Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkäs värisenä näet mekon tässä?

Vierailija
27.02.2015 |

http://hs12.snstatic.fi/webkuva/taysi/175/1305932583922?ts=500

Kun on mustalla pohjalla, mutta värejä ei ole muuten muokattu.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

evvk. Pakkoko tuota samaa typerää kuvaa on tunkea silmilleni joka paikasta. Joku maksanut julkisuudesta?

Vierailija
42/52 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Nyt minäkin näen tuon valko kullan kun olen päivän tuota tuijottanut enkä mitenkään ole voinut ymmärtää miten tuosta mekosta saa valkoisen :D eli aina nähnyt sinimustana. Todella mielenkiintoista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:45"]

Jos näettä sen valkoisena ja kultaisena on vasen puoli aivostanne dominoivampi, mikä yleensä tarkoittaa että olette hyviä matematiikassa sekä kielissä. Jos taas sinisenä ja mustana on oikea puoli dominoivampi, olette yleensä luova ja mielikuvituksellinen.

[/quote]

Tässä kuvassa mekko on sini-musta. Toisessa kuvassa 15min. sitten valko-kultainen. Mitä tää kertoo mun aivoista? Skitsofrenia?

Vierailija
44/52 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te, jotka näette alkuperäisessä kuvassa sini-mustaa tai valko-kultaista, näette sen kuvan taustan värit? Tai siis, esim. siinä kuvan vasemmassa laidassa, ihan mekon vieressä on tummempia ja vaaleampia kohtia kuin mekon tummimmat ja vaaleimmat kohdat. Eikö niiden kontrasti suhteessa mekkoon vihjaa, etteivät tummat raidat mekossa ole mustia eikä vaaleat valkoisia?

Meikä näkee tuossa kuvassa taustasta riippumatta vaaleansinistä ja (kullan)ruskeaa, ja niin näkee kuvankäsittelyohjelman värianalyysikin.

Vierailija
45/52 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleansinen beiget raidat

Vierailija
46/52 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen ja musta tai tumman ruskea. Ruskea voi hieman vivahtaa kultaiseen tai kupariin. Valkoista en näe vaikka kuinka yritän.

Vierailija
47/52 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku, joka ymmärtää jotain tietokonenäyttöjen toiminnasta kommentoida, mikä vaikutus niillä on värin näkymiseen?? Olen katsonut kuvaa eri lähteistä ja eri laitteilla ja nähnyt varmaan kuvan kaikki mahdolliset variaatiot. Eroon riittää jo se, että siirtää samasta lähteestä tulevan kuvan eri ulkoiselle näytölle (minulla siis kaksi eri ulkoista näyttöä kytkettynä tietokoneeseen) ja sävyt on ihan erit. Kuvaa on tuskin kukaan katsonut muualta kuin sähköiseltä näytöltä, joten näytön väriasetuksilla on pakko olla vaikutusta...

Vierailija
48/52 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä nään samat kuvat samalla koneella välillä sini-mustana ja välillä kulta-valkoisena..

Vierailija
49/52 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:45"]

Jos näettä sen valkoisena ja kultaisena on vasen puoli aivostanne dominoivampi, mikä yleensä tarkoittaa että olette hyviä matematiikassa sekä kielissä. Jos taas sinisenä ja mustana on oikea puoli dominoivampi, olette yleensä luova ja mielikuvituksellinen.

[/quote]

Tuo vois mennä kylläkin toisinpäin. Itse näen valko-kultaisena mekon ja olen surkea kielissä, mutta erittäin luova ja mielikuvituksellinen, muotoilija nimittäin.

Vierailija
50/52 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:25"]

mä nään samat kuvat samalla koneella välillä sini-mustana ja välillä kulta-valkoisena..

[/quote]

Samat kuvat, mutta onko ne just samasta lähteestä vai eri sivustoilta??

Vierailija
51/52 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:27"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:25"]

[/quote]

Samat kuvat, mutta onko ne just samasta lähteestä vai eri sivustoilta??

[/quote]

On samalta sivustolta, auki toisella välilehdellä ja käyn välillä vilkaisemassa.

Vierailija
52/52 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taa on oikeasti aika hurjaa.. en tiennyt tasta mekkokeskustelusta mitaan ennen kuin avasin taman ketjun. Ensikatsomalta mekko oli valko-kultainen ja niin toisellakin kertaa. Sitten kavin netissa tutkimassa muita siella liikkuvia kuvia, ja ne olivat ihan selkeasti sini-mustia. Palasin takaisin tahan ketjuun, ja nyt myos tama on muuttunut sini-mustaksi! En tajua, miten saatoin edes nahda sen valko-kultaisena.. nyt se on ehdottomasti sinimusta!!