Näytän Kelly Brooksilta. Kysyttävää?
Olen vartaloltani aivan kuin Kelly Brooks, kiitos luontoäidin. Naama on hiukan kauniimpi ja hiukset tummat. Kysy mitä vaan!! :D
Kommentit (24)
Kelly Brook on ihana. Jojoilee tosin painonsa kanssa jotenkin kummallisesti - saattaa ihan lyhyen aikavälin aikana otetuissa kuvissa näyttää ihan eri ihmiseltä. En siis puhu photoshopatut kuvat vs. paparazzikuvat, vaan ihan jossain parin viikon välein otetuissa candid- tai tapahtumakuvissa.
Eipä sillä, että tämä minua häiritsisi, mutta ihmettelen vain, mistä se mahtaa johtua.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:21"]Pystytsä menemään minkään heijastavan pinnan ohitse ilman että flirttailet itsellesi peilistä?
[/quote]
En, se on mahdotonta. Siksi käytän sellaisia laseja joissa on sivulle päin suojat, vähän niin kuin entisaikojen kaupunkiheboset. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:25"]Kelly Brook on ihana. Jojoilee tosin painonsa kanssa jotenkin kummallisesti - saattaa ihan lyhyen aikavälin aikana otetuissa kuvissa näyttää ihan eri ihmiseltä. En siis puhu photoshopatut kuvat vs. paparazzikuvat, vaan ihan jossain parin viikon välein otetuissa candid- tai tapahtumakuvissa.
Eipä sillä, että tämä minua häiritsisi, mutta ihmettelen vain, mistä se mahtaa johtua.
[/quote]
Mä lihon syksyisin pari kiloa, mutta laihdun ne keväällä itsestään. Se ei tosin helposti näy, koska paino leviää tasaisesti kehoon. Ap
Pystytsä menemään minkään heijastavan pinnan ohitse ilman että flirttailet itsellesi peilistä?