Täällä 11v tyttö ja 3v poikakissu.. Kysymyksii vaan
Mun kissu on harmaaviiruinen maatalosta ostetu navettakissu <3<3<3
Kommentit (21)
eikös se olisi jo nukkumaanmenoaika...
Kissa saa valvoo mut sun pitää nyt mennä jo nukkumaan.
Tämä ei ole sinunikäisellesi sopiva palsta. Menepä heti nukkumaan.
Mitä syötät kissille? Kotiruokaa vai kissinruokaa?
No viikonloppuisin saan aina valvoo pitempään eikä mue edes vielä nukuta.. Äiti ja iskä ei ole nyt kotona ja pikkuveli on nukkunu jo 3 tuntii.. onx teillä lemmikkejä??? <3<3<3 - aloittaja
Kissun nimi on reiska ja se syö monipuolisesti.. jos tähteitä jää yli ihmisiltä ku ollaan syöty niin se syö sit niitä!! mut syö myös kovia raksuja ja wiskassin maksapateeta.
reiska nukkuu minun kanssa ja se alkaa naukua jos en oo kotona <3 - aloittaja
Onko se teillä sisällä? Mun kaverini antoi meille navettakissan poikasen. Se oli meillä vuoden, eikä oppinut kotikisuksi. Se vietiin salaa lopetettavaksi. Siis mummoni vei multa salaa. Sen nimi oli Tiikeri. Mikä sun kisun nimi on'
Minun kissuni on reiska.. Ilkeää että sinun tiikeri kisu tapettiin ja sulle valehdeltiin!! :(
Reiska on välillä ulkona saalistamassa ja nuuhkimassa ilmaa.. Sitten tulee sisälle syömään ja kerjäämään rapsutuksia <3<3 - aloittaja
Reiska on varmaan sitten kiltimpi kisuli kuin meidän Tiikeri oli. Minulle jäi luulo, että navettakissasta ei voi tulla kunnollista sisäkissaa, mutta näköjään voi. Tiikeri ei jotenkin kesyyntynyt.
Mielestäni ei ole oikein, että olet noin nuorena kotona iöman vanhempiasi. Mua olis kyllä pelottanut tuossa iässä todella paljon.
Meilläkin on kissa :) Sen nimi on Kinkku ja se on hyvin rakas.
Käytätkö hammasharjan lisäksi hammaslankaa? Tuleeko kissa uniin myös?
-Mies 29v-
Pakottaako vanhempasi sut olemaan näin myöhään ilman heitä, vai suostuitko itse? Mieheni joutui joskus olemaan yksin jo viisivuotiaana. Hän pelkäsi pimeää, mutta oppi olemaan pelkäämättä siten, että laittoi pimeäksi ja yhtäkkiä valot päälle ja näki, ettei mitään pelottavaa ollutkaan lähistöllä, vaikka oli oklut pimeää.
Leikitkö vielä leluilla? Mun 13~vuotias tyttäreni leikkii vielä joskus.
Mene jo nukkumaan ole kiltti, kisu viereen ja kauniita unia!
Onko Hello Kitty tyttö vai kissu?
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:58"]
Meilläkin on kissa :) Sen nimi on Kinkku ja se on hyvin rakas.
[/quote] Söpö nimi :3 onkose tyttö vai poikakissu?? - aloittaja
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 00:02"]
Käytätkö hammasharjan lisäksi hammaslankaa? Tuleeko kissa uniin myös?
-Mies 29v-
[/quote] Kyllä kyllä ja kyllä... <3 -aloittaja
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 00:03"]
Pakottaako vanhempasi sut olemaan näin myöhään ilman heitä, vai suostuitko itse? Mieheni joutui joskus olemaan yksin jo viisivuotiaana. Hän pelkäsi pimeää, mutta oppi olemaan pelkäämättä siten, että laittoi pimeäksi ja yhtäkkiä valot päälle ja näki, ettei mitään pelottavaa ollutkaan lähistöllä, vaikka oli oklut pimeää.
[/quote] Ai mitenniin pakottaa?? Äitillä on kännykkä mukana ja ovat tässä ihan lähellä.. mix pitäis pelätä?? -aloittaja
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 00:05"]
Leikitkö vielä leluilla? Mun 13~vuotias tyttäreni leikkii vielä joskus.
[/quote] Joo.. on mulla barbeja ja pikkuveljen kanssa tehään kaikenlaisia lego rakennelmia! Mitä leluja teijän 13v on?? _ aloittaja
Eikö sun pitäisi tähän aikaan jo olla nukkumassa?