Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei amis ole nolo

Vierailija
12.08.2022 |

Joka paikassa toitotetaan kuinka nolo amis muka on, mä tulen purasemaan jokaista joka vielä väittää amista noloksi.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyt vielä hyytyy ivaajilla. Meillä on jo nyt huutava pula eri alojen ammattitaitoista työntekijöistä ja tulevaisuudessa he tulevat olemaan kultaakin arvokkaampia.

Hyvä amikset!

Vierailija
2/34 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on nolo. Sinne pääsee kilpikonnakin jos vaan hakee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse amis (HALUSIN lukioon, mutta yläasteen vaikeuksien takia päättötodistus oli liian huono, siksi en päässyt) ja kyllä ainakin nämä koulut, joista minulla on kokemusta, ovat vaativia, välillä liiankin. Tuntuu, että mikään ei ikinä riitä ja se käy kyllä hermoonkin. Olen opiskellut iät ja ajat tätä hem.metin tutkintoa ja haluaisin sen jo vihdoin ja viimein kasaan. Olen siis opiskellut tätä kahdessa eri koulussa. Nyt pitäisi olla enää muutama kuukausi jäljellä, huoh.

Minä en arvosta sellaisia amiksia, joissa ei vaadita mitään eikä opeteta mitään kunnolla. Sellaisen amiksen papereilla ei tee yhtään mitään.

Vierailija
4/34 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitetaanko nyt ammattikoulua vai ammattikorkeakoulua? Vaikka yhtä noloja molemmat ovat pilipalikoulut ovatkin. Opetus pelkkää leikkiä ja laulua.

Vierailija
5/34 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä amiksessa, jossa olen, on ihan kunnollista opetusta. Tunnit eivät ole mitään, että tuossa tehtävä, tehkää jos teette tai olkaa tekemättä tai lähtekää kotiin tai ihan sama, minä menen nyt moi.

3/3

Vierailija
6/34 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitetaanko nyt ammattikoulua vai ammattikorkeakoulua? Vaikka yhtä noloja molemmat ovat pilipalikoulut ovatkin. Opetus pelkkää leikkiä ja laulua.

Mistä lähtien ammattikorkea on ollut amis? 😂😂😂😂😂😂😂 TYHMÄ OLET!!!

Vierailija
7/34 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Minkään koulutuksen kutsuminen noloksi on noloa. 

Vierailija
8/34 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vinkiksi, että ammattikoulu = amis ja ammattikorkeakoulu = amkki 😂😂😂😂🤦🏼

Vierailija
9/34 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvasta?

Vierailija
10/34 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humanisti vihreitä äänestävä on nolo.  Tai rehellisesti tyhmä.

Vierailija
11/34 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa. Siinä kun sä oot saanut ammatin ja alat tienata työelämässä lukion käyneet vielä pohtii mitä alkaisi opiskelemaan.

Itsekin Amis taustainen ja työelämässä sitten opiskelut samalla lisää ja nykyisin vaativassa asiantuntija työssä.

Vierailija
12/34 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako joku sanoa miksi amis olisi muka nolo?

Vierailija
13/34 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen amis. 10 vuotta olen ollut töissäkin. Työ surkeaa, palkka surkea, elämä surkea. Olen kyllä ylioppilas mutta en pärjännyt edes amk:ssa. Jouduin tyytymään amikseen sitten. Matematiikka ja fysiikka on liian vaikeita minun älylle.

Tuntuu nyt, että aivan sama olisi ollut elää työttömänä tuilla, jos ei kykene yliopisto tasolle kunnon töihin. Palkkaa pitäisi saada 5000 vähintään näin kalliissa maassa kuin Suomi on.

Vierailija
14/34 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todeellakaan ole nolo. Kaikki osaaminen on arvostettavaa.

T. Opettaja

Vierailija
15/34 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaako joku sanoa miksi amis olisi muka nolo?

Opetus vähäistä, kaikki läpäisee kurssit, vaikka kaikki ei osaa edes suomea. Opetus siirretty työharjoittelupaikkoihin, joissa ei välttämättä opi mitään.

Vierailija
16/34 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyt vielä hyytyy ivaajilla. Meillä on jo nyt huutava pula eri alojen ammattitaitoista työntekijöistä ja tulevaisuudessa he tulevat olemaan kultaakin arvokkaampia.

Hyvä amikset!

Joo, mutta kun nykyään sitä ammattitaitoa ei sieltä amiksesta välttämättä saa. Pääpaino on työharjoittelussa, jossa kampaajaksi opiskeleva voi joutua maalaamaan seiniä.

Vierailija
17/34 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole noloa. Siinä kun sä oot saanut ammatin ja alat tienata työelämässä lukion käyneet vielä pohtii mitä alkaisi opiskelemaan.

Itsekin Amis taustainen ja työelämässä sitten opiskelut samalla lisää ja nykyisin vaativassa asiantuntija työssä.

Onneksi kaikilla ei ole kiire tienaamaan.

Vierailija
18/34 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amis ei tosiaankaan ole nolo vaan koulutuksen saatuaan ammattilainen, jolle riittää töitä. Siinä sitten lukion ja yliopiston käyneet työttömät folkloristit, muinaistieteilijät ja runonlaulajista väitelleet humanistit katsovat aamuisin ikkunasta, kun amiksen käynyt lähtee tienaamaan leipänsä.

Ei ole yhteiskunnan velvollisuus järjestää esim. muinaiskirkkoslaavia opiskelleille alansa töitä. Halla-ahokin jätti tuon hömpötyksen ja lähti politiikkaan.

Vierailija
19/34 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vinkiksi, että ammattikoulu = amis ja ammattikorkeakoulu = amkki 😂😂😂😂🤦🏼

Samaa paskaa eri nimellä. Kumpikin on tyhmien ihmisten päiväkoti jossa ollaan opettavinaan jotain, laulun ja leikin voimin.

Vierailija
20/34 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien ammattikorkea on ollut amis? 😂😂😂😂😂😂😂 TYHMÄ OLET!!!

Ei mistään lähtien, muutamat henkisesti sairaat/lapsen tasolle jääneet trollaajat yrittävät vain provosoida ihmisiä kutsumalla ja/tai rinnastamalla amkkeja amiksiksi.