Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blondi kääntää katseet

Vierailija
25.02.2015 |

Nyt se on taas huomattu. Blondasin hiukseni tänään ja lähdin kaupungille - sain todella paljon katseita miehiltä. Brunettina sain yleensä liikuskella katseilta rauhassa. Blondina saan myös enemmän kehuja ulkonäöstäni. Johtuuko siitä, että suurin osa miehistä pitää blondeista vai siitä, että blondeja on helpompi lähestyä?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän blondit on upeita.

Vierailija
2/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerään katseita enemmän tummana kuin blondina. Oma asenne ja kuinka kantaa itsensä vaikuttaa. Olen tyytyväisempi tummana=positiivisia viboja ulospäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti mut aina bongataan blondien kavereideni keskeltä esim. baarissa :)

Vierailija
4/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niih, kyllä varmaan kaikki halusi olla blondeja, kun me ollaan nii ihkuja.  Aah miehet tykkää meistä, ja mikä voisi olla tärkeempää kuin et miehet tykkää.

Vierailija
5/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aito blondi enkä kyllä ainakaan Etelä-Suomessa käännä kenenkään päätä :D Ehkä olen sitten vain niin ruma tai vaatimattoman näköinen, kun en halua meikata itseäni tunnistamattomaksi. Pohjoisessa kyllä saan huomiota omana itsenäni.

Vierailija
6/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen... Eihän naiset koskaan tee mitään laittautumista tai seksikkäästi pukeutumista miesten huomioita/katseita saadakseen, vaan itsään varten. Eli kaikki vastaukset tässä ketjussa ovat provoja.

Vierailija
7/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vielä löytäisi jostakin punapäisen naisen.

Vierailija
8/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha :D Mulla on pitkä pocahontas tukka ja miehet kiinnostuneita.

Vierailija
9/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:59"]Silti mut aina bongataan blondien kavereideni keskeltä esim. baarissa :)
[/quote]

Ei täällä kukaan tainnut sanoa että brunetit on rumia? Ei hiusväri yksinään tee ketään kauniiksi. Jos baari on täynnä ylipainoisia tavisblondeja niin toki tummahiuksinen kaunotar herättää siellä miesten huomion. Kuitenkin jos on kaksi samantyylistä perusnättiä naista, toinen brunetti ja toinen blondi, niin se blondi luultavasti saa enemmän huomiota ihan vain sen hiusvärin kirkkauden takia ja on toki myös maailmalla eksoottisempi.

Vierailija
10/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni blondit vain pistävät silmään enemmän. Olen huomannut sen, kun selaan kuvia. Blondeista tulee myös erilainen ensivaikutelma. Olen itse myös nykyisin blondi, mutta olin pitkään brunette.

Vierailija
11/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondit nyt on vaan niin kauniita...

Esim. Marilyn Monroe, Romy Schneider, Grace Kelly jne.

Vierailija
12/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:37"]

Minun mielestäni blondit vain pistävät silmään enemmän. Olen huomannut sen, kun selaan kuvia. Blondeista tulee myös erilainen ensivaikutelma. Olen itse myös nykyisin blondi, mutta olin pitkään brunette.

[/quote]

Tosin sellainen tasainen purkista tullut 10.1 tms. väri on myös huomaamaton, blondi, jossa on vivahteita, latvat ovat vaaleammat tai muuta kiinnittää huomion paremmin.

Vierailija
13/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea väri erottuu taustasta, ihan kuin heijastin.

Vierailija
14/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:06"]

Hetkinen... Eihän naiset koskaan tee mitään laittautumista tai seksikkäästi pukeutumista miesten huomioita/katseita saadakseen, vaan itsään varten. Eli kaikki vastaukset tässä ketjussa ovat provoja.

[/quote]

Onkos joku sanonut tässä ketjussa laittautuvansa miesten huomioita/katseita saadakseen?

Vierailija
15/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondia pannaan. Bruneten kanssa rakastellaan.

Vierailija
16/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondit paljon harvinaisempia, myös Suomessa. Bruneja on maailma täynnä.

Vierailija
17/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:52"]

[/quote]

Sinut vois panna karsinaan.

Vierailija
18/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:59"]Silti mut aina bongataan blondien kavereideni keskeltä esim. baarissa :)
[/quote]

Ei täällä kukaan tainnut sanoa että brunetit on rumia? Ei hiusväri yksinään tee ketään kauniiksi. Jos baari on täynnä ylipainoisia tavisblondeja niin toki tummahiuksinen kaunotar herättää siellä miesten huomion. Kuitenkin jos on kaksi samantyylistä perusnättiä naista, toinen brunetti ja toinen blondi, niin se blondi luultavasti saa enemmän huomiota ihan vain sen hiusvärin kirkkauden takia ja on toki myös maailmalla eksoottisempi.
[/quote]

Eli ihan vaan koska näkyy paremmin :D Eiköhän miehillä oo ihan omat mieltymyksensä. Joku valitsee vaalean, toinen tumman. Jonkun mielestä se "tavis" on kaunein.

Vierailija
19/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:01"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:52"]

[/quote]

Sinut vois panna karsinaan.

[/quote]

Rakastelen brunetin kanssa. Annan 2 tunnin esileikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan