Sukupuolitautigalluppi!
Onko sulla ollut jokin sukupuolitauti ja minkä ikäisenä?
Minä olen 40 v nainen, ei ole ollut (paitsi joku kuittaa hpv:llä) sukupuolitaiteja koskaan.
Kommentit (99)
kondylooma todettu ja tippuri ollut kerran muta hoidin pois , nämä tuli pitkäaikasesta seurustelusuhteest , selvisi että mies oli juossut irtosuhteissa työmatkoilla
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:39"]tippurin olen sairastanu 5 v sitten , hpv viruksen saatuani alapääni on kuin kukkakaali sitä on hoidettu laserilla, seksielämä ei ole ollut kovin viriiliä mutta mieheni on kokoomuksessa aktivisesti mukana ja epäilen tautien olevan häneltä saaatuja
[/quote]
Hyi hitto mikä kuvaus. Onneksi olen homomies niin ei tarvi naisten kukkakaalialapäähän tulla. Kaikilta taudeilta olen välttynyt vaikka paljasta on tullu imettyä aika vapaasti.
[/quote]
Meinaatko, että homoilla ei tule limakalvomuutoksia sp-taudeista?
Olen komea homomies ja monilla kumppaneilla kondylooma on hyvinkin tuttu , kondylomaa on takaluukussa ollut useimmilla kenen kanssa on seksiä harrastettu, ei se ole vain heterojen riesa ja kaikkia vaivoja voi hoitaa lääkkeillä tai laserilla
On. Kondylooma ja klamydia 16-vuotiaana. Sain sen aikuiselta poikaystävältäni, kun olin vähän turhan tyhmä, vastuuntunnoton, vietävissä ja luottavainen ihmisiin. Kaduttaa kyllä ihan älyttömästi.
Mulla oli 2 viikkoa hi-virus... Sitten lääkäri soitti ja kertoi sekottaneensa näytteet (piti vain tarkistaa kaikki jutut verestä kun halusin e-pillerit).. Olin 17-vuotias neitsyt ja ihan paniikissa. Vanhemmat olivat niiin raivoissaan kun luulivat minun harrastaneen suojaamatonta seksiä jonkun kanssa enkä edes seurustellut. Nykyään mietin ihmistä kenen kanssa verinäytteet sekoittuivat...
Ei mitään. Olen 20-vuotias. Yhden kanssa vain seksiä tullut puuhailtua.
Kondylooma, herpes ja klamydia x 2.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:43"]Kondylooma, herpes ja klamydia x 2.
[/quote]
On kiirettä pitänyt?
Kondylooma ja herpes. Ikää 40 ja kumppaneita 70. Ilman kondomia ainakin puolet määrästä. Aika vähällä oon päässyt.
Klamydia päälle 30-vuotiaana. Ja viiden kanssa on seksiä ollut elämäni aikana
Ei ole tullut noita tauteja joita testataan yleensä, onko ne nyt hiv ja klamydia, tippuri? Ehkä voi herpes olla mut en oo koskaan testauttanut kun ei oo sellaisia oireita eikä kyllä kellään kumppanillakaan. Ei siis oo ollut ikinä mitään oireita eikä positiivista noista perustesteistä joissa oon välillä käynyt vanhan suhteen päättyessä radalle suunnatessa. Käytän kumia uudempien miesten kanssa jne. Joku hpv mulla nyt ihan varmaan on jo. Mut ei ollut myöskään mitään näitä mitä testailtiin raskausaikoina, en muista mikä se oli, joku virus myös, olisko ollut vauvalle vaaraksi sellainen hoitamaton... niin sitä ei ollut ainakaan raskausaikoina...
N29
2 x klamydia
kondylooma
herpes
Tyhmyydestä kärsii koko ruumis ja nuoren aivot kehittyvät vielä pitkälle 20-vuotiaaksi, joten tuli tehtyä monta typerää virhettä. Toivoa on, että vuoteen 2030 mennessä saavat kehitettyä lääkkeen herpestä vastaan.
M41
Noin 100 kumppania, about puolet ilman kondomia. Kerran ollut Klamydia. Nykyään vakikumppani ja testeissä käytiin suhteen alussa (testattiin kaikki, hivistä kuppaan), kummallakaan ei mitään ja kiva rakastella huolletta ilman kumia. Jos vielä joskus sinkuksi jään, aion olla kumin kanssa tarkkana
Mies.
Joskus nuorempana otin suihin, ilman kondomia, eräältä ex-narkkarilta. Oli ihan fiksu mutta nuoruudessaan töpeksinyt. Nyt oma töppi harmittaa. Kerran pyysin ihan kaikkia sukupuolitauteja testattavaksi mutta kuulemma yleisimmät näkyy pissanäytteessä ja ainoastaan hiv ja hepatiitti otetaan verestä. "Itse tiedät kenen kanssa olet ollut" sanoi terkkari vielä lopuksi. Ja niitä verinäytteitä ei sitten otettu. Klamydia löyty pissasta. Heti 18v täytettyäni sekoilin ihan kunnolla puoli vuotta ja ainakin 10 eri miehen kanssa sängyssä. Kondomi oli käytössä vain varsinaisessa yhdynnässä. En muista otinko kaikilta suihin mutta varmaan melkein ainakin, ja kumia ei siinä välissä ollut. Nyttemmin olen rauhoittunut ja alkoholista saati baareissa notkumisesta en enää tykkää yhtään. Lisäksi olen myös ymmärtänyt että se kumi kuuluu olla paikallaan jo ennen poskihoitoa...