Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkistin saldon, tilillä 10 250€, jee, vihdoinkin

Vierailija
26.02.2015 |

rahaa remonttiin ja matkaan! Tätä olen todella odottanut! Olen niin iloinen, kun olen pystynyt säästämään! Ja hei, tähän meni aikaa tällaiselta pienituloiselta! Kyllä te muutkin tähän pystytte!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau! Sehän on tosi paljon, hyvin olet kyllä säästänyt :)

Vierailija
22/25 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap, olet matkasi ja remonttisi ansainnut!

Minäkin sain pienituloisena säästettyä kolmessa vuodessa 11 000 euroa, mutta opiskelemaan lähdettyäni säästöt pikkuhiljaa hupenivat.

Joka kuukausi laitan säästöön sen minkä pystyn, ja heti kun pääsen taas työn pariin, jatkuu kunnon säästäminen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:09"]

rahaa remonttiin ja matkaan! Tätä olen todella odottanut! Olen niin iloinen, kun olen pystynyt säästämään! Ja hei, tähän meni aikaa tällaiselta pienituloiselta! Kyllä te muutkin tähän pystytte!

[/quote]

Mulla on 11000 €, mutta ei siitä ole varaa mitään remppoja ja matkoja kustantaa.
[/quote]
Kuinka kalliita matkoja oikein suunnittelet :/

Vierailija
24/25 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Mukavan positiivinen aloitus. :) Älä kuuntele latistavia soraääniä, vaan nauti työsi tuloksista! Tän opiskelijan säästötahdilla menee vähän pidempään kys. summan kartuttamiseen.

Vierailija
25/25 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea AP saavutuksestasi ja asenteestasi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi