Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blondi kääntää katseet

Vierailija
25.02.2015 |

Nyt se on taas huomattu. Blondasin hiukseni tänään ja lähdin kaupungille - sain todella paljon katseita miehiltä. Brunettina sain yleensä liikuskella katseilta rauhassa. Blondina saan myös enemmän kehuja ulkonäöstäni. Johtuuko siitä, että suurin osa miehistä pitää blondeista vai siitä, että blondeja on helpompi lähestyä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä sitä syntymätukalleen voi? Värjääminen aiheuttaa syöpää...olen ihan lyhyttukkainen melkein 60vuotias nainen. Vai kehutaanko täällä vaan nuoria pitkähiuksisia?

Vierailija
22/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muistakaa; mieluummin oma väritön pää kuin pilalle blondattu pehko. Miehenä haluan naisen jolla on terveet hiukset joita voi haroa kun omat on päästä tippunut.
m21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmekös kukaan ei minua katso, kun olen brunette...harmi vaan että blondi ei käy yhtään!:((((

Vierailija
24/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:03"]Itse olen aito blondi enkä kyllä ainakaan Etelä-Suomessa käännä kenenkään päätä :D Ehkä olen sitten vain niin ruma tai vaatimattoman näköinen, kun en halua meikata itseäni tunnistamattomaksi. Pohjoisessa kyllä saan huomiota omana itsenäni.
[/quote]

Hahaha mulla sama. Kenellä edes riittää aikaa katsoa miesten naamoja että saako niitä katseita? :D Jos kävelen kaupungilla niin olen siirtymässä paikasta a paikkaan b enkä todellakaan tsekkaille että katotaanko mua. Ja joo, ihan parikymppinen hoikka nätti blondi olen. Eli peruseloveena.

Vierailija
25/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:40"]Blondia pidetään helpompana saada sänkyyn.
[/quote]

Ei helvetti vielökö joku uskoo tämmöisiin? :"D Pahimmat yhenyönjuttujen harrastajat on kyllä mun kaveriporukassa näitä ruskea/ja mustahiuksisia. Me pari blondia sitten ei panna ympäriinsä. Itse olen sinkku (neitsyt) ja toinen blondi seurustelee vielä ekan poikaystävänsä kanssa ties kuinka monentta vuotta. Näillä tummemmilla sitten vierrossa jo 6.-10. jätkä. Ja ei olla ees parikymppisiä.

Vierailija
26/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niilä karvojen/silmien värillä niin paljon merkitystä.

Vierailija
27/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:10"]Kun vielä löytäisi jostakin punapäisen naisen.
[/quote]

Meikattuina pirun kauniita mutta ootappas kun pesevät naamansa. Valuu kuule ripset ja kulmakarvat viemäristä alas. Fluuuush.

Vierailija
28/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nää nyt on ihan mielipideasioita. Aika moni suomalainen maantienharmaat hiukset omistava blondaa, joten tokihan täällä palstallakin kehutaan eniten blondeja. Ei voi oikein yleistää näitä meidän naisten mielipiteitä miesten mielipiteiksi kun on aina vähän oma lehmä ojassa.

Olen kyllä silti ihan samaa miltä, että blondit hiukset saattaa kääntää katseita hiusten "kirkkauden" takia. Varmasti myös kirkkaan/pirteän värisiin vaatteisiin pukeutunut nainen kääntää katseita. Silmät yksinkertaisesti vain kiinnittää huomiota paremmin. Mutta tässähän ei silti ole kyse välttämättä katseen kohteen hyvännäköisyydestä millään tavalla. Voihan joku blondi tai kirkkaisiin vaatteisiin pukeutunut olla ruma tai lihava, mutta se huomataan paremmin vasta sitten kun ollaan jo katsottu.

Eikä nyt ole tarkoitus mitenkään ottaa blondeilta katseiden aiheuttamaa iloa pois! Kunhan pohdin, että tuosta se varmaan enimmäkseen johtuu. :)

Vierailija
29/36 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ap:lle vaan sopii blondi tukka paremmin. :) Toiset näyttää paremmilta vaaleissa ja toiset tummissa.

Vierailija
30/36 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei sopis blondi yhtään. :D Oon joskus miettinyt, mutta saanut ehdottomia ei-reaktioita ja oon samaa mieltä itsekin.

Oikea hiusvärini on maantieruskea, mutta värjään välillä tummanruskeaksi. Sopii kuulemma erittäin hyvin mulle ja viihdyn molemmissa väreissä hyvin.

Mut joo, niin kuin täällä on jo todettu, blondit varmasti herättävät huomiota värin kirkkauden takia. Myös sillä on vaikutusta varmasti miten itsensä kantaa ja onko nainen miehen makuun muuten ulkoisesti.

Kummallisia yleistyksiä kyllä täällä, että blondit ovat jotenkin naisellisimpia tai kauniimpia yleisesti. Ite oon melko naisellinen tyyliltäni, vaikka olenkin brunette. Tiedän myös blondeja, jotka ovat enemmän poikatyttömäisempiä. Tuohon blondit ovat helpompi -juttuun ei tarvitse edes sanoa, että se on typerä yleistys. Toki blondeissa on naisellisia tai/ja kauniita naisia. Tohon helppoon en sano mitään, se on musta vähän alentava ilmaus muutenkin.

Pakko sanoa, mä kyllä karkottasin kaikki miehet, jos värjäisin blondiksi:DDD

Vierailija
31/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondia pidetään helpompana saada sänkyyn.

Vierailija
32/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan vaaleilla on enemmän estrogenia ja siten he ovat naisellisempia. Pätee tietysti vain oikeasti vaaleisiin, mutta värjäämällä pystyy hämäämään yksinkertaisimpia miehiä. 

Tummahiuksisillahan kasvaa usein viiksetkin. Itse tykkään tummista enemmän, mutta tunnustan etteivät ne ole yhtä naisellisia kuin vaaleat. Minussa onkin hieman bi-seksuaalin vikaa. 

Vierailija
33/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat hiukset herättää enemmän huomiota värin "kirkkauden" takia. Vaaleat hiukset tekee myös monesta naisellisemman ja suloisemman näköisen joka vetoaa useimpiin miehiin. Kaikille blondit hiukset ei toki sovi, mutta Suomessa näkee mielestäni enemmänkin liikaa näitä hiuksensa liian tummiksi värjänneitä - näyttää lähinnä tunkkaiselta ja kolholta.

Vierailija
34/36 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruskeahiuksinen. Runsaat, kihartuvat, pitkät hiukset. Minuun on jopa Suomessa otettu kontaktia vaikka missä ja ulkonäköäni kehuttu. Onpa mies jopa kävellyt päin lasiseinää minua tuijottaessaan. Mitähän ihmettä olisi tapahtunut, jos olisin värjännyt hiukseni? :D

Vierailija
35/36 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse käynyt kaikki värit läpi ja toihan se blondi eniten huomiota. Punapäänä oli myös mukavaa, mutta väri vain vaati niin paljon työtä ylläpitää joten siirryin takaisin tumman ruskeaan. Jos sanotaan "blondien kanssa pidetään hauskaa, mutta brunetet naidaan" niin ainakin omalla kohdallani tämä piti paikkaansa :)

Vierailija
36/36 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi