antaisitteko mieheni muuttaa toiselle paikkakunnalle asumaan 3-4 vuodeksi? tulisi muutamana päivänä parissa viikossa kotiin?
hei!
tilanteeni on se, että mieheni aikoo muuttaa n. 3-4 vuodeksi toiselle isommalle paikkakunnalle asumaan. hän kuitenkin tulisi kerran tai kaksi kahden viikon aikana käymään kotona (kesälomatKIN töissä).
hän saisi kämppäkaverit, jotka ovat tietääkseni turkkilaisia. kai nainen ja mies.
antaisitteko muuttaa?
Kommentit (48)
Eikö aikuinen mies saa itse päättää?
Tuskin sun miehesi mun lupaa tarvii.
Jos tulee parina päivänä kotiin niin onhan se sitten ihan ok
Antaisin, mutta avaimet nykyiseen kämppään pois.
jos kok. kesälomat töissä en antaisi
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna en antaisi. Mitä jos se vaikkapa pettää? Miehistä ei koskaan tiedä ;(
Pidätkö miestäsi lukittuna kotona ettei se pääse pettämään?
No miten voin määrät tuollaista toisen puolesta? Hän menee ja minä joko hyväksyn tai en sitten hyväksy.
Eksä oli välissä kaksi vuotta töissä ulkomailla ja nähtiin vaan kerran kuukaudessa. Ihan hyvin kesti suhde tuon ajan.
Antaisin ja annan sinun miehesi muuttaa. Omani en anna.
Jos minun puolisoni alkaisi kontrolloida minua mitenkään tai minä häntä, niin liittomme loppuisi juuri sinä päivänä. Kontrolli ei koskaan toimi. Luottamusta joko on tai ei ole. Jos ei ole, niin ei ole mitään syytä jatkaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin ja annan sinun miehesi muuttaa. Omani en anna.
Siis kiellät laittamalla suhteen poikki?
Epäilyttää lähinnä nämä Turkkilaiset kämppäkaverit. Onko koko tarina edes totta?
Päälähtöisesti kumpikaan ei saa estää toisen urahaaveita, siitä tulee myöhemmin sanomista ja katkeruutta vaan. Toki asiasta pitää keskustella ennen päätöstä, mutta kuten edellä kirjoitin.
Ollaan miehen kanssa asuttu lähes koko parisuhde eri paikkakunnilla, koska työt ovat olleet eri paikkakunnilla. Mies on hoitanut lapset ja " pääkodin". Hyvin on mennyt!
Vierailija kirjoitti:
Epäilyttää lähinnä nämä Turkkilaiset kämppäkaverit. Onko koko tarina edes totta?
Turkkilaiset kirjotetaan pienellä alkukirjaimella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turkkilaiset kirjotetaan pienellä alkukirjaimella
Totta, sattuipa virhe siinä...
Jos olisin miehesi, päättäisin parisuhteen viimeistään nyt, ja tekisin itse päätökseni. Eihän miehesikään voi teitää, kenelle jaat p e r s e t t ä s i silloin kun se on töissä.
Rehellisesti sanottuna en antaisi. Mitä jos se vaikkapa pettää? Miehistä ei koskaan tiedä ;(