Hohhoijaajaa... Näinhän tää taas meni... (miehistä yms)
Ois talviloma, lapsi on isällään ja ois aikaa olla miesystävän kanssa vaikka poikittain lattialla. No, eihän siinä tietenkään pääse niin käymään. Kaikenlaisia esteitä eli ei luultavasti nähdä koko viikolla/viikonloppuna. Ei jaksa enää edes harmittaa, vaikka näitä vapaita hetkiä on todella harvassa. Paskaakos tässä. Saan toki ajan kulumaan itseksenikin.
Lähtisinkö ulos syömään vai hakisinko alkosta punkkupullon seurakseni? Jotain kivoja ehdotuksia?
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:56"]
Vedä itsesi jojoon :-) -mies 29v-
[/quote]
Hirttäydypä itse oman persereikäsi sisään. -ap-
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:56"]
[/quote]
Hirttäydypä itse oman persereikäsi sisään. -ap-
[/quote]
Sossuloinen. Lompakkoloinen.
Elämä ilman miestä on elämää. Olen yrittänyt sietää, tykätä, ihastua, rakastua mutta ei vain tule mitään. En kaipaa ketään.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:56"] Vedä itsesi jojoon :-) -mies 29v- [/quote] Hirttäydypä itse oman persereikäsi sisään. -ap- [/quote] Sossuloinen. Lompakkoloinen.
[/quote]
Miten musta tuntuu, että maksan kymmenkertaisesti veroja tällaiseen mt-tapaukseen verrattuna.
ap
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:06"]
Elämä ilman miestä on elämää. Olen yrittänyt sietää, tykätä, ihastua, rakastua mutta ei vain tule mitään. En kaipaa ketään.
[/quote]
Kun on epärealistiset haaveet suoraan naistenlehdistä sisäistettynä, niin joutuu aina pettymään. Mieskin on vain ihminen, vaikka niin kovasti muuta naiset haluavatkin. Voi voi, ota keksi.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:56"] Vedä itsesi jojoon :-) -mies 29v- [/quote] Hirttäydypä itse oman persereikäsi sisään. -ap- [/quote] Sossuloinen. Lompakkoloinen.
[/quote]
Miten musta tuntuu, että maksan kymmenkertaisesti veroja tällaiseen mt-tapaukseen verrattuna.
ap
[/quote]
Tuubaa. Et sä mitään veroja ole ikinä maksanut. Vidun läski yh. -mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:06"]
[/quote]
Kun on epärealistiset haaveet suoraan naistenlehdistä sisäistettynä, niin joutuu aina pettymään. Mieskin on vain ihminen, vaikka niin kovasti muuta naiset haluavatkin. Voi voi, ota keksi.
[/quote]
Eipä sen yhteiselon tarvitse silti olla jatkuvaa draamaa, itkua, suuttumusta ja huutoa. Eli kyllä, elämä ilman miestä on elämää.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:03"] [quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:56"] Vedä itsesi jojoon :-) -mies 29v- [/quote] Hirttäydypä itse oman persereikäsi sisään. -ap- [/quote] Sossuloinen. Lompakkoloinen. [/quote] Miten musta tuntuu, että maksan kymmenkertaisesti veroja tällaiseen mt-tapaukseen verrattuna. ap [/quote] Tuubaa. Et sä mitään veroja ole ikinä maksanut. Vidun läski yh. -mies 29v-
[/quote]
Voi kultaseni, sinä kuulostat siltä, että sun ainut rakastaja on sun oikea käsi ja sekin pettää sua.
ap
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 16:06"]
[/quote]
[/quote]
Eipä sen yhteiselon tarvitse silti olla jatkuvaa draamaa, itkua, suuttumusta ja huutoa. Eli kyllä, elämä ilman miestä on elämää.
[/quote]
+ että minun täytyisi katsoa vierestä toisen ala-arvoista "ruokavaliota" (koska eihän ketään saa eikä voi muuttaa!1), mukautua typeriin toimintatapoihin, luopua omista tavoistani koska ne eivät satu sopimaan yhteen tämän upean ilmestyksen nimeltä mies kanssa? Juu ei kiitos. Enkä vihaa miehiä, olen vain välinpitämätön. Alussa kaikki on kivaa, sitten todellisuus iskee päin pläsiä ja jatkuva vitutuskierre on valmis.
Tilaa Varamiespalvelusta uutta, parempaa seuraa! Oikeasti, jos olet yhdestä päässyt eroon ja seuraava on tuollainen turhake, joka ei venyt edes tapaamaan silloin kun olisi mahdllisuus, voit olla uuden ongelmatapauksen kanssa tekemisissä :/. Kuulostaa sitoutumiskammoiselta, joka käy panemassa sinua silloin, kun hänelle passaa. Jos sinä asetat "ehtoja", hän selvästikin ajattelee, että sinähän et ämmä päätä, koska me nähdään. Uutta seuraa vaan, mars, mars baanalle!
Tarviiko miesystävän viettää koko hiihtoloma vaimon ja lasten kanssa? No jotkut ovat vaan niin itsekkäitä. ap