Paljonko olette olleet tänään ulkona? Minä meinasin jäätyä jo kauppareissulla
Yritän pysytellä sisällä niin paljon kuin mahdollista.
Kommentit (36)
No yhteensä olen ollut kaiketi joku kolme tuntia. Tarpeeksi vaatetta päälle niin tarkenee.
Pari tuntia. Täällä ei ollut päivällä kuin ehkä -10. Ja tein lumitöitä ja kannoin isomman määrän puita, joten liikuin koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
2+1 h ja nyt lähden vielä noin tunniksi.
Tuonne pimeään?
Vierailija kirjoitti:
On kylmä. Ja kun ei pelkkä pakkanen riitä vaan aina tuulee siihen päälle! Hyi. En tykkää.
Et ole pukeutunut oikein. Ei tuo viima tunnu kuin kasvoilla.
Työpäivä meni ulkona. Kylmä oli kun ei ole kerennyt tottumaan vielä pakkasiin.
Kauppareissun ja jäätyminen. Ois mulla vielä pitkien kalsareiden ja farkkujen päälle toppahousut. Myös jotkut mitkä lie topatut talvikengät. Aivan hulluna saa pukea jos meinaa tarjeta ulkona yhtään kauemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2+1 h ja nyt lähden vielä noin tunniksi.
Tuonne pimeään?
Sähkövalo keksittiin jo 1800-luvun lopulla.
Eilen paleltui reidet punaisiksi ja kirveleviksi, niin en ole tänään mennyt mihinkään.
Olin vapaapäivällä tänään eikä tarvinnut lähteä mihinkään! Eli en käynyt ulkona koska ei vaan tehnyt mieli.
Kävin 1,5 tunnin kävelyllä, pakkasta 17 ja kova viima. Kylmä ei ollut ollenkaan kun olin hyvin puettu.
Jonkun kolmisen tuntia. Vielä ois edessä tunnin iltalenkki koirien kanssa.
Pakkasiinkin jo kohta tottuu hetken päästä ja nyt tänävuonna kyllä tavattoman aikaisin kun monasti suojakeleillä menty joulukuun alkuviikkoihin asti.
Vierailija kirjoitti:
Eilen paleltui reidet punaisiksi ja kirveleviksi, niin en ole tänään mennyt mihinkään.
Oho! Miten vähissä vaatteissa olit?
Mulla kyynelehtii todella pahasti toinen silmä tuolla kylmyydessä ja tuulessa :( Muilla samaa ongelmaa? Mistähän voisi johtua?
On kylmä. Ja kun ei pelkkä pakkanen riitä vaan aina tuulee siihen päälle! Hyi. En tykkää.