antaisitteko mieheni muuttaa toiselle paikkakunnalle asumaan 3-4 vuodeksi? tulisi muutamana päivänä parissa viikossa kotiin?
hei!
tilanteeni on se, että mieheni aikoo muuttaa n. 3-4 vuodeksi toiselle isommalle paikkakunnalle asumaan. hän kuitenkin tulisi kerran tai kaksi kahden viikon aikana käymään kotona (kesälomatKIN töissä).
hän saisi kämppäkaverit, jotka ovat tietääkseni turkkilaisia. kai nainen ja mies.
antaisitteko muuttaa?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Jos minun puolisoni alkaisi kontrolloida minua mitenkään tai minä häntä, niin liittomme loppuisi juuri sinä päivänä. Kontrolli ei koskaan toimi. Luottamusta joko on tai ei ole. Jos ei ole, niin ei ole mitään syytä jatkaa yhdessä.
Minä en toppuutellut ja luottamus oli 100%, kun mies lähti jatko-opiskelemaan toiselle paikkakunnalle. Tuli kotiin minun ja lasten luo viikonlopuiksi.
Parin vuoden päästä aloin puhumaan, etten halua enää elää yh-elämää, vaan muutamme lasten kanssa myös miehen opaiskelupaikkakunnalle. Mies ei ainakaan selvästi vastustanut.
No, hankimme sieltä perheasunnon ja vähän aikaa meni ihan hyvin. Sitten kävi ilmi, että mies oli viettänyt aiemmin kaksoiselämää: viikolla hän oli käynyt bilettämässä keskiviikkoisin, usein torstaiaamuun asti, kuin paraskin poikamies. Naisia oli tullut ja mennyt. Nyt hänellä oli kauheat vieroitustuskat poikamieselämästään.
Minä olin kuin tankin alle jäänyt, murruin täysin. Olin viikon psykiatrian akuutilla.
Avioliittomme ei tämän jälkeen tullut koskaan entiselleen. Varsinkin kun miehelle kilahti öisin tekstareita työmatkoilla tapaamiltaan hutsuilta. Niissä muisteltiin mm. ihania suuteluita ja odotettiin pikaista jälleennäkemistä.
Kyllä, luin miehen puhelinta yöllä, kun en saanut nukuttua.
Arvaa tuliko ero?
Kaikkiin miehiin ei vaan voi luottaa.
No antaisi ja antaisi, meneehän se jos haluaa.
Oma mieheni tekee 3-4 päivää viikossa toisella paikkakunnalla töitä, ja kyllä tämä mua sylettää, vaikka onneksi on väliaikaista. Töitä saisi kyllä asuinkaupungistammekin (jossa on omistusasunto, jonka hän halusi aikanaan). Työmatka hänellä on n. 2 h suuntaansa.
Mies tekee aina pitkää päivää nuo 3-4 työpäivää, välillä öitä. Tulee usein työpätkältä kotiin keskellä yötä ja herättää minut, jolla seuraava aamu aikainen. Mullakin osin epäsäännöllinen työaika ja pitkiä vuoroja ja välillä ei nähdä toisiamme kuin ohimennen viikkoihin. Mies on aina ihan poikki eikä jaksa osallistua arjen pyörittämiseen ollenkaan. Tulee muutamaksi päiväksi kotiin, sotkee sen ja häipyy sitten takaisin töihin. Onneksi tässä yhtälössä ei ole lapsia, ja olemme sopineet, että tämä loppuu nykyisen jakson päätyttyä. Kurjaa toki, että kiva työ, jossa viihtyy, on noin kaukana. Paikkakunta on kuitenkin sellainen, jossa meistä kumpikaan ei haluaisi pysyvästi asua.
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa, tilaisin lukkosepän ja asianajajan muuttopäivälleen.
Varmasti ilahtuisit siitä tiedosta, että asumiskulut ovat siitä eteenpäin sinun kontollasi, miehen ei tarvitse maksaa euroakaan. Miltä elintason romahtaminen tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ilahtuisit siitä tiedosta, että asumiskulut ovat siitä eteenpäin sinun kontollasi, miehen ei tarvitse maksaa euroakaan. Miltä elintason romahtaminen tuntuu?
Ei ero siihen vaikuta etteikö mies joutuisi elättää ex:ää ja lapsia
Miehen tehtävä on olla kotona päivystämässä jos vaikka nainen haluaa jotain niin ei siihen kuvioon sovi jos mies on toisella paikkakunnalla töissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä keksit, että Suomessa pitää elättää entistä puolisoa? Jos lukot on vaihdettu, mies voi ihan huoleti olla maksamatta euroakaan ennen kuin oikeus päättää lasten elatuksesta. Tietty ennen sitä yhteinen tili on tyhjennetty ja vuokraisännälle laitettu meili, jossa omalta osaltaan irtisanoo sopimuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi exää pitää elättää? Siellä on se asianajaja oikeusprosessia varten eli mies saa hyvinkin 6 kk aikaa olla antamatta vaimolle euroakaan.
Onko teillä lapsia ap? Se vaikuttaisi omaan ratkaisuuni. t. nimim. 8 vuotta etäsuhteessa