Minkäs värisenä näet mekon tässä?
http://hs12.snstatic.fi/webkuva/taysi/175/1305932583922?ts=500
Kun on mustalla pohjalla, mutta värejä ei ole muuten muokattu.
Kommentit (52)
huoh. koulussa jauhettiin tästä koko päivä, kun joku neropatti oli mennyt näyttämään tuon kuvan muille. taidan kiireesti poistua keskustelusta.
Vaaleansininen ja beige. Kulta toistuu lähes aina beigenä kuvissa.
Siniruskea kuten siinä alkuperäisessäkin.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:08"]Kulta-valko
[/quote]
Oletan että tämä oli vitsi...
Onko noilla valkokultatyypeillä jotain vikaa päässä vai onko ne vetäny lsd:tä? Ei sinimusta muuten muutu valkokultaiseksi.
Eka kerta valkosta ja kultaa
toka kerta tummansinistä ja mustaa
NYT vaaleansinistä ja tummanvihreää :0
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:23"]Eka kerta valkosta ja kultaa
toka kerta tummansinistä ja mustaa
NYT vaaleansinistä ja tummanvihreää :0
[/quote] se saattaa johtua taustan väristä jos on katsonut eri kuvia
Selvästi valko-kulta vaikka tiedän mekon olevan mustasininen. Vaikka kuinka tuijotan, on se valko-kultainen.
Vaikka kuinka monta kertaa katson, niin valkokulta. Iltalehden sivuilla tumma.
Valko-kulta. Ja joo, mun aivot lukee että on huonosti valottunut kuva. Täytyy sanoa, että ihmeellistä kun mediassa kommentoijat oli sitä mieltä että pääni pitäisi tutkia... Koska näen kuvan valoisuuden huonona? Ja että silmäni eivät ole niin "herkät" ja on "huono näkö". Siksikö että aivoni ymmärtävät että valokuvassa valo vaikuttaa oikeaan väriin??
Mä tänään aiemmin katoin, että sinimusta eikä siitä mitään muuta saa vaik kuin yrittäis. No katoinpa myöhemmin uudelleen - ihan selkee valko-kulta, wtf?! Kun jatkoin tuijottamista, muuttui väri pikkuhiljaa sinimustaksi.
Aiemmin selkeä valkokulta ja nyt se on vaaleansiniruskea. Erittäin outoa ja samaa kuvaa katson.
Vaal.sin kulta
Viimeksi musta sininen
Mikä on juju?
No kultaa ja valkoista, olen katsonut nyt kolme kertaa. Pitäisikö värin muuttua? Mikä juttu tämä on?
Vaaleansininen pohja ja kultaiset nauhat/raidat.
Miten kukaan voi nähdä tossa valkoisen ja mustan värin?
Kulta-valko