Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytän Kelly Brooksilta. Kysyttävää?

Vierailija
26.02.2015 |

Olen vartaloltani aivan kuin Kelly Brooks, kiitos luontoäidin. Naama on hiukan kauniimpi ja hiukset tummat. Kysy mitä vaan!! :D

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytsä menemään minkään heijastavan pinnan ohitse ilman että flirttailet itsellesi peilistä?

Vierailija
22/24 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelly Brook on ihana. Jojoilee tosin painonsa kanssa jotenkin kummallisesti - saattaa ihan lyhyen aikavälin aikana otetuissa kuvissa näyttää ihan eri ihmiseltä. En siis puhu photoshopatut kuvat vs. paparazzikuvat, vaan ihan jossain parin viikon välein otetuissa candid- tai tapahtumakuvissa.

Eipä sillä, että tämä minua häiritsisi, mutta ihmettelen vain, mistä se mahtaa johtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:21"]Pystytsä menemään minkään heijastavan pinnan ohitse ilman että flirttailet itsellesi peilistä?
[/quote]

En, se on mahdotonta. Siksi käytän sellaisia laseja joissa on sivulle päin suojat, vähän niin kuin entisaikojen kaupunkiheboset. Ap

Vierailija
24/24 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:25"]Kelly Brook on ihana. Jojoilee tosin painonsa kanssa jotenkin kummallisesti - saattaa ihan lyhyen aikavälin aikana otetuissa kuvissa näyttää ihan eri ihmiseltä. En siis puhu photoshopatut kuvat vs. paparazzikuvat, vaan ihan jossain parin viikon välein otetuissa candid- tai tapahtumakuvissa.

Eipä sillä, että tämä minua häiritsisi, mutta ihmettelen vain, mistä se mahtaa johtua.
[/quote]

Mä lihon syksyisin pari kiloa, mutta laihdun ne keväällä itsestään. Se ei tosin helposti näy, koska paino leviää tasaisesti kehoon. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi