Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olette olleet tänään ulkona? Minä meinasin jäätyä jo kauppareissulla

Vierailija
30.11.2021 |

Yritän pysytellä sisällä niin paljon kuin mahdollista.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin kuusimetsässä kävelemässä. Siellä on aina huomattavasti lämpimämpää, kuin aukeammilla paikoilla.

Vierailija
22/36 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekkelle olen käynyt tupakalla. Rööki palaa nopeasti pakkasella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen paleltui reidet punaisiksi ja kirveleviksi, niin en ole tänään mennyt mihinkään.

Oho! Miten vähissä vaatteissa olit?

Topattu urheilutakki, mutta ulkohousut ei näköjään pitäneet ollenkaan tuulta. :( Mulla on joskus lapsena paleltunut reidet pahasti, ovat tosi herkät pikkupakkasellekin.

Vierailija
24/36 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parvekkelle olen käynyt tupakalla. Rööki palaa nopeasti pakkasella.

Hyi hitto. Muiden ilman saastuttaja.

Vierailija
25/36 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen paleltui reidet punaisiksi ja kirveleviksi, niin en ole tänään mennyt mihinkään.

Oho! Miten vähissä vaatteissa olit?

Biksuissa. Katoin, että aurinko paistaa, joten suuntasin rantsuun.

Vierailija
26/36 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein monta tuntia lumitöitä, hikihän siinä tietysti tuli.

-7° pakkasta...no eihän se ole edes kova pakkanen

Hyvä ulkoilukeli.

Vierailija
27/36 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin 700 metriä bussille, jolta 100 metriä ratikkapysäkille ja puoli kilometriä työpaikalle. Sama kotiin tullessa. Kierrettiin mummokoiran kanssa läheinen kenttä (vajaa kilometrin lenkki) ja hieman myöhemmin ehkä vien vielä koiran ulos. Voi olla, että työmatkalta palaava äitini käyttää sen, mutta epäilen, kun se on aina niin poikki ajelun jälkeen. Aamulla äiti lenkitti koiran.

Vierailija
28/36 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän on kaikkien helleinhoajien lempikelit!

No ainakin minun lempikeli. Tuulee ja lunta tuiskuaa. Ihanaa. Kävin pitkällä kävelyllä ja nautin. Lähden vielä illalla uudestaan, pimeys kruunaa iloni.

Vierailija
29/36 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on! Mitä kylmempi sen parempi 👌

Vierailija
30/36 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin minun lempikeli. Tuulee ja lunta tuiskuaa. Ihanaa. Kävin pitkällä kävelyllä ja nautin. Lähden vielä illalla uudestaan, pimeys kruunaa iloni.

Oon täysin samaa mieltä 😬

Vierailija
31/36 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi pukeutunut hyvin niin kasvot paleltuu..

Vierailija
32/36 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla olin 2 tuntia koiran kanssa metsässä. Hyvin tarkenin, kun oli riittävästi vaattetta päällä.

Kauppareissulla palelin, koska puin kevyemmin, etten pyörry sitten kaupassa kuumissani. Päivällä koiralle riitti pikainen pissatus ja illallakin käydään vaan noin puolen tunnin ulkoilu, kun koira väsytti itsensä tehokkaasti metsässä.

Muuten ei ole tänään tullut ulkoiltua, kun olen tehnyt töitä kotona.

Pahimpia pakkasella on kyllä kauppareissut tai julkisilla taitettavat matkat. Koska jos noille matkoille pukeutuu niin, että tarkenee ulkona, niin sitten läkähtyy bussissa/kaupassa.

Vierailija
33/36 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vain kaupassa ja oli kyllä kylmä, vaikka mulla oli pitkikset ja niiden päällä housut, pitkähihainen paita ja neuletakki toppiksen alla. Käsineet, kämmekkään, merinovillainen kaulahuivi ja talvikengät. En tykkää pakkasesta enkä helteestä, olen lauhojen säiden ystävä.

Vierailija
34/36 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kilometrin kävelylenkki joka aamupäivä,säällä kuin säällä,oikea pukeutuminen on kaiken ao.

Vierailija
35/36 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli kylmä, kun vain käväisin kaupassa. Tänään lähdin kunnon lenkille, ja laitoin riittävästi päälle. Hieno ilma, tulee hieman lunta, pidän pimeästä ja pakkasesta!

Jos lähtee kunnolla lenkille, ja liikkuu, ei tule kylmä. Tuollaiset pikaiset pyrähdykset ulkona ovat pahimpia pakkasella. Viimaan auttaa itselläni kunnollinen kaulahuivi, ja talvitakin huppu, jossa on tekoturkisreunus. Se suojaa kasvoja melko hyvin.

Mutta kauppareissut ovat tosiaan ongelmallisia pukeutumisen suhteen, kun ulkona on kylmä ja sisällä lämmin.

Vierailija
36/36 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu puoli tuntia meni, kun kaivelin autoa lumien keskeltä. Piti päästä kauppareissulle. Pakkasta oli sellaiset 8 astetta. Ja lunta hiukan liioitellen melkein napaan asti, sillä auraajaa ei näkynyt mailla halmeilla. Ei ollut aurattu ajoteitäkään. Ja kuitenkin asun kaupungin keskustassa. Tuo oli tilanne puolen päivän tienoissa. Nyt en ole käynyt pihalla, joten en tiedä, onko traktorimies jo käynyt auraamassa pihan ja parkkipaikan. Miksei tullut päivällä, kun parkkipaikka oli lähes tyhjä.