia, rakkautta ja iloa kaikille kehitysvammaisten lähellä oleville ihmisille.
En oikeastaan ymmärrä punkia, mutta minusta sanat olivat koskettavat ja pistävät miettimään. PKN on älyttömän lahjakas ja rohkea yhtye, ja toivon että ihmiset kerrankin kuuntelisivat tarkemmin kuin vain miltä melodia tuntuu korvaan.