Mies valittaa tiukoista farkuista
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä jo monta vuotta. Mies on kaikin puoli ihana ja huolehtivainen, mutta riitelemme usein pukeutumisestani. Löysin jo teini-ikäisenä oman tyylini, ja tykkään edelleen pitää samanlaisia vaatteita kuin nuorempanakin. Miehelleni tyylini ei kuitenkaan kelpaa.
Vaateriidat paisuvat välillä surkuhupaisiin mittoihin. Edellisellä ulkomaan lomamatkallamme päivä kului hukkaan farkuistani riidellen, ja lopulta päädyimme ostamaan minulle uuden vaatekerran, jotta saimme lähdettyä kaupungille katsomaan nähtävyyksiä. Toisen kerran tuttavapariskunnan luo mennessä mies ei olisi millään päästänyt minua lähtemään farkuissa, koska olisi pitänyt kuulemma pukeutua arvokkaammin. (Mies itse sen sijaan pukeutui vanhoihin rytkyihin.)
Mies perustelee kantaansa sillä, että farkut saavat minut näyttämään teinitytöltä, kun mies taas itse on jo kolmenkymmenen. Lisäksi ei ole kuulemma asiallista, että farkut ovat tiukat ja muut miehet voivat näin ollen tiirailla takalistoani. Jaahas.
Naurettavaa tämä farkuista vääntäminen. Miten tämän saisi loppumaan? Ja ei, en valitettavasti ole provo vaikka siltä tämä kuulostaakin.
Kommentit (74)
Stringisi näkyvät paremmin muista housuista kuin farkuista.
Sellainen kunnollinen tiukka farkkuberberi on aika kiihottava.
miehesi on ääliö ellet oikeasti ole kuvan mukainen,minkä ikäinen olet?
Just 28v on nuori ja hyvin voi käyttää tiukkoja farkkuja ja tarkemmin sanottuna ei se iästä ole kiinni vaan siitä pukeeko ne sua. Miettikää nyt vaikka Emilia Clarke joka on about 28v nii hemmetti ei mitää järkee jos joku sitä kieltäis käyttämästä tiukkoi farkkuja
Olen kyllä miettinyt miehen jättämistä, mutta tuntuu tyhmältä jättää tällaisen asian takia. Miten voi suhde kaatua vaatteisiin?
farkkuni eivät edes ole nykyteinimuodin mukaisia joka kohdasta kireirä pillifrkkuja, vaan vähän ysärimuotiin vivahtavaa bootcut-mallia.-ap
Miestäsi vain vituttaa, kun muutkin miehet tsekkailevat sun peppua :)
Miehet pitävät vakavammin usein naisista, jotka eivät ole liian seksuaalisesti ulospäinsuuntautuneita. Naisen valloitus kiinnostaa enemmän kuin naisen sulojen arkisuus ja esilläolo. Ainakin omalla kohdallani kiltteys seksin yhteydessä on melkein pakollinen piirre. Ajattelen naista enemmän kuin vain seksiobjektina.
Naisen seksuaalisuus on ihana ja tärkeä asia, mutta ei ainoa. En tykkää siis siitäkään, että nainen on frigidi. Oikea tasapaino on tärkeää, luonnollisuus. Yliseksuaalisuudesta tulee myös mieleen kaupallisuus ja trendit. En tykkää epäaitoudesta. Seksuaalinen esiintyminen ilman sen korostusta, ilman sen epäaitoutta, ja ilman sen mitätöintiä/nollausta toimii selkeästi parhaiten. Ainakin latinonaisilla ja joillain slaaveilla on homma hallussa ;)
Miten miehesi oikein haluaisi sinun pukeutuvan? Jakkupukuun? Vai unelmoiko hän jostakin 50-lukuisesta mekkotytöstä? Vai onko pääasia vain se, että vaatteidesi pitäisi olla väljempiä? Itse olen jo 45 ja käytän farkkuja melkein aina.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 01:05"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 00:41"]
Naurettavaa tämä farkuista vääntäminen. Miten tämän saisi loppumaan?
[/quote]
Jätä se mies, niin eiköhän naurettava farkuista vääntäminenkin lopu. En nimittäin usko, että miehesi muuttuu miksikään.
Miehelläsi ei ole oikeutta vaatia sinua muuttamaan pukeutumistyyliäsi. Sinun puolestasi on ihan turha odottaa, että miehesi muuttuisi tuosta huomaavaisemmaksi, sillä mitä ilmeisimmin hän ei näe omassa käytöksessään mitään väärää.
Jos siis haluat päästä eroon miehesi naurettavasta käytöksestä, ei jää jäljelle mitään muuta vaihtoehtoa kuin eroaminen.
[/quote]
Tämä kertoo valitettavan paljon nykymaailmanmenosta, vuosia yhdessä olleella pariskunnalla on yksi riidanaihe (ei edes vakava, lähinnä rasittava) ja monien ratkaisu asiaan on erota! En enää ihmettele näitä jatkuvasti vaihtuvia suhdeviritelmiä jotka vaikuttavat olevan niin yleisiä nykypäivänä.
Ap, jos mies ei kerran itsekään pukeudu siististi voit ehkä myöntyä käyttämään jotain muita vaatteita kuin aina farkkuja niinä kertoina kun mieskin on sinua tyydyttävästi panostanut ulkonäköönsä. Näin mieskin saa jonkinlaista "sananvaltaa" asiassa, ja jos ei jaksa itse tehdä itselleen mitään ei ole minkäänlaista varaa vaatia sinultakaan mitään. =)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:25"]
Just 28v on nuori ja hyvin voi käyttää tiukkoja farkkuja ja tarkemmin sanottuna ei se iästä ole kiinni vaan siitä pukeeko ne sua. Miettikää nyt vaikka Emilia Clarke joka on about 28v nii hemmetti ei mitää järkee jos joku sitä kieltäis käyttämästä tiukkoi farkkuja
[/quote]
Täh? Miten Emilia Clarke liittyy mitenkään mihinkään täällä puhuttuun? Hänellähän on muutenkin niin lyhyet jalat että monet muut vaatteet kuin tavalliset farkut varmasti tasapainottaisivat hänen kroppansa muotoa paremmin. Tai vaatteet jotka osittain peittäisivät ne farkut.
Jöggins ja cameltoe eivät koskaan mene pois muodista.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:25"]
[/quote]
Täh? Miten Emilia Clarke liittyy mitenkään mihinkään täällä puhuttuun? Hänellähän on muutenkin niin lyhyet jalat että monet muut vaatteet kuin tavalliset farkut varmasti tasapainottaisivat hänen kroppansa muotoa paremmin. Tai vaatteet jotka osittain peittäisivät ne farkut.
[/quote]
No kun ap on 28 ja joku sanoi että lähellä kolmeakymppiä ei oo enää mikään nuori eli ei pitäis käyttää tiukkoja farkkuja. Clarkea vaan käytin esimerkkinä kun on samanikäinen aapeen kanssa.
Olen siis 28 vuotta ja mieheni 30. -ap
Jokainen aikuinen päättää itse mitä vaatteita käyttää. Tiukat farkut yleensä saa perseen näyttämään hyvältä ja se on pieni ilo ankeasssa maassa.
Laita vaikka mainoskuva farkuistasi.
Mä veikkaan, että et ole oikein vaimo / miehen tulevien lasten äiti - materiaalia vaatteissasi, joten siksi mies yrittää suitsia sinua. Seurusteluaikoina olit ehkä ylpeyden kohde ja oli mukava näyttää minkälaisen vetävän naisen on saanut, mutta nyt asetelma on vaihtunut seuraavalle portaalle. Mies ei halua sinua tuijotettavan ja haluaa sinun pukeutuvan mielummin vaikka kaapuun tai mummovaatteisiin.
En usko, että saat miehen päätä käännytettyä ikinä. Hänen itsetuntonsa ei riitä siihen. Seuraava askel häneltä voi olla sinun raskaaksi saattaminen, jolloin joudut pukeutumaan eri tavalla ja jonka jälkeen kukaan ei vilkaise sinua enää potentiaalisena tyttöystävänä, vaan miehet katsovat lävitsesi. Päätä siis itse mitä haluat. Miehen päsmäröinti tuskin loppuu tähän.
Pelkät tiukat farkut ei ole paha, farkkujen tyyli ja muu pukeutuminen sitten kertoo enemmän.
t. tänä vuonna 40v, käytän myös tiukkoja farkkuja mutta niiden kanssa yl. takapuolen peittävää paitaa/neuletta tms.
Ärsyttävää tuollainen toisen elämän kontrolloimisen yrittäminen. Sitäpaitsi farkut ovat ihan normaali vaate, mitä kaiken ikäiset käyttävät. Minun mieheni joskus valittaa siitä, kun menemme yhdessä baariin ja en laita polvipituisen mekon tai hameen alle paksuja sukkahousuja mistä ei näy läpi, vaan menen sääret paljaana. Kuitenkaan en alistu hänen tahtoonsa, koska pukeutuminen on minun oma asiani.
Ihme keskustelu, kun päivitellään tiukkoja farkkuja. Ollaanko nyt Sumessa vai Pakistanissa?
Olet itse parikymppinen ja mies on vanhempi? Kolmekymppisetkin pitävät tiukkoja farkkuja, parikymppisistä puhumattakaan.
Luulin että miestä häiritsee omien farkkujen tiukkuus; puristaa paikkoja.
-Mies 29v-