Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä olette 9,4km/h lenkistä?

Vierailija
26.02.2015 |

Moikka, olisiko täällä joku joka osaisi sanoa millainen lenkki tämä oikeen on? olen aikaisemmin juossut lähinnä busseihin ja lenkit ilman sen kummempia mittareita, mutta yleiskunto on ollut suht hyvä jumppien ja muiden ansiosta (ehkä). Kävin nyt sitten juoksemassa ihan lenkin. 6,12km oli reitilläni pituutta, 9,4km/h, ja 6,25minuuttia per kilometri. millainen lenkki tämä teistä harrastajista on? olin itse aika iloinen lenkkiini ja aikaan, mutta miten tällaiset ajat yleensä naisilla menee? olen 27 vuotias ja nainen:)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu, jaksaa jaksaa!

Vierailija
2/9 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just omaa lenkkivauhtiani. Olisitko jaksanut ylläpitää samaa vauhtia kymmenen kilometriä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10km tunnissa on sellaista aika rentoa juoksua harrastelijalle. 6km lenkkihän on aika lynyt, mutta kyllä sinulla sellainen kunto jo on että voit hyvin lenkkeillä.

Vierailija
4/9 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vauhti aloittelijalle! Kannattaa vähitellen lisätä lenkin pituutta.

Vierailija
5/9 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä alku! Tavoitteeksi ottaisin alle 6 min/km 5-10 km lenkkejä. Silloin saat hyvän peruskestävyyden

Vierailija
6/9 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin juuri lenkkeilyn ja 7km tunnissa :)

Vierailija
7/9 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta erittäin hyvä aloittelijalle. Itse en jaksaisi.

Vierailija
8/9 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin ehkä jaksanut vielä pari kilometriä, mutta sopiva reitti ja aika ei riittänyt. Syke oli kuitenkin sen verran korkealla että jutella en enään tuossa vauhdissa olisi jaksanut. Eli olisiko hyvä jos jatkossa pidennän hieman lenkkiä, vähän kerrallaan, mutta pidän tuon vauhdin, vai jatkanko tollasella kuuden kilometrin lenkillä, mutta parannan aikaa? kannattaako välillä juosta siis lyhyitä korkealla sykkeellä ja sitten matalalla taas tuota huomattavasti pidempiä?:)

ap

Vierailija
9/9 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin nopeutta ja sitten matkaa. Yksi matalan sykkeen pidempi lenkki viikossa riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme