Naiset ovat Tinderissä hyvin ulkonäkökeskeisiä ja nirsoja - Lue IS juttu aiheesta
"– Kun ei ole tarpeeksi komia pärstältään tai kropaltaan, niin naiset ei kelpuuta. Minuakin katsotaan joskus kun halpaa makkaraa, kun olen vähän isokokoinen. Naiset ovat hyvin ulkonäkökeskeisiä."
Toinen mies sanoo: – "Olen kuulemma liian kiltti, että minun kanssa voisi seurustella."
Kolmas mies: – "Ainoa, mikä Tinderissä merkitsee, on ulkonäkö. Tavallinen ihminen ei kelpaa. - – Pitääkö hommata vaatturi, valokuvaaja, personal trainer ja haamukirjoittaja, että tällainen tavallinen mies saisi Tinderissä itselleen huomiota"
Kommentit (1875)
Vierailija kirjoitti:
Kovin on miehet olleet hiljaa, miksi eivät viitsi kirjoittaa minkäänlaista profiilitekstiä tai laittaa kuvia ilman aurinkolaseja... Mielelläni kuulisin perusteluja. En mä ainakaan innostu enää treffeille aurinkolasipäiden kanssa. Olleet poikkeuksetta pettymyksiä.
On profiiliteksti, eikä kuvia aurinkolaseissa. 0 tykkäystä, mutta olenkin työtön, joten ei yllätä ja sen suoraan sanonkin profiilitekstissäni, joten en kyllä ihmettele miksei tykkäyksiä satele. Lisäkysymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Edellinen oli oikeassa.
Mies voi pilata ulkonäkönsä ruokkoamattomalla tyylillä tai huonolla hygienialla.
Mutta kun perusasiat ovat hallussa, on aika vähän tehtävissä. Erityisen hyvää tyyliä arvostavat naiset joille käy vain statusmies jonka toivotaan pukeutuvan asemansa mukaisesti. Timmiä kroppaa arvostavat naiset joille käy vain geenivoittajamies joka on sen lisäksi timmissä kunnossa.
Tavismies ei voi tehdä paljoakaan ulkonäkönsä eteen. Nainen katsoo genetiikan: pituus-luontainen raamikkuus-naama. Livenä onko ääni matala käytös itsevarmaa. Jos ylittää riman, sen jälkeen katsotaan luonnetta ja kemioita.
Tavismieskö ei voi tehdä paljonkaan ulkonäkönsä eteen? Itse tiedän montakin miestä, jotka eivät ole mitään geenikomeita, mutta ovat silti todella hyvännäköisiä ja seksikkäitä. Mies voi kuitenkin panostaa tyyliinsä - ihan yhtä lailla mieskin voi päättää, millaisiksi haluaa hiuksensa (olettaen, että hiukset ovat päässä), vaatteet voi valita ihan itse, ja muutenkin olemukseensa. Jotkut miehet kyllä meikkaavatkin. Suomessa naiset meikkaavat pääsääntöisesti aika vähän/hillitysti, joten on ihan älytöntä ottaa esimerkiksi naisen meikistä joku ammattimeikkaajan tekemä meikki. Mutta edelleen: on ihan miehen oma valinta, mitä olemukselleen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin nähdä ne "tavalliset naiset" joita nuo miehet tinderissä etsii ja joiden tulisi nämä miehet kelpuuttaa.
Ne on niitä tän näköisiä, joista miehet vielä sanoo "Ihanaa kun ei meikkaa paljon" :D
https://i.pinimg.com/originals/c0/64/e7/c064e7c7ce0bcc1214828ba2f39a0f3…
https://preview.redd.it/vpl5ioiuq6p51.jpg?width=640&crop=smart&auto=web…
Kun mennään tarpeeksi kauas taaksepäin, löytyy nättejä naisia ja pakkelin määräkin on todennäköisesti nykyaikaa vähäisempi.
https://www.alamy.com/stock-photo/1930s-portrait-woman-beautiful.html?b…
Tyylikkäitä kuvia, mutta meikkiähän noissa oli huomattavasti, ja lisäksi valokuvaamokuvissa on luonnollisuutta "paranneltu" valotuksen keinoin. Mustavalkokuva, jossa ihonväri näyttää valkoiselta, on itse asiassa aika paljonkin käytetty näitä valokuvan tyylikeinoja. Kyllähän nuo sinänsä vastaavat nykyaikaisia käsiteltyjä kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on niin kulunut juttu, yhden miehen firman pyörittäjä tituleeraa itseään toimitusjohtajaksi. Unohtaa vaan sanoa, että hän on myös saman firman juoksupoika, siivooja, sihteeri ja ainoa työntekijä. Voi upota johonkin gold-diggeriin, naiseen vailla koulutusta tai järkeä. Sinänsä match made in heaven, lokki kiinnostuu kusettajasta. Noi ei ole taviksia, ne on luusereita.
Kaikkea sitä saa lukea! Toimin itse yksityislääkärinä Mehiläisellä itsenäisenä ammatinharjoittajana / elinkeinonharjoittajana omalla y-tunnuksella eli olen periaatteessa yrittäjä ja minulla on oma ”firma” siis, vaikka minulla ei ole toiminimeä tai kommandiittiyhtiötä tai osakeyhtiötä (sekin on mahdollista, siis yhden miehen pörssiin listaamaton osakeyhtiö ja tämä antaa mahdollisuuksia verosuunnitteluun eli käytännössä lailliseen veronkiertoon, kyllä tilitoimisto jopa sen pyytämättä laskee ja esittää mahdollisuutena jos laskutus alkaa olla jotain 150.000 vuodessa tai enemmän, mikä yksityislääkärillä kyllä jollain 40 tuntia viikossa työskennellen ja 1,5kk vuodessa yhteensä lomaa pitäessä ylittyykin kyllä), mutta eipä ole tullut mieleen että voisi esittää olevansa pienen lääkärifirman toimitusjohtaja sen ohella että on lääketieteen lisensiaatti ja laillistettu lääkäri, joka pitää yksityisvastaanottoa. En ole Tinderissä, vaikka olenkin eronnut avioliitosta 5 vuotta sitten ja ollut sen jälkeen sinkku, satunnaisia yhden illan hoitoja on kohdalle sattunut, nämäkin oikeastaan ilman sen suurempaa hakemista, lähinnä jos on ollut jossain illanvietossa kavereiden kanssa ja jonkun kaverin naisystävän kaveri on uinut liiveihin, en sitten ole koskaan kieltäytynyt kuitenkaan jos nainen on esittänyt seksiä, olen ajatellut että kyllähän nyt kohtelias herrasmies naista auttaa tässäkin ”pulassa” ja ns. hoitanut homman sitten, eihän se minulta ole pois ja vaikka tuo yhdenillan kumppani ei mistään viehättävimmästä päästä olisikaan niin toki kykenen homman hoitamaan vaikka lusikassa sitten, erektiohäiriö ei ole koskaan vaivannut. Kovin vakavasti en ole kumppania hakenut, en ole kokenut siihen vielä tarvetta vaikka avioerosta onkin jo noin kauan aikaa. Olen ymmärtänyt, että Tinderistä haetaan pääosin seksikumppania ilman sen vakavampaa tarkoitusta alkaa tapailemaan tai seurustelemaan, enkä ole Tinderiin lähtenyt. Ehkä sieltä joku golddigger saattaisi tarttua mukaan kun kertoisi olevansa 41-vuotias varakas yksityislääkäri, jolla on uudehko velaton oma omakotitalo omalla tontilla, kaksipaikkainen tehokas avomersu kesäautona ja vuoden vanha 63 tuhannen euron Volvo talvisin ja sadesäällä kesällä toisena autona käytössä, ei velkaa, noin 65 tuhannen euron osakesalkku ja noin 30 tuhatta euroa käyttötilillä, alkoholia en käytä laisinkaan eikä mielenterveysongelmia tai muitakaan sairauksia ole, mutta en ole lähtenyt Tinderiin mitään golddiggereitä haalimaan. Vaikka nyt olisi kyllä todella halpoja matkoja vaikka johonkin Thaimaahan tarjolla (koronapandemian takia) eikä sinne viitsisi yksinkään lähteä, no ehkä jonnekin Malediiveille tai Muritiukselle olisi mukavampi lähteä kuin Thaimaahan. Vaikka löytyyhän Thaimaastakin kivoja matkakohteita kyllä. Pitäisi joku seuralainen vain saada. Onhan kaveripiirissä tietysti jotain kavereiden puolisoiden tai naisystävien kavereita tai jopa jotain näiden 20-25 vuotiaita tyttäriä (ja näillä saman ikäisiä naispuolisia kavereita) joillakin harvoilla. Voisihan sitä joku golddigger tai vastaava lähteä mukaan reissuun jos tarjoaisi matkan kaikkine kuluineen 😄 mutta siinä voisi jonkun kaverin naisystävä jopa suuttua jos tarjoaisi hänen tyttärelleen matkan tällaisena 41-vuotiaana eronneena miehenä, eli ehkä se Tinder voisi olla siinä mielessä parempi ratkaisu tässä jos tänä talvena haluaa lähteä johonkin Malediiveille etelän lämpöön pariksi viikoksi. Käyttöönhän se raha on tarkoitettu ja se on vähän niin kuin kanan paskaa siinä mielessä että sillä ei tee mitään jos sitä ei käytä. Eikä täältä mukaansa mitään saa kuollessaan, vanha yleisesti tunnettu sanonta (jota en nyt latinaksi muista, vaikka olisi se jossain latinankirjassa tuolla kirjahyllyssä kyllä varmasti) on ”käärinliinoissa ei ole taskuja”.
Anteeksi, mutta tällainen pitkä vuodatus putkeen suorastaan HUUTAA kappalejakoa! Ei pysty lukemaan tällaista pötköön kirjoitettua selostusta. Jos Tinderissä kirjoitat myös näin, en ihmettele, jos matchien määrä jää vähäiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on niin kulunut juttu, yhden miehen firman pyörittäjä tituleeraa itseään toimitusjohtajaksi. Unohtaa vaan sanoa, että hän on myös saman firman juoksupoika, siivooja, sihteeri ja ainoa työntekijä. Voi upota johonkin gold-diggeriin, naiseen vailla koulutusta tai järkeä. Sinänsä match made in heaven, lokki kiinnostuu kusettajasta. Noi ei ole taviksia, ne on luusereita.
Kaikkea sitä saa lukea! Toimin itse yksityislääkärinä Mehiläisellä itsenäisenä ammatinharjoittajana / elinkeinonharjoittajana omalla y-tunnuksella eli olen periaatteessa yrittäjä ja minulla on oma ”firma” siis, vaikka minulla ei ole toiminimeä tai kommandiittiyhtiötä tai osakeyhtiötä (sekin on mahdollista, siis yhden miehen pörssiin listaamaton osakeyhtiö ja tämä antaa mahdollisuuksia verosuunnitteluun eli käytännössä lailliseen veronkiertoon, kyllä tilitoimisto jopa sen pyytämättä laskee ja esittää mahdollisuutena jos laskutus alkaa olla jotain 150.000 vuodessa tai enemmän, mikä yksityislääkärillä kyllä jollain 40 tuntia viikossa työskennellen ja 1,5kk vuodessa yhteensä lomaa pitäessä ylittyykin kyllä), mutta eipä ole tullut mieleen että voisi esittää olevansa pienen lääkärifirman toimitusjohtaja sen ohella että on lääketieteen lisensiaatti ja laillistettu lääkäri, joka pitää yksityisvastaanottoa. En ole Tinderissä, vaikka olenkin eronnut avioliitosta 5 vuotta sitten ja ollut sen jälkeen sinkku, satunnaisia yhden illan hoitoja on kohdalle sattunut, nämäkin oikeastaan ilman sen suurempaa hakemista, lähinnä jos on ollut jossain illanvietossa kavereiden kanssa ja jonkun kaverin naisystävän kaveri on uinut liiveihin, en sitten ole koskaan kieltäytynyt kuitenkaan jos nainen on esittänyt seksiä, olen ajatellut että kyllähän nyt kohtelias herrasmies naista auttaa tässäkin ”pulassa” ja ns. hoitanut homman sitten, eihän se minulta ole pois ja vaikka tuo yhdenillan kumppani ei mistään viehättävimmästä päästä olisikaan niin toki kykenen homman hoitamaan vaikka lusikassa sitten, erektiohäiriö ei ole koskaan vaivannut. Kovin vakavasti en ole kumppania hakenut, en ole kokenut siihen vielä tarvetta vaikka avioerosta onkin jo noin kauan aikaa. Olen ymmärtänyt, että Tinderistä haetaan pääosin seksikumppania ilman sen vakavampaa tarkoitusta alkaa tapailemaan tai seurustelemaan, enkä ole Tinderiin lähtenyt. Ehkä sieltä joku golddigger saattaisi tarttua mukaan kun kertoisi olevansa 41-vuotias varakas yksityislääkäri, jolla on uudehko velaton oma omakotitalo omalla tontilla, kaksipaikkainen tehokas avomersu kesäautona ja vuoden vanha 63 tuhannen euron Volvo talvisin ja sadesäällä kesällä toisena autona käytössä, ei velkaa, noin 65 tuhannen euron osakesalkku ja noin 30 tuhatta euroa käyttötilillä, alkoholia en käytä laisinkaan eikä mielenterveysongelmia tai muitakaan sairauksia ole, mutta en ole lähtenyt Tinderiin mitään golddiggereitä haalimaan. Vaikka nyt olisi kyllä todella halpoja matkoja vaikka johonkin Thaimaahan tarjolla (koronapandemian takia) eikä sinne viitsisi yksinkään lähteä, no ehkä jonnekin Malediiveille tai Muritiukselle olisi mukavampi lähteä kuin Thaimaahan. Vaikka löytyyhän Thaimaastakin kivoja matkakohteita kyllä. Pitäisi joku seuralainen vain saada. Onhan kaveripiirissä tietysti jotain kavereiden puolisoiden tai naisystävien kavereita tai jopa jotain näiden 20-25 vuotiaita tyttäriä (ja näillä saman ikäisiä naispuolisia kavereita) joillakin harvoilla. Voisihan sitä joku golddigger tai vastaava lähteä mukaan reissuun jos tarjoaisi matkan kaikkine kuluineen 😄 mutta siinä voisi jonkun kaverin naisystävä jopa suuttua jos tarjoaisi hänen tyttärelleen matkan tällaisena 41-vuotiaana eronneena miehenä, eli ehkä se Tinder voisi olla siinä mielessä parempi ratkaisu tässä jos tänä talvena haluaa lähteä johonkin Malediiveille etelän lämpöön pariksi viikoksi. Käyttöönhän se raha on tarkoitettu ja se on vähän niin kuin kanan paskaa siinä mielessä että sillä ei tee mitään jos sitä ei käytä. Eikä täältä mukaansa mitään saa kuollessaan, vanha yleisesti tunnettu sanonta (jota en nyt latinaksi muista, vaikka olisi se jossain latinankirjassa tuolla kirjahyllyssä kyllä varmasti) on ”käärinliinoissa ei ole taskuja”.
Anteeksi, mutta tällainen pitkä vuodatus putkeen suorastaan HUUTAA kappalejakoa! Ei pysty lukemaan tällaista pötköön kirjoitettua selostusta. Jos Tinderissä kirjoitat myös näin, en ihmettele, jos matchien määrä jää vähäiseksi.
Kappalejako ei suinkaan ole ainoa ongelma. Unelmointi setämiehenä kavereiden tyttäristä nosti vähän yrjöä suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kappalejako ei suinkaan ole ainoa ongelma. Unelmointi setämiehenä kavereiden tyttäristä nosti vähän yrjöä suuhun.
Okei... itse en edes lukenut koko vuodatusta - ehkä hyvä niin...
On myös naisia, jotka ei ole rahan perään. Jos mies on mukava sen kanssa voi asua vaikka vuokralla. Moni nainen haluaisi miehen, joka huomioi naista esim. kehuu naista ja hieroo esim. hartioita, auttaa kotitöissä. Miehen joka ei hermostu ja jonka kanssa voi tehdä kaikkea kivaa yhdessä. Mutta ei tuollaisia miehiä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin on miehet olleet hiljaa, miksi eivät viitsi kirjoittaa minkäänlaista profiilitekstiä tai laittaa kuvia ilman aurinkolaseja... Mielelläni kuulisin perusteluja. En mä ainakaan innostu enää treffeille aurinkolasipäiden kanssa. Olleet poikkeuksetta pettymyksiä.
On profiiliteksti, eikä kuvia aurinkolaseissa. 0 tykkäystä, mutta olenkin työtön, joten ei yllätä ja sen suoraan sanonkin profiilitekstissäni, joten en kyllä ihmettele miksei tykkäyksiä satele. Lisäkysymyksiä?
On myös naisia joille käy työtön mies hyvin, jos mies on mukava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myös naisia joille käy työtön mies hyvin, jos mies on mukava.
Miehet luovuttavat liian helposti oikeanlaisen naisen etsimisen suhteen eikä parisuhteita synny.
Yleensä vika ei myöskään ole miehen ulkonäössä vaan tavassa jolla hän puhuu naiselle. Miehet osaavat karkoittaa puheillaan naiset pois. Ei naisille voi sanoa mitä tahansa jos parisuhdetta etsii.
Meillä työpaikalla on sinkkumiehiä, ulkonäkö ok, mutta se miten ne naisille puhuu.
Niin, teen etätöitä jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellinen oli oikeassa.
Mies voi pilata ulkonäkönsä ruokkoamattomalla tyylillä tai huonolla hygienialla.
Mutta kun perusasiat ovat hallussa, on aika vähän tehtävissä. Erityisen hyvää tyyliä arvostavat naiset joille käy vain statusmies jonka toivotaan pukeutuvan asemansa mukaisesti. Timmiä kroppaa arvostavat naiset joille käy vain geenivoittajamies joka on sen lisäksi timmissä kunnossa.
Tavismies ei voi tehdä paljoakaan ulkonäkönsä eteen. Nainen katsoo genetiikan: pituus-luontainen raamikkuus-naama. Livenä onko ääni matala käytös itsevarmaa. Jos ylittää riman, sen jälkeen katsotaan luonnetta ja kemioita.
Ja sen jälkeen lasketaan yhteen omaisuus, ja verrataan sitä muiden vaihtoehtojen saldoihin, sitten vasta tehdään päätös, matalapalkkaiset älkööt vaivautko pariutumaan, he voi alkaa vaikka pökkimään toisiaan.
Niin, toisilla on se ongelma, että ei tiedä onko joku kiinnostunut sinusta oikeasti vai onko hän kiinnostunut varallisuudestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin nähdä ne "tavalliset naiset" joita nuo miehet tinderissä etsii ja joiden tulisi nämä miehet kelpuuttaa.
Ne on niitä tän näköisiä, joista miehet vielä sanoo "Ihanaa kun ei meikkaa paljon" :D
https://i.pinimg.com/originals/c0/64/e7/c064e7c7ce0bcc1214828ba2f39a0f3…
https://preview.redd.it/vpl5ioiuq6p51.jpg?width=640&crop=smart&auto=web…
Kun mennään tarpeeksi kauas taaksepäin, löytyy nättejä naisia ja pakkelin määräkin on todennäköisesti nykyaikaa vähäisempi.
https://www.alamy.com/stock-photo/1930s-portrait-woman-beautiful.html?b…
Onpa kauniita / hyvännäköisiä naisia noissa vanhoissa kuvissa tuossa tosiaan! Itseäni miehenä viehättävät kasvojen osalta naiset, joilla on pieni kapea ja suora nenä, suuret silmät (väriltään vaikkapa syvän siniset, siis selvästi siniset eikä haalean vaalean siniset tai siniharmaat tai sitten ruskeat, molemmat käyvät), korkeat poskipäät ja sopivasti täyteläiset huulet sekä suorat ja valkoiset hampaat normaalilla purennalla, lisäksi pieni tai korkeintaan keskikokoinen suu. Sellaiset hieman kolmiomaiset kasvot korkeine poskipäineen ovat yleensä erityisesti makuuni, jos lisäksi nenä ja suu hampaineen ovat kuten tuossa edellä kuvasin. Pää ei saa olla myöskään liian suuri. Harvoinpa tuollaiseen törmää, mutta saahan sitä olla mielipide siitä mikä juuri itseä viehättää. Lisäksi jos nainen on siro (163-165cm pitkä, painoa 52-55kg) ja rinnat ovat teinimäiset pienehköt ja terhakan pystyt ja nännit ovat pienet kuten myös nännipihat ja takapuoli on pienehkö (muttei kiian pieni) kiinteine pakaroineen niin avot! Peppua siis pitää jonkin verran olla kuitenkin, mutta ei liikaa, sama pätee reisiin, reidet eivät saa olla poikamaisen laihat, mutta eivät toki läskitkään, hiukset voivat olla lyhyet tai pitkät kunhan sopivat kasvoihin, väri blondi tai ruskea, mutta joillekin käyvät kyllä punertavatkin hiukset. Ihon pitää olla terve, pehmeä ja sileä, ei mitään ihottumia tai ihosairauksia. Sitten jos vielä saa toivoa sukuelinten ja peppureiän osalta (vaikka ei ulkonäköön varsinaisesti kuulukaan) niin vähäinen häpykarvoitus häpykummulla on OK, häpyhuulet sellaiset, että pienet häpyhuulet jäävät isojen sisään ja ovat väriltään punertavat, peppureikä on pieni eikä siinä ole mitään pukamia tai arpia ja vagina on ns. ”lypsävä imupillu” eli pieni ja sopivan tiukka (eli piukka), mutta ei liian kireä penikselleni eikä iso ja löysä niin kyseessä alkaa olla täydellinen nainen minun makuuni. Eihän tuollaisia varmaan olekaan, mutta saahan sitä miettiä minkälainen olisi fyysisiltä ominaisuuksiltaan täydellinen nainen ja makuasioitahan nämä ovat, joku muu voi olla monessa kohtaa aivan eri mieltä tietysti ja se on ihan hyvä niin.
Sitten on vielä tietysti henkiset ominaisuudet erikseen ja esim. vaimoani hakiessa miettiessäni, että minkälaisen naisen haluaisin lapseni äidiksi oli näillä henkisen puolen asioilla suurempi merkitys, halusin lapselleni mahdollisimman hyvät geenit tietysti, mutta näiden henkisen puolen asioiden ohella onneksi löytyi fyysisiltäkin ominaisuuksiltaan erittäin hyvä kumppani lopulta kohdalle ja kiinnostus oli heti molemmin puolista.
Mahtaako sinulla itselläsi olla ongelmia, kuulostaa siltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat anteeksi. En ole Tinderissä. Olisi tuossa toki kappalejako ollut paikallaan, olet oikeassa, tuli vain tuollaista ajatuksenvirtaa kirjoitettua hieman huolimattomasti tässä iPadillä näpytellessä niin tuo kappalejako sitten unohtui.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulle tarjotaan priimaa ja sekundaa, arvaapa kumman otan? Entä sinä?
Kun kyseessä on asia, tavara, palvelu jota ilmankin voin olla ja elää, en huoli mitään jos itselleni parasta mahdollista en löydä. Sama pätee parisuhteeseen. ja jopa vielä suuremmassa määrin.
Parisuhde on kuitenkin ihmissuhde jonka oletetaan kestävän suhteellisen pitkän ajan, jossa siitä toisesta ihmisestä on tarkoitus tulla melkoisen tärkeä osa omaa elämä. Mitä järkeä on ottaa siihen joku paremman puute ja korvike? Miten pitkään sellaisen suhteen ajattelet kestävän?
Tietysti jos ja kun ei pysty elämään itsenäisesti ja omillaan, kun on pakko olla se joku vaan siinä sama minkälainen ja pystyykö häneen kiintymään ja tuntemaan yhteenkuuluvaisuutta, eräänlainen sairaalloinen riippuvuus ja yksin jäämisen pelko, sitä on valmis sitoutumaan kehen vaan joka sitä ehdottaa.
Ilman muuta ulkonäkökin vaikuttaa. Koska olemme visuaalisia olentoja sellaista ihmistä ei löydy jolle ainakin alitajuisella tasolla olisi merkittävää miellyttääkö toisen habitus vai ei. Ensivaikutelmahan tehdään aina silmien kautta. Rekisteröimme hyvin nopeasti asioita joita emme edes ajattele. Se näyttelee hyvin suurta osaa parinvalinnassa mutta ei kuitenkaan ole se oleellisin asia.
Itseäni ärsyttää tuo iankaikkinen hokeminen naisten nirsoudesta. Ei ole nirsoutta vaatia että kumppani jonka kanssa tosiaankin olisi yleensä tarkoitus elää ja olla pitempikin aika, joskus lopun ikää, perustaa ehkä perhe ja hankkia lapsia on sellainen joka kanssa voisi niitä omia periaatteitaan ja elämänkatsomuksiaan alkaa sovitella yhteen ja hioa. Ei kumppani ole sohva joka ostetaan kun saadaan halvalla ja kyllä tuossa menee vaikkei siinä niin mukava olekaan istua. Kun se kumppanin olemassa olo ei ole elämän ja kuoleman kysymys, voi helposti elää ilmankin jos ja kun mieluista ei löydy.
Luonnossa tapahtuu valikointia koko ajan. Heikompi ja huonommin pärjäävä uros ei pääse lisääntymään. Onko sekin sitten nirsoutta?
Pointti onkin se että Tinderissä vain ja ainoastaan ulkonäkö merkitsee. Se on ensimmäinen karsinta joka täytyy läpäistä että pääsee edes näyttämään muita ominaisuuksiaan.
Mutta hyvä näin, tulevaisuudessa ihmiset ovat kauniita ja tyhmiä. Elintaso tulee tippumaan huimasti kun ei ole enää insinöörejä kehittelemässä tai persvakoukkoja korjailemassa infraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellinen oli oikeassa.
Ja sen jälkeen lasketaan yhteen omaisuus, ja verrataan sitä muiden vaihtoehtojen saldoihin, sitten vasta tehdään päätös, matalapalkkaiset älkööt vaivautko pariutumaan, he voi alkaa vaikka pökkimään toisiaan.
Niin, toisilla on se ongelma, että ei tiedä onko joku kiinnostunut sinusta oikeasti vai onko hän kiinnostunut varallisuudestasi.
Miehillä on jostain syystä paljon useammin tämä ongelma kuin naisilla.
Tinderistä puhutaan turhaan pahaa. Onhan se tapaamispaikka/mahdollisuus tavata joku oman arjen ulkopuolelta.
Itse on päätettävä, miten siihen suhtautuu - jos itsetuntoa loukkaa, ettei saa matcheja/vastauksia, niin se ei ole oikea paikka.
Yt. Kihlattuna v 2016 Tinder -matchin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino on teidån miesten ongelma, teistä huomattavasti suurempi osa on läskejä, kuin naisista. Miksi ette pidä itseänne edes normaalipainoisina? Ei naiset pidä läskeistä miehistä yhtään sen enempää, kuin muehwt läskeistä miehistä. Toiben asia on pukeutuminen ja muu ulkonäöstä huolehtiminen. Te, jotka vaaditte naisilta naisellussta pukeutumista, miten itse pukeudutte? Turha vaatia naiselta mekkoja ja korkjareita, jos itse pukeudutte farkkuihin tai verkkareihin. Voin pukeutua mekkoihin ja korkkareihin, ja meikata ja hiukset voi olla pitkät, mutta silloin edellytän, että mies pukeutuu pukuun ja käyttää kravattia, tuoksuu hyvältä ja hiukset ovat siistit ja lyhyet ja ei ole risupartaa.Tämä tarkoittaa myös vapaapäivinä, jos minunkin pitää pukeutua aiba mekkoon ja korkkareihin.
Ei pidä olla naisilta vaatimassa jotain, jos ei itse kykebe vastaavaan.
Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista vähintään ylipainoisia on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia. Lähes joka toinen (46 %) mies ja nainen on vyötärölihava.
Nyt ei mennyt mammalla mutuilut ihan putkeen, mutta haluatko yrittää uudestaan? Oikeinkirjoituskaan ei selvästi ole tämän mamman yksi ydinosaamisalueista, joten ei kai sitä nyt voi odottaa mitään korkean tason luetun ymmärtämistäkään.
Vähintään ylipainoisia on miehistä suurempi osa, aika paljonkin suurempi (72 vs. 63 %), joten kyllä se *ylipaino* vaan on useammin miehen ongelma kuin naisen.
Valhe. Miehen suurempi lihasmassa määrittää esim. jokaisen jääkiekkoilijan lihavaksi. Ihan katsomalla kadulla ympärilleen näkee, että suurin osa miehistä eikä suurin osa naisista ole ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellinen oli oikeassa.
Nainen? Tavisnainen on tavismiehen kanssa- mutta teille palstamiehillehän nainen= max 25- vuotias hoikka ja kaunis nainen. Vaikka itse olisi keski- ikäinen, vatsakas, harvahiuksinen plösömies.
Se teidän tasoteorianne pätee myös teihin. Saat sitoutettua parisuhteeseen samantasoisen ihmisen, kuin itse olet.
Edelkeen- miksi olette Tinderssä, jos kerta livenä saatte mätsättyä "tadokkaampua" naisia kuin Tinderissä. Ei oikein tämä logiikka nyt oikein pidä. Totuus on se, että ette itse hyväksy sitä oikeaa tasoanne= minkälaisiin(=ulkonäkö) naisiin teillä on saumat livenä, Tinderisså, maalka, merellä tai ilmassa.
Sinun logiikkasi ei voi edes teoriassa pitää paikkansa, ja sen todistavat Tinderin tilastot. Naisten top 80% matchaa miesten top 11,5% kanssa. Vaikka huomioisit sen että miehiä on Tinderissä tuplasti enemmän, vain pienelle osalla naisista voisi riittää miehiä joita pidetään Tinderissä kiinnostavina.
Tinderissä ollaan koska siinä ei ole juuri mitään hävittävää, ja lähestyminen livenä on haastavaa. Lottoakin pelataan koska se ei maksa juuri mitään.
Siinäpä se. Harva nainen haluaa olla miehen kanssa joka ajattekee ja toimii kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino on teidån miesten ongelma, teistä huomattavasti suurempi osa on läskejä, kuin naisista. Miksi ette pidä itseänne edes normaalipainoisina? Ei naiset pidä läskeistä miehistä yhtään sen enempää, kuin muehwt läskeistä miehistä. Toiben asia on pukeutuminen ja muu ulkonäöstä huolehtiminen. Te, jotka vaaditte naisilta naisellussta pukeutumista, miten itse pukeudutte? Turha vaatia naiselta mekkoja ja korkjareita, jos itse pukeudutte farkkuihin tai verkkareihin. Voin pukeutua mekkoihin ja korkkareihin, ja meikata ja hiukset voi olla pitkät, mutta silloin edellytän, että mies pukeutuu pukuun ja käyttää kravattia, tuoksuu hyvältä ja hiukset ovat siistit ja lyhyet ja ei ole risupartaa.Tämä tarkoittaa myös vapaapäivinä, jos minunkin pitää pukeutua aiba mekkoon ja korkkareihin.
Ei pidä olla naisilta vaatimassa jotain, jos ei itse kykebe vastaavaan.
Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista vähintään ylipainoisia on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia. Lähes joka toinen (46 %) mies ja nainen on vyötärölihava.
Nyt ei mennyt mammalla mutuilut ihan putkeen, mutta haluatko yrittää uudestaan? Oikeinkirjoituskaan ei selvästi ole tämän mamman yksi ydinosaamisalueista, joten ei kai sitä nyt voi odottaa mitään korkean tason luetun ymmärtämistäkään.
Vähintään ylipainoisia on miehistä suurempi osa, aika paljonkin suurempi (72 vs. 63 %), joten kyllä se *ylipaino* vaan on useammin miehen ongelma kuin naisen.
Valhe. Miehen suurempi lihasmassa määrittää esim. jokaisen jääkiekkoilijan lihavaksi. Ihan katsomalla kadulla ympärilleen näkee, että suurin osa miehistä eikä suurin osa naisista ole ylipainoisia.
Juu, se on totta että suuri lihasmassa voi tuottaa tässä kohtaa harhaanjohtavan painoindeksin, mutta valtaosa isokokoisista miehistä, joita näkee katsomassa kadulla ympärilleen, eivät ole lihaksikkaita ammattiurheilijoita, vaan samanlaisia länsimaisen elämäntyylin lihottamia kuin ylipainoiset naisetkin. On ihan harhakuvitelmaa, että jokainen paksumaha on vain "niin voimakas, että lihakset painaa".
Tuossa on kylläkin virhe, 72 on 14,3% enemmän kuin 63, eli miehistä on tuossa 9 prosenttiyksikköä enemmän ylipainoisia kuin naisista, mutta prosenteissa miehistä on 14,3% enemmän ylipainoisia kuin naisista. Jos siis miehistä 72% on ylipainoisia ja naisista 63%. Ihan peruskoulun matematiikkaa (tai pitäisi sanoa melkeinpä että laskentoa, ei tuo mitään varsinaista matematiikkaa edes ole). Onhan ylipainoisia kyllä todella paljon jos katsoo ylipainoisuuden tarkkaa (lääketieteellistä) määritelmää. BMI (body mass index) on tarkoitettu hoitoalan ammattilaisten työkaluksi ylipainon arvioimisessa ja määrittelemisessä. Kansainvälisestä tautiluokituksesta löytyy ylipaino diagnoosina, se on lisäksi erikseen tautiluokituksessa määritelty, mistä ylipainoisuus johtuu. ICD-10 mukaan on diagnoosikoodi E66.01 Tavallinen (energian saannin ja kulutuksen epäsuhdasta johtuva) lihavuus. Tämähän se lähes aina on lihavuuden syynä eli jos syö enemmän kuin kuluttaa niin lihoo, ihan sama mitä syö, onko se siis sokeria, rasvaa vai proteiineja. Toisaalta jos kuluttaa enemmän kuin syö niin laihtuu aivan varmasti. Keskitysleireillä ei ole ylipainoisia.