Mitä ulkolaisia kauppoja kaipaisit Suomeen?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:32"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:27"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:17"]
Whole foods - paras paikka ostaa terveelistä, laadukasta ruokaa. Paljon erikoistuotteita.
Kosmetiikkaa - Sephora, Ulta, Boots
Vaatteita: Banana Republic, Victoria's Secret, Club Monaco, J Crew, Hollister, A&F, Gilly Hicks, Lululemon, Lorna Jane, Armani Exchange, BCBG...
Ruokapaikkoja: Five guys, Pinkberry, Shakeshack
Ja jenkkityylisiä outlet-ostoskeskuksia
[/quote]
Koko listasi on roskaa, sori vaan : ) Pakko kysyä ikä?
[/quote] 26 v. Ja minä puolestani kysyn miksi nämä ovat roskaa ja mistä liikkeistä itse tykkäät?
[/quote]
Ainoa järkevä listallasi on Whole foods. Muut on niin luokattoman huonoja tuotemerkkejä , etten ota edes kantaa.
[/quote]
Miten Sephora ja Ulta on mielestäsi luokattoman huonoja tuotemerkkejä. Et taida tietää mistään mitään. Sephorasta saa kaikki merkkikosmetiikat, no ei kaikkia mutta hyvät valikoimat löytyy, miten se on huono? Ja sieltä saa aina kunnon kosmetiikkalahjat kun ostaa vähänkin jotain, siis jos on Sephora-insiders tai vip-kortti. Parempi se on kuin joku Stockan Beauty.
[/quote]
Ihan kauheeta hömppää...
[/quote]Sä et taida juurikaan kosmetiikkaa käyttää. Sephorassa kun kieltämättä yksi suurimmista kosmetiikkavalikoimista mitä olen missään nähnyt.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:48"]Hooters.wallmart
[/quote]
Hootersille ääni minultakin! Vielä kun tarjoaisivat takahuoneessa lisäpalveluja.
Kunnon Desigualin, Hollisterin, American Eaglen, GAPin. Joo, ollaan lapsiperhe:)
Miten Sephora ja Ulta on mielestäsi luokattoman huonoja tuotemerkkejä. Et taida tietää mistään mitään. Sephorasta saa kaikki merkkikosmetiikat, no ei kaikkia mutta hyvät valikoimat löytyy, miten se on huono? Ja sieltä saa aina kunnon kosmetiikkalahjat kun ostaa vähänkin jotain, siis jos on Sephora-insiders tai vip-kortti. Parempi se on kuin joku Stockan Beauty.
[/quote]
Siis valitsetko siä ostoksesi sen mukaan että saat jotain ilmaistavaraa lisäksi? Mä kun luulin että nykyinen trendi on "roina ulos" ei "sisään".
Kotilaisen. Oli hyvä kauppa muinoin.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:34"]
[/quote]
Siis valitsetko siä ostoksesi sen mukaan että saat jotain ilmaistavaraa lisäksi? Mä kun luulin että nykyinen trendi on "roina ulos" ei "sisään".
[/quote]En oo kyseinen kirjoittaja, mutta se että jotain saai ilmaiseksi ei aina tarkoita, että se olisi roskaa. Viimeksi taisin saada Benefitin mascaran. Joten kyllä mä ainakin ihan mielelläni niitä vastaan otan, tulee kokeiltua uusia tuotteita ja usein on merkkejä joista tykkään jo ennestään.
Ei ole sinänsä mitään väliä, minkä niminen ketju on kyseessä, kunhan vaan tuo lisää kilpailua päivittäistavarakauppaan. Mielellään joku halpakauppaketju (Aldi, Tesco jne), että Lidlikin joutuisi ihan oikeaan hintakilpailuun. Nythän Lidlille on riittänyt, että on laskenut hintatasonsa vain hieman näitä kahta sikakallista ketjua alemmalle tasolle. Keski-eurooppalaisista Lidleistä näemme, että varaa olisi laskea hintoja vielä tuntuvastikin, olkoonkin, että logistiikka ym nostavat hieman kuluja keski-eurooppaan verrattuna.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:34"]
[/quote]
Ja Sephorahan kyllä suomesta jo löytyy, joten ei kai kuulu tähän listaan?
kertokaa mullekkin miss tää suomen sephora on? :D
Lidl, tällä palstalla kun aina kehutaan sitä.
Craptree&evelyn ja Comptoir de famille
River Island ja Topshop tulee näin ensimmäisenä mieleen. Carrefour-innostusta en ymmärrä, musta se on niin perus ruokakauppa. Tyyliin cittari. Boots ja Sephora voisi olla myös ihan jees. Varsinkin se ihon sävyn mittari, millä ne katsoo meikkivoiteen sävyn!
Myös erilaiset ravintolaketjut/smoothieketjut olisi kivoja :) Baltiasta Čili Pica♥ ja Lido, Yhdysvalloista Chipotle näin esimerkiksi.
Suomessa on oikeastaan aika vähän kauppoja, Virossakin tuntuu olevan enemmän tarjontaa...
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:32"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:27"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:17"]
Whole foods - paras paikka ostaa terveelistä, laadukasta ruokaa. Paljon erikoistuotteita.
Kosmetiikkaa - Sephora, Ulta, Boots
Vaatteita: Banana Republic, Victoria's Secret, Club Monaco, J Crew, Hollister, A&F, Gilly Hicks, Lululemon, Lorna Jane, Armani Exchange, BCBG...
Ruokapaikkoja: Five guys, Pinkberry, Shakeshack
Ja jenkkityylisiä outlet-ostoskeskuksia
[/quote]
Koko listasi on roskaa, sori vaan : ) Pakko kysyä ikä?
[/quote] 26 v. Ja minä puolestani kysyn miksi nämä ovat roskaa ja mistä liikkeistä itse tykkäät?
[/quote]
Ainoa järkevä listallasi on Whole foods. Muut on niin luokattoman huonoja tuotemerkkejä , etten ota edes kantaa.
[/quote]
[/quote]
Ihan kauheeta hömppää...