Miksi välittäisin enää yhteiskunnasta kun se ei välitä minusta?
Kohta 2 vuotta kotona, riskiryhmäläisenä. Muualla en ole käynyt kuin ruokakaupassa, apteekissa ja joskus matkustanut vanhojen vanhempieni luo lähikuntaan. Aina käyttänyt ffp2 tai ffp3 maskeja ja en taatusti ole tartuttanut ketään. Nyt sitten rokotepassi tulossa joka paikkaan.
Minulel alkaa pikkuhiljaa riittää, kun media painostaa rokotuksiin, samoin päättäjät ja tavallinen kansa huutaa koronapassia joka paikkaan. Monen mielestä minulla ei enää rokottamattomana ole perusoikeuksia, vaan minut saa sulkea kaiken ulkopuolelle.
Joten kertokaa, miksi välittäisin enää tästä yhteiskunnasta ja laeista, kun yhteiskunta on tehnyt selväksi, ettei minulla ole väliä ja suurin piirtein ansaitsisin kuolla, koska sivuvaikutusten takia en halua rokotetta?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Häpeällistä” – Auschwitz-museo tuomitsee vertaukset juutalaisvainoihin rokotekeskustelussa
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/71667082-5dba-4397-ab3c-f32346c8b953
Noiki ikivalittajat voisi uunittaa, neuvostoliiton rakentama toi nykyinen eräänlaisena disneylandina.
Se saksalainen versio löytyy maan alta, sitä on kaivettu esille ja hölöhöpölainsäädännönvastaisesti tutkittu (preussin sinistä löytyi 40cm*5cm*40cm kaapeista)Haluat ilmeisesti, että tämä keskustelu poistetaan, kun puhut uunittamisesta :) Oletko kenties hallituksen palkkalistoilla?
Tuntuu, että päättäjät oikein tahallaan hakevat ja lietsovat tätä rokotettujen ja rokottamattomien vastakkainasettelua. Ja minä olen huomannut itsessäni uutena piirteenä, että alan olla oikeasti kypsä lähtemään barrikaadeille, jos pakkorokotteet jossain vaiheessa tulevat Itävallan tyyliin myös tänne
Mikä siinä rokotuksessa niin paljon pelottaa? Niitä on tehty kohta 200 vuotta ja väitän että niiden ansiosta nykymaailman on PALJON parempi paikka kuin ilman niiden keksimistä ja käyttämistä.
Minusta taas Suomen yhteiskunta on suojellut kansalaisiaan esimerkillisesti ja nyt on yksilön otettava vastuu itsestään, jos ei kelpaa yhteiskunnan tarjoama ilmainen rokotus, jolla saadaan koronaepidemia hallintaan.
Eikä yhteiskunta voi pyöriä jonkun pienen ryhmän ehdoilla, jota rokottamattomat edustavat, kun Suomi on demokraattinen maa.
Nyt herätys sieltä kuplasta.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että päättäjät oikein tahallaan hakevat ja lietsovat tätä rokotettujen ja rokottamattomien vastakkainasettelua. Ja minä olen huomannut itsessäni uutena piirteenä, että alan olla oikeasti kypsä lähtemään barrikaadeille, jos pakkorokotteet jossain vaiheessa tulevat Itävallan tyyliin myös tänne
Kovat on luulot teillä rokottamattomille. Teidän barrikaadeille nousua ei edes kukaan huomaa, saatte mesoa jo nyt ihan vapaasti.
Suomessa on rokotettu yli 4.5mil. ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Aktiivimallin aikanahan kansaa yritettiin saada toisiaan vastaan työlliset vs. työttömät. Kunnes sitten tajuttiin, ettei rahoja automaattisesti leikkaamalla niitä töitä vaan löydy ja te-toimiston listoilla on paljon todellisuudessa työkyvyttömiä ihmisiä, joita ei vaan haluta päästää eläkkeelle.
Nykyiset mrna-rokotteet ovat kokeellisia ja täten eri asia kuin ne rokotteet, jotke kehitettiin ns ennen vanhaan, ottakaa asioista selvää! Pitkäaikaisvaikutuksia ei kukaan vielä tiedä ja tähän mennessä on tullut etenkin nuorille miehille sydänlihastulehdusta. Itsellä meni kuukautiset sekaisin ja leposyke muuttui liian korkeaksi, johon nyt beetasalpaaja käytössä.
Joten olisi epäeettistä ja väärin vaatia ottamaan rokotus pakolla, kun ei tiedä, mitä siitä esim viiden tai 10 vuden päästä voi seurata. Ja mitä enemmän rokotetaan, sitä enemmän korona leviää, joten ei ne rokotteet kovin paljoa tunnu auttavan.
Pelkästään rokotuksilla ei saada epidemiaa hallintaan...Esim Gibraltarilla rokotettu lähes kaikki ja silti tartunnat nousi niin että joulu on peruttu.
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään rokotuksilla ei saada epidemiaa hallintaan...Esim Gibraltarilla rokotettu lähes kaikki ja silti tartunnat nousi niin että joulu on peruttu.
Sairaalapaikkojen määrä on se mikä ratkaisee. Ja rokotetut eivät saa vakavaa tautimuotoa niin helposti kuin rokottamattomat, joilla on 33 kertainen riski että tauti menee vakavaksi.
Mikä siinä on niin vaikea tajuta?
Vierailija kirjoitti:
Olen myös järkyttynyt siitä, miten ennen perusoikeuksia ja yksilönvapauksia kannattaneet kiljuvat kurkku suorana pakkorokotuksia kaikille. Mitä tälle kansalle on oikeasti tapahtunut? En vähättele koronaa ja itsekin aina käytän maskia ihmisten ilmoilla, mutta tämä alkaa saada oikeasti jo sairaita piirteitä koko homma...Historia tulee toistamaan itseään
Nämä fasisti mulqut tarvitsevat potkun palleille. Suurin osa näistä palstahuutajista ovat vain sairaita säälittäviä trolleja jotka haaveilevat muiden alistamisesta kun itse ovat niin syrjäytyneitä ja vihaisia reppanoita. Luultavasti samoja jotka ehdottelevat leirejä suomen työttömille(maamuihin ei tietenkään puututa)
Ymmärtäisin passin jotenkin, jos se oikeasti pysäyttäisi epidemian, mutta se on vain kiihtynyt, kun rajoitukset purettiin ja alettiin luottaa pelkästään passiin ja rokoteisiin. Myös oireeton rokotettu passillinen voi tartuttaa. Ja ymmärrän passin tyyliin yökerhossa ja isoissa yleisötapatumissa, mutta en hyväksy sitä, ettei esim joukkoliikenteeseen tai töihin olisi jatkossa asiaa ilman passia.
Kansalaisia ei saa syrjiä minkään perusteella, ei ilman rokotuksia eikä niiden kanssa. Rokotukset eivät tätä pysäytä, mutta jostain ihmeen syystä ne halutaan puoliväkisin kaikille. Haitat omakohtaisesti kokeneena en halua enää yhtäkään koronapiikkiä.
Jos minut sen takia eristetään yhteiskunnasta, en anna ikinä anteeksi heille, jotka näitä pakkorokoruksia ja passia ajavat joka paikkaan. Tämä todellakin muistetaan seuraavissa vaaleissa
Ei yhteiskunta ole väittänyt minustakaan, kun yksilönoikeudet ajavat yhteisen edun edelle miltei kaikissa asioissa ja minä taasen kannatan asioissa yhteistä etua. Sama vastakkainasettelu on ollut koko ajan. Nyt koronapassin myötä voidaan vaihtaa vaan puolia. Sinä voit uhriutua ja minä lakata vihaamasta yhteiskuntaa, kun kerrankin saadaan jotain aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaalapaikkojen määrä on se mikä ratkaisee. Ja rokotetut eivät saa vakavaa tautimuotoa niin helposti kuin rokottamattomat, joilla on 33 kertainen riski että tauti menee vakavaksi.
No sinne sairaaloihin on joutunut myös tuplarokotettuja, kannattaa etsiä tietoa luotettavista enkunkielisistä lähteistä, esim Israel News. Ja miksi sairaalapaikkojen ja hoitajien määrää ei nostettu jo aikaisemmin, vaikka oli tiedossa, että mennään ihan ääriajoilla? Ei se ole rokottamattomien vika.
Ei rokotukset automaattisesti tarkoita sitä, että rokotettu ei voisi joutua sairaalaan tai teholle
Minä en halua rokotetta, joka vuotaa kuin seula, ei estä saamasta eikä tartuttamasta ja jonka suoja hiipuu viimeistään puolessa vuodessa ja sitten taas uutta piikkiä ties mihin asti. Jos passi tulee pakolliseksi joka paikkaan niin siinä poljetaan perusoikeuksia ja mikä estää valittamasta sellaisesta ihmisoikeustuomioistuimeen?
En aio kiltisti katsella vierestä, mikäli tämä yhteiskunta vie minulta perustuslailla taatut oikeudet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teholla olevista 50% rokotettuja, mikä siinä on niin vaikea tajuta? röllit..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinäkään ole valmis suojelemaan yhteiskuntaa. Nyt yhteiskunnan on näköjään aika suojella sinua itseltäsi.
Olen pahoillani, että sua pelottaa sivuvaikutukset, olet joutunut netissä levitettävän propagandan uhriksi.
Kannattaisi miettiä kuka siitä hyötyy, kun olet rokottamattomana? Sieltä se vastaus löytyy kuka tätä propagandaa levittää.
Jaa että en ole valmis suojelemaan yhteiskuntaa? Aina käyttänyt ffp-suojaimia ja eristynyt lähes kaikista ihmisistä, paitsi vanhemmistani. Sinustako tämä ei ole vastuunkantoa ja yhteiskunnan suojelua? Mutta nyt riitti. Minun oikeudet halutaan viedä, koska en ota sitä rokotetta enää. Ykkösestä sain haitta vaikutuksia sydämeen (tätä ei tietenkään kukaan usko) joten en usko rokotteen olevan vaaraton.
Passilliset saavat oikein luvan kanssa tartuttaa muita, mutta minä en saisi matkustaa bussilla edes maskin kanssa?
Sait haittavaikutuksia? Tutkitttiinko se? Eli ei. Olet trolli, kukaan ei ole noin t y.hmä.
Haittavaikutukset eivät johdu rokotteesta, jo sinun vilkas mielikuvitus ja asenteesi saa rytmihäiriöt liikkeelle.
Mua pakkolääkittiin kerran elämässäni MT-lain tuomin valtuuksin. Psykiatri päätti, että mulla ei ole enää oikeuksia päättää mitä kehooni laitetaan ja millä aineella mun tajuntaan vaikutetaan. Se laittoi mut neurolepteihin. Tätä toimeenpani mt- hoitajat jotka oli siis valmiita pakkolääkitsemään mua jos en ota lääkkeitäni ja kaikessa kärsimyksessäni oli heidän näkemyksensä mukaan kyse lääkkeiden ottamisen puutteesta. Kellään ei kiinnostanut yhtään vaikka oloni ei juuri kohentunut vaan päinvastoin ja raportoin mm. tunnetta että hankala edes ajatella. Koin hoidon henkisesti piinaavana lääkkeiden lisäämän ja pakon lisäämän pahan olon vuoksi. Siitä jäi henkisiä arpia. Muutuin vain entistä vainoharhaisemmaksi kun mulle tehtiin noin ja aloin uskoa että kaikki haluaa mulle pahaa. Mennessäni osastolle tällaisia ajatuskulkuja ei ollut.
Musta tuli hetkessä oikeuksiltani yksi vähäosaisimmista ihmisistä joiden sanomat leimataan horinaksi. Kaikkien muiden silmin olin hullu ja hullujahan nyt vaan pitää pakkolääkitä. Jos raportoi hoidon murskanneen henkisesti kuitenkin tuollaisen hoidon ansaitsi koska oli hullu ja ei kellään kiinnosta mitä hoitoa saa jos on hullu pääasia että annetaan lääkkeitä ja hoidetaan. Kellään ei kiinnosta jos hoito lisää pahaa oloa. Kellään ei kiinnosta vaikka toi hoito jopa murskaa terveyttä tai mielenterveyttä.
Nyt ehkä jotkut ihmiset saattaa tajuta, kuinka ahdistavaa perusoikeuksien loukkaus on ja puheet pakkorokotuksista on. Siis miltä tuntuu kun joku toinen määrittelee jo ihan sen mitä sun kehoon laitetaan ja päättää mihin sulla on oikeus liikkua. Sun oikeuksia rajoitetaan niin kauan kun se kellä on valta päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut ilmeisesti pitäisi viedä saunan taakse ja minulla ei joidenkin mielestä ole enää oikeuksia esim liikkua kotini ulkopuolella. Jotenkin tuntuu nyt siltä, että yhteiskunta ampuu itseään tässä jalkaan. Viha ja vastakkainasettelu lisääntyy
Miksi et ota rokotetta? Pelkäätkö piikkejä vai mikä? Etkö ymmärrä, että rokottamaton sairastuu koronan vakavaan muotoon 33 kertaa todennäköisemmin.
Kyllä, pelkään piikkejä, koska sain pahoja haittavaikutuksia ekasta rokotteesta, jonka elokuussa otin. Rytmihäiriöitä, mustelmia kropassa, tiheä leposyke, johon piti ottaa lääkitys, rintakipua...Kuulostaako turvalliselle rokotteelle? 587
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Passilliset saavat oikein luvan kanssa tartuttaa muita, mutta minä en saisi matkustaa bussilla edes maskin kanssa?
Sait haittavaikutuksia? Tutkitttiinko se? Eli ei. Olet trolli, kukaan ei ole noin t y.hmä.
Haittavaikutukset eivät johdu rokotteesta, jo sinun vilkas mielikuvitus ja asenteesi saa rytmihäiriöt liikkeelle.
Kiitos, kun heti epäillään trolliksi :) Kyllä, on tutkittu sydän ja todettu eteis-sekä kammiolisälyönnit.ja takykardia Lääkäri ei osannut varmaksi sanoa, mistä johtuu, mutta yhteys rokotteeseen on ilmiselvä. Ja miten voit sanoa, etteivät voisi johtua rokotteesta, kun se on ollut vasta vähän aikaa markkinoilla ja on kokeellinen ja hätäkäytössä vuoteen 2023 asti?
Sinut on aivopesty uskomaan, että rokote olisi turvallinen, kun se ei sitä ainakaan kaikille todellisuudessa ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta on tämä lopunajan meno. Vihamielisiä ajatuksia meidän päättäjiä kohtaan. En olisi ikinä uskonut, että näin voimakasta vihaa voi tuntea, kun omat perusoikeudet on uhattuna...
Sun perusoikeudet eivät ole uhattuna. Koronapassia vaaditaan tällä hetkellä vain esim. baareihin, konsertteihin, tapahtumiin jne, joihin pääsy ei ole mikään perusoikeus muutenkaan. Sinun ei myöskään ole mikään pakko ottaa rokotuksia saadaksesi koronapassin, sen voi saada myös käymällä koronatestissä ja saamalla negatiivisen testituloksen.
Jos sinulla on noin vahvoja vihamielisiä ajatuksia, kannattaisi ehkä harkita jotain terapiaa?
Et ole kuukauteen uutisia seurannut vai onko medialukutaito olematon? Pitäisi olla syksyn valmistelun ja pehmittämisen jälkeen selvää hitaammillekin, että passipakko työpaikoille runtataan ensi talvena/keväänä läpi. Luultavimmin myös muita passittomien sortotoimia otetaan käyttöön muun maailman tyyliin.
Kyse ei edelleenkään ole koronasta vaan passista ja uudesta maailmanjärjestyksestä.
Olisiko sillä mitään tekemistä että tuo korona saattaa tappaa tai vammauttaa pahasti ja ihmiset haluavat olla turvassa? Ja rokotteet vähentävät radikaalisti riskiä sairastua vakavaan tautimuotoon.
Ei voi olla noin vaikeaa käsittää sitä.[/quote]
Sinähän olet jo turvassa, jos olet ottanut ne vaadittavat 2 tai 3 rokotusta. Joten miksi pelkäätte rokottamattomia? Ettekö luotakaan rokotteiden suojaavaan tehoon? Eihän rokottamaton ole teille uhka, jos ne rokotteet oikeasti toimivat estäen vakavan tautimuodon