Sukupuolitautigalluppi!
Onko sulla ollut jokin sukupuolitauti ja minkä ikäisenä?
Minä olen 40 v nainen, ei ole ollut (paitsi joku kuittaa hpv:llä) sukupuolitaiteja koskaan.
Kommentit (99)
Eikö jo koulussa opetettu että ne kortsut tulee pestä jos seksikumppani vaihtuu.t. terveyskeskuslääkäri
Ikää 40 ja koskaan ei ole mitään tauteja ollut. Tuskinpa tuleekaan .
Ikää 20 ja herpes. Ei todellakaan mukava vaiva silloin kun iskee. Todettu 13-vuotiaana jolloin olin vielä neitsyt (18-vuotiaaksi asti). Asia on vaivannut ja aiheuttanut ahdistusta todella paljon eikä mitään muistikuvaa ole, miten taudin olen saanut.
Ei mitään tauteja, olen 35v. Yhden ja saman miehen kanssa olen ollut aina.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:33"]Ikää 20 ja herpes. Ei todellakaan mukava vaiva silloin kun iskee. Todettu 13-vuotiaana jolloin olin vielä neitsyt (18-vuotiaaksi asti). Asia on vaivannut ja aiheuttanut ahdistusta todella paljon eikä mitään muistikuvaa ole, miten taudin olen saanut.
[/quote]
Rakkulasta otettiin siis näyte? Oliko tyyppiä 1 vai 2?
Ei mitään tauteja vaikka sänkypartnereita on ollut lähes 30.
N24
Sain itsekin herpeksen ensioireet 18-vuotiaana. En tiedä keneltä. On ollut järkyttävää ja vaikuttanut itsetuntoon. Ihan turhaan, nyt kun ajattelee. Oireet ovat niin mitättömät ja ihan turha "sairaus". Älä sinä 20-v. ainakaan anna vaikuttaa sen itsetuntoosi ja uskallukseesi etsiä itsellesi kumppani. Ainakin tiedät, että tyyppi todennäköisesti välittää sinusta oikeasti.
Herpes, klamydia, kondylooma. 20v
Jestas sentään. Jos olette yhdenkin taudin saaneet niin eikö se jo opeta käyttämään kortsua?
29v ei mitään tauteja. Huuliherpes joskus mutta se nyt ei taida olla vakavaa :)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:23"]Jestas sentään. Jos olette yhdenkin taudin saaneet niin eikö se jo opeta käyttämään kortsua?
[/quote]
Niitä voi saada 3 tai useamman kerralla samalta tyypiltä...
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:23"]Jestas sentään. Jos olette yhdenkin taudin saaneet niin eikö se jo opeta käyttämään kortsua?
[/quote] herran jestas sentään. Minkös sille mahtaa jos poikaystävällä on herpes (kantaja) ja samoin kondylooma. En sen takia häntä halunnut jättäö. Olemme olleet nyt yhdessä 6 vuotta eikä kondylooma oireillut kuin kerran. Herpes todella harvoin. Vaikka jollain voi olla useampi sukupuolitauti ei se tarkoita että pomppisin sängyssä ilman kortsua kaikkien kanssa.
Klamydia 20 v, sen jälkeen olenkin käyttänyt kondomia.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:22"]
[/quote]
Sähän oot ehtinyt.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:22"]
[/quote]
Sähän oot ehtinyt.
[/quote] ehtinyt mitä? Olen tasan kaksi kertaa harrastanut seksiä. Tapailemani tyypin kanssa jolta sain klamydian ja sitten nykyisen poikaystäväni joka avoinesti kertoi sukupuolitaudeistaan suhteemme alussa. Voit saada vaikka viisi sukupuolitautia yhdeltä tyypiltä. Herää.
tippurin olen sairastanu 5 v sitten , hpv viruksen saatuani alapääni on kuin kukkakaali sitä on hoidettu laserilla, seksielämä ei ole ollut kovin viriiliä mutta mieheni on kokoomuksessa aktivisesti mukana ja epäilen tautien olevan häneltä saaatuja
Ei tauteja, kumppaneita 7 ja ikää 21-v.
Klamydia kerran, seksikumppaneita 43. N25
18-vuotiaana klamydia, en onneksi tartuttanut eteenpäin, ja selvisi keneltä sen sain. Päälle sata kumppania ja hävettävän vähän käyttänyt kondomia. N26v