Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi välittäisin enää yhteiskunnasta kun se ei välitä minusta?

Vierailija
01.12.2021 |

Kohta 2 vuotta kotona, riskiryhmäläisenä. Muualla en ole käynyt kuin ruokakaupassa, apteekissa ja joskus matkustanut vanhojen vanhempieni luo lähikuntaan. Aina käyttänyt ffp2 tai ffp3 maskeja ja en taatusti ole tartuttanut ketään. Nyt sitten rokotepassi tulossa joka paikkaan.

Minulel alkaa pikkuhiljaa riittää, kun media painostaa rokotuksiin, samoin päättäjät ja tavallinen kansa huutaa koronapassia joka paikkaan. Monen mielestä minulla ei enää rokottamattomana ole perusoikeuksia, vaan minut saa sulkea kaiken ulkopuolelle.

Joten kertokaa, miksi välittäisin enää tästä yhteiskunnasta ja laeista, kun yhteiskunta on tehnyt selväksi, ettei minulla ole väliä ja suurin piirtein ansaitsisin kuolla, koska sivuvaikutusten takia en halua rokotetta?

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun liikut ulkona jos haluat/pystyt.

Minä ainakin elän niin kuin ennenkin, minua ei ole enää pitkään, pitkään aikaan kiinnostanut yhteiskunnan odotukset minua kohtaan, kun en vain tunnu sopivan tänne ihmisten joukkoon.

Vierailija
122/126 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että päättäjät oikein tahallaan hakevat ja lietsovat tätä rokotettujen ja rokottamattomien vastakkainasettelua. Ja minä olen huomannut itsessäni uutena piirteenä, että alan olla oikeasti kypsä lähtemään barrikaadeille, jos pakkorokotteet jossain vaiheessa tulevat Itävallan tyyliin myös tänne

Ei päättäjät, vaan täällä mellastavat toimittajat ja muut hörhöt. Jatkuvasti avataan uusia ketjuja joissa pelotellaan ties millä tarinalla ihmisiä, mutta totuuspohjaa niille ei ole nimeksikään. Kuten ei ole lehdissäkään usein, siellä sentään toki jonkin verran.

Lähdekriittisyys on tänä päivänä tosi tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ihminen, etenkin sairas ja yksinäinen, on ollut koronan takia äärirajoilla jo pitkään ja en yhtään ihmettele, jos joku tai jotkut ns flippaavat lopullisesti, mikäli passi sulkee heidät yhteiskunnan ulkopuolelle. Ja se rokote ei ole vapaaehtoinen kuin nimellisesti, jos ilman sitä ei jatkossa pääse edes työpaikalle tai joukkoliikenteeseen

Flipatkoon, jos ilmainen valtion tarjoama rokote tautia vastaan ei kelpaa.

Vierailija
124/126 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, olen suorastaan raivoissani tästä passista, joka käytännössä on lähes yhtä kuin pakkorokotus. Mietin jopa, että ehkä jätän tulevaisuudessa laskut maksamatta ja osallistun passiiviseen vastarintaan, koska ei mulla ole enää mitään menetettävää, kun perusoikeudet viedään

Perusoikeuksiin ei ole kajottu, joten älä puhu potaskaa. Mikään kulttuuri tai ravintola ei ole perusoikeuksia. Mahdatko olla oikeasti edes maksanut laskuja ikinä..

Kulttuuri kuuluu jokaiselle Suomessa. Perustuslaissa lukee, että jokaisella tulee olla mahdollisuus osallistua kulttuurielämään.

Vierailija
125/126 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa oikeasti, että osa porukasta tulee radikalisoitumaan sen myötä, kun heidät suljetaan ulos yhteiskunnasta. Mt-ongelmat tulevat oikeasti räjähtämään käsiin ja pelkään, että katkeruus ja viha ottaa ihmiset valtaansa ja mellakat on vain ajan kysymys. Meillä on eriyisesti nuorissa miehissä paljon ääriajatuksille ja liikehdinnälle alttiita henkilöitä

Nimenomaan. Ääriliikkeet tulevat vahvistumaan, he ottavat kopin näistä ihmisistä mielellään.

Ei tule olemaan Suomessa helppoa jos tulee rokotepakko yhdellä rokotteella vs. yhteiskunnasta ulosjääminen. Moni rokottamaton odottaa muuta kuin näitä kahta tarjolla olevaa rokotetta, suomalaisella Kuopion proffien nenäsuihkerokotteella olisi jo homma maalissa.

Uskomatonta että 2022 voi olla mahdollista nähdä uudelleen sotien aikainen yksilönvapauden riistäminen.

Eipä Suomessa ole mitään kovin kummoisia ääriliikkeitä. Oikeistohenkisten isänmaallisuusliikkeitä, joita on jostain syystä maalitettu huolella, vaikka eivät ole väkivaltaisia ja ajavat lähinnä EU-eroa. Ja toisaalta jotkut vasemmistohenkiset, mm. antifa, joka ei kovin kummoinen ääriliike ole sekään. Jotain keskinäisiä nahinoita noilla on toki ollut.

Mutta nämä koronatoimet voivat yhdistää porukkaa maalta kaupunkeihin ja vähän kaikkiin sosiaaliluokkiin. Silloin voisi Suomessa syntyäkin kunnollinen ja kaivattu voimakas ääriliike, joka vaihtaa hallinnon ja muutenkin putsaa globalistien myyrät ja rotat yhteiskunnan avainpaikoilta.

Vierailija
126/126 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkefirmat rahoittaa mediataloja ja heidän entiset työntekijät on median avaintehtävissä töissä.. mitään eturistiriitaa tässä ei nähdä kun lääketehtaan johtaja sanoo uutisissa että rokotteet on otettava. Tämä on tulonsiirto veronmaksajilta lääketehtaille