Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä tuntuukin tänään harvinaisen pahalta se, että muut menee elämässä eteenpäin

Vierailija
30.05.2026 |

Ja itse jumittaa sairaana, työttömänä, köyhänä ja yksinäisenä vuodesta toiseen. Eikä ole edes näkyvissä mitään valoa tunnelin päässä.

En käsitä miten ihmisen elämä voikin olla näin ankeaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Työvyton vuosia jo

Vierailija
2/11 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen DI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI on miesten aatelia. Ottakaa oppia surkimukset

Vierailija
4/11 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen DI

Eli olet DI. Mitä teet naiselle ensimmäiseksi, kun hän tulee ekaa kertaa luoksesi. DI:n linnamainen omakotitalo. Hameeni hulmuaa tuulessa. Tulen sovitusti sivään avoimesta ovesta. Korkkarini kopisevat marmoria vasten. En pysy housuissani. Mitä teet? Ori

Vierailija
5/11 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi. Yliopistolla opiskellessa sitä huomasi, että siellä nämä kympin tytöt, minä mukaanlukien, pariutuivat tehokkaasti, ihanan näköisten ja oloisten DI-miesten kanssa. Jotkut DI-opettajienkin, mutta pääosin opiskelijoiden. Luulen, että se avainjuttu oli, että siellä DI-miehet täyttivät heidän älyyn liittyvät kriteerinsä, toisin kuin esim. jossain baarissa jossa haisevia duunareita

Vierailija
6/11 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule. Jaksan pomppia DI-miehen kullin päällä. Toistaa ja toistaa ja toistaa aina vaan

Vierailija
7/11 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin voin lohduttautua sillä, että en ole yhtä aivoton kuin tuo DI-hullu. Kiitos.

Ap

Vierailija
8/11 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin voin lohduttautua sillä, että en ole yhtä aivoton kuin tuo DI-hullu. Kiitos.

Ap

Monesti kun tyydytään itseäni, ajattelen miehistä Alfointa, DI miestä.

Vierailija
9/11 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI:n apupoika täällä. On se herra DI niin fiksu ja osaa olla. Niin ihana.

Vierailija
10/11 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi. Yliopistolla opiskellessa sitä huomasi, että siellä nämä kympin tytöt, minä mukaanlukien, pariutuivat tehokkaasti, ihanan näköisten ja oloisten DI-miesten kanssa. Jotkut DI-opettajienkin, mutta pääosin opiskelijoiden. Luulen, että se avainjuttu oli, että siellä DI-miehet täyttivät heidän älyyn liittyvät kriteerinsä, toisin kuin esim. jossain baarissa jossa haisevia duunareita

Ai haiseviä duunareita? Se haiseva duunari joutuu pesemään sinunkin takapuolesi vanhustenkodissa. Mieti vähän, mitä puuta haukutaan.

Vierailija
11/11 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

diplomi-insinöörit on todella älykkäitä ja käyneet todella vaikean koulun. Monista ei ole siihen. Liian vaikea.

-ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi