Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valittaa tiukoista farkuista

Vierailija
28.02.2015 |

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä jo monta vuotta. Mies on kaikin puoli ihana ja huolehtivainen, mutta riitelemme usein pukeutumisestani. Löysin jo teini-ikäisenä oman tyylini, ja tykkään edelleen pitää samanlaisia vaatteita kuin nuorempanakin. Miehelleni tyylini ei kuitenkaan kelpaa.

Vaateriidat paisuvat välillä surkuhupaisiin mittoihin. Edellisellä ulkomaan lomamatkallamme päivä kului hukkaan farkuistani riidellen, ja lopulta päädyimme ostamaan minulle uuden vaatekerran, jotta saimme lähdettyä kaupungille katsomaan nähtävyyksiä. Toisen kerran tuttavapariskunnan luo mennessä mies ei olisi millään päästänyt minua lähtemään farkuissa, koska olisi pitänyt kuulemma pukeutua arvokkaammin. (Mies itse sen sijaan pukeutui vanhoihin rytkyihin.)

Mies perustelee kantaansa sillä, että farkut saavat minut näyttämään teinitytöltä, kun mies taas itse on jo kolmenkymmenen. Lisäksi ei ole kuulemma asiallista, että farkut ovat tiukat ja muut miehet voivat näin ollen tiirailla takalistoani. Jaahas.

Naurettavaa tämä farkuista vääntäminen. Miten tämän saisi loppumaan?  Ja ei, en valitettavasti ole provo vaikka siltä tämä kuulostaakin.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille viesteistä ja mielipiteistä. Olen tosiaankin harkinnut miehen jättämistä, tuntuu vaan tyhmältä sanoa lähdön syyksi vaatteiden kritisointi. Vaikka eivät vaatteet tietenkään ole ainoa ongelmakohta meidän suhteessa. Mies nimittäin haluaa lapsia, ja minä en, tai en tunne olevani siihen valmis ainakaan kymmeneen vuoteen! Kai sitten olen vähän teenager edelleen, kuten miehellä on tapana sanoa...

Kuten varmaan suurin osa meistä naisista, minäkin olen käyttänyt farkkuja melkein koko ikäni. On vaan outoa, että yhtenä päivänä joku kertoo, että farkut eivät kuuluu asiallisen naisen vaatekaappiin. Mieheni siis toivoo minun käyttävän väljiä hameita...

Vierailija
2/74 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin 56 lähetti siis Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 09:46"]

Kiitos kaikille viesteistä ja mielipiteistä. Olen tosiaankin harkinnut miehen jättämistä, tuntuu vaan tyhmältä sanoa lähdön syyksi vaatteiden kritisointi. Vaikka eivät vaatteet tietenkään ole ainoa ongelmakohta meidän suhteessa. Mies nimittäin haluaa lapsia, ja minä en, tai en tunne olevani siihen valmis ainakaan kymmeneen vuoteen! Kai sitten olen vähän teenager edelleen, kuten miehellä on tapana sanoa... Kuten varmaan suurin osa meistä naisista, minäkin olen käyttänyt farkkuja melkein koko ikäni. On vaan outoa, että yhtenä päivänä joku kertoo, että farkut eivät kuuluu asiallisen naisen vaatekaappiin. Mieheni siis toivoo minun käyttävän väljiä hameita...

[/quote]Okei, eli arvaukseni meni täysin nappiin vaikka sitä olikin ahkerasti alapeukutettu. Kirjoitin, että seuraava askel miehellä on saattaa sinut raskaaksi ja että et sovi farkkujesi kanssa miehen tulevien lasten äiti -muottiin joten siksi hän sinua haluaa muuttaa tyttöystävästä äidiksi. Saanko kysyä minkälainen miehen äitisuhde on...? Meillä mieheni sanoi aikaa ennen lapsia, että voisin katsoa hänen äidiltään mallia miten aikuiset naiset pukeutuvat siististi! :-D Silloin en sitä niin miettinyt, mutta nyt kun se tuli taas tämän ketjun juttuja lukiessa mieleen, niin se olisi kyllä pitänyt ottaa todellisena varoitushuutona. Nyt muuten alkaa mieleeni tulla vaikka mitä tämän lausahduksen takia... Auts, pitääkin alkaa miettimään näitä juttuja. Mutta ap, tee niin kuin sydämesi sanoo, älä tee niin kuin minä tein. Mä yritin muuttua miehen haluaman mukaiseksi ja tässä sitä ollaan, huonossa parisuhteessa ja aviokriisissä. N40

Vierailija
4/74 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas pelle mies sinulla, anteeksi vaan! Kuinka surkea miehen pitää olla, että haluaa naisensa pukeutuvan joihinkin roikkuviin ja löysiin rytkyihin? Farkkujenhan kuuluu olla napakat eikä mitkään pussihousut. Burkhaanko se haluaa sinun pukeutuvan? Seuraavaksi ostat sitten vielä vähän tiukemmat farkut, ja vielä vaaleat, että näkyy perseen muodot oikein kunnolla.

Vierailija
5/74 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: kun kävitte reissulla ostamassa sinulle uuden vaatekerran, niin minkälainen se oli? Mitkä sinun vaatteistasi kelpaavat miehelle? Miten on alusvaatteiden kanssa, tuleeko niistä sanomista? Tai kenkien - Saatko pitää korkoja?

Vierailija
6/74 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä dumppaisin tollasen miehen! Olet ap vielä nuori, miksi tuhlata elämä tuollaisen idiootin kanssa? Löydät varmasti miehen, joka ei urputa pukeutumisestasi.
Löysät puolihameet kuulostavat ihan mammani pukeutumiselta. Älä vain suostu miehen pyyntöihin!

Vierailija
7/74 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo kyllä alle 30 vuotias voi käyttää ihoa myötäileviä farkkuja ja vaikka 70v :D Ihan sama... Ei kenenkään miehen takia pitäis joutua pukeutumistyyliään muuttamaan ellei sitten ole joku edustusvaimo.

Vierailija
8/74 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia vaan on, että farkut eivät monenkaan päällä näytä hyvältä. Naisilta tuntuu tässäkin asiassa puuttuvan itsekritiikki.

Vierailija
9/74 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en oo nähny koskaan ettäkö farkut näyttäis mitenkään hirveiltä kenenkään päällä. Paitsi netissä joissain "mukahauskoissa" valokuvissa

Vierailija
10/74 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai haluaa hän sinun käyttävän väljiä hameita! Varmaan väreinä suotavin olisi ruskean ja harmaan eri sävyt? Paidaksi väljä korkeakauluksinen tekokuitupaita, värinä tietenkin joku hiirulaisen sävy, hameen alle mummoharmaat mahdollisimman läpinäkymättömät sukkahousut ja "järkevät" kengät. Sitten muistutatkin säädyllistä Jehovan todistajaa. Ihanaa, siinäpä vasta oikein seksipommi iltojen iloksi...

Vierailija
11/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 08:07"]Onko tämä kuva ehkä sinusta?

http://www.solarnavigator.net/animal_kingdom/animal_images/obesity_jeans_tight_fitting_supersize.jpg
[/quote]
Repesin xD samaa kuitenki itse mietin, jos mies häpee sua koska tiukat vaatteet ei oikeesti sovi sulle? Kyllä meillä ainaki mies on heti kiinni jos laitan tiukat housut, eikä tuu jenkkiksiä ;)

Vierailija
12/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen näin nuoren naisen jolla oli niin tiukat farkut, että cameltoet vilkkui ja totta kai pikkarinrajat selvästi nkyvissä. Kyllähän se vähän huoramaisen vaikutelman antaa.

Vierailija
13/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:48"]

Juuri eilen näin nuoren naisen jolla oli niin tiukat farkut, että cameltoet vilkkui ja totta kai pikkarinrajat selvästi nkyvissä. Kyllähän se vähän huoramaisen vaikutelman antaa.

[/quote]

Tai tai olla sellaiset trekkinsit (en ole varma nimestä), mutta kuitenkin legginsin kaltaiset venyvät farkkujäljitelmät, jotka saa todella ihan ihonmyötäisiksi ja ohuempaa ja pehmeämpää kangasta kuin farkut, sen takia paikatkin näkyy hyvin läpi.

Vierailija
14/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama homma, ei muuten mutta juurikin tiukkojen farkkujen kanssa, sanoo myös että näytän ihan teiniltä ja ei tykkää,

Vierailija
15/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytätkö jotain crazy age-farkkuja missä on älyttömän vaalennukset reisissä/takareisissä? :D

kuulostaa siltä että mies yrittää vain kontrolloida tekemisiäsi. Ehkä seuraavaksi löytyy vikaa jostain muualta, jos lopetat farkkujen käytön, ja hupsis, kohta oletkin nyrkin ja hellan välissä.

Vierailija
16/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyytäisin perustelut omalta mieheltäni, jos pukeutumiseen puututaan. Kysy nyt ainakin häpeääkö mies sinua. Luulisi yllättyvän ja vastaavan että ei tietenkään. Ja kysy miksi sinun pitäisi pukeutua tätimäisesti jos et kuitenkaan pukeudu teinimäisesti. Miehelläsi voi olla vain kovin konservatiivinen maku, huomauta hänelle ettei kolmekymppinen voi vielä olla setämies.

Vierailija
17/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se pyytää sua pukeutumaan burkhaan. Älä vaan jumalauta anna periksi!

Vierailija
18/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa miehesi onkin oikeassa, oletko ajatellut siltä kannalta? harva liki 30v nainenkaan näyttää hyvältä samoissa vaatteissa kuin teiniuosinaan eli tässä tapauksessa 12-16v.

Vierailija
19/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä miesten kaksinaismoralismia. Omaa naista ei saisi kukaan vilkaistakaan, kun samaan aikaan ukko takuulla tuijottaa jokaisen farkkupepun tai kevyesti pukeutuneen naisen.

Vierailija
20/74 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta farkkushortsit protestiksi.