Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valittaa tiukoista farkuista

Vierailija
28.02.2015 |

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä jo monta vuotta. Mies on kaikin puoli ihana ja huolehtivainen, mutta riitelemme usein pukeutumisestani. Löysin jo teini-ikäisenä oman tyylini, ja tykkään edelleen pitää samanlaisia vaatteita kuin nuorempanakin. Miehelleni tyylini ei kuitenkaan kelpaa.

Vaateriidat paisuvat välillä surkuhupaisiin mittoihin. Edellisellä ulkomaan lomamatkallamme päivä kului hukkaan farkuistani riidellen, ja lopulta päädyimme ostamaan minulle uuden vaatekerran, jotta saimme lähdettyä kaupungille katsomaan nähtävyyksiä. Toisen kerran tuttavapariskunnan luo mennessä mies ei olisi millään päästänyt minua lähtemään farkuissa, koska olisi pitänyt kuulemma pukeutua arvokkaammin. (Mies itse sen sijaan pukeutui vanhoihin rytkyihin.)

Mies perustelee kantaansa sillä, että farkut saavat minut näyttämään teinitytöltä, kun mies taas itse on jo kolmenkymmenen. Lisäksi ei ole kuulemma asiallista, että farkut ovat tiukat ja muut miehet voivat näin ollen tiirailla takalistoani. Jaahas.

Naurettavaa tämä farkuista vääntäminen. Miten tämän saisi loppumaan?  Ja ei, en valitettavasti ole provo vaikka siltä tämä kuulostaakin.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa oudolta käytökseltä... Onko miehesi aina valittanut tyylistäsi ja farkuista?

Vierailija
22/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 00:41"]

Naurettavaa tämä farkuista vääntäminen. Miten tämän saisi loppumaan?  

[/quote]

Jätä se mies, niin eiköhän naurettava farkuista vääntäminenkin lopu. En nimittäin usko, että miehesi muuttuu miksikään.

Miehelläsi ei ole oikeutta vaatia sinua muuttamaan pukeutumistyyliäsi. Sinun puolestasi on ihan turha odottaa, että miehesi muuttuisi tuosta huomaavaisemmaksi, sillä mitä ilmeisimmin hän ei näe omassa käytöksessään mitään väärää. 

Jos siis haluat päästä eroon miehesi naurettavasta käytöksestä, ei jää jäljelle mitään muuta vaihtoehtoa kuin eroaminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aina ilmaissut olevansa tiukkoja ja paljastavia vaatteita vastaan. Minun vaatteiden kritisointi alkoi kuitenkin vasta yhteen muuton jälkeen. Olenko ainut nainen, jolla on näin vanhanaikainen mies??
-ap

Vierailija
24/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan miehellä huono itsetunto.

Vierailija
25/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies Lähi-itään.

Vierailija
26/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä kehdata käyttää semmosia kunnon Marimekko-telttoja suorien mustien housujen kanssa yms pari viikkoa, unohtamatta likaisenvalkoisia mummo-pikkareita!
Luulis että mies ei enää sen epäseksikkään näyn jälkeen puutu sun pukeutumiseen ;)

Vierailija
27/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 13:32"]

Tyypillistä miesten kaksinaismoralismia. Omaa naista ei saisi kukaan vilkaistakaan, kun samaan aikaan ukko takuulla tuijottaa jokaisen farkkupepun tai kevyesti pukeutuneen naisen.

[/quote]

Ja jos nainen sittenkin pukeutuu miehen haluamaan tyylin, alkaa mies valittaa, kun parisuhteessa nainen ei näytäkään yhtä seksikkäältä kuin ennen.

Vierailija
28/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. Olen 44v ja käytän pillifarkkuja ja en todellakaan näytä teiniltä . En kuuntelisi omalta mieheltäni tuollaista.

Vierailija
29/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet, jätä tuollainen narsisti. Ala itse arvostella hänen pukeutumistaan.

joka jerta kun vetää vanhat rytkyt, nostat kovan metelin, mutaa oikeesti, jätä mies

Vierailija
30/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä nielisi tuollaista käytöstä. Aikuinen ihminen saa pukeutua juuri niin kuin itse tahtoo.

Ymmärrän EHKÄ miehesi kriiseilyn jos pukeutuisit verkkosukkiksiin ja lateksiin mutta hei FARKUT!

Haloo!! Mä en ainakaan luopuisi tiukoista farkuistani, ihan vaan parhaat jalassa ja päivittäin töissä käytän. Minusta miehesi valittaa turhasta. Olisi ylpeä että vaimolla on niin hyvä pylly jos muutkin miehet tiirailee :).

Vierailija
31/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutulta kuullostaa

Vierailija
32/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkku on monenlaisia. Jos käytät pissistyylisiä, niin ymmärrän miehesi kannan. Farkkutyylinkin olisi hyvä hieman muuttua teiniajoista.

Vierailija
33/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet jo vanha tyyliisi tai turpoat ulos niistä vaatteistasi. Kyllä tuolla kaupungilla näkee naisilla välillä sellaisia vaatetuksia että hävettäisi liikkua samassa seurassa. Eli miehesi voi olla oikeassa ja yrittää ohjata sinua oikeaan suuntaan. TAI sitten mies on täysin väärässä ja puuttuu turhaan asiaan joka ei hänelle kuulu.

Pitäisi nähdä sinusta vähintäänkin kuva...

Vierailija
34/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 07:52"]Farkku on monenlaisia. Jos käytät pissistyylisiä, niin ymmärrän miehesi kannan. Farkkutyylinkin olisi hyvä hieman muuttua teiniajoista.
[/quote]millaiset pitäis olla 35 vuotiaalla? Kaikki tuntemani käyttää jeggings tyyppisiä farkkuja eli piukkoja.

Vierailija
35/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on oikeassa. Teinipukeutuminen ei ole kaunista aikuisella naisella. Ainiin et ollutkaan aikuinen.

Vierailija
37/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies noin sanoin ja kontollois, se olis entinen mies . Tottahan saat pitää päällä mitä haluat, toki neuvoja voi antaa mut ei mitään määräilyä, hyvänen aika! 

Vierailija
38/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka haluaisitkin esitellä persettäsi kaikkialla, ei niitä farkkuja voi ihan joka tilaisuuteen pukea. Kyllä ikäisesi pitää osata jo pukeutua tarvittaessa myös tyylikkäämmin.

Vierailija
39/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 08:07"]

Onko tämä kuva ehkä sinusta?

http://www.solarnavigator.net/animal_kingdom/animal_images/obesity_jeans_tight_fitting_supersize.jpg

[/quote]

Ei vittu nyt vasta huomasin, että tämä kuva löytyy eläinkuvien kategoriasta :D

Vierailija
40/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 07:42"]

Olet, jätä tuollainen narsisti. Ala itse arvostella hänen pukeutumistaan.

joka jerta kun vetää vanhat rytkyt, nostat kovan metelin, mutaa oikeesti, jätä mies

[/quote]

kaikki narsistit on hulluja, mutta kaikki hullut eivät ole narsisteja.