Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan kusipäät

Vierailija
21.02.2026 |

Miten toimia työpaikan häiriköiden kanssa? Kokemuksia? 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on, valitettavasti ei lopu kuin työpaikkaa vaihtamalla. 

Vierailija
2/13 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se työpaikan kusipää oletkin sinä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuse heidän termariin.

Vierailija
4/13 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea! On varmasti mahtavaa päästä parempaan paikkaan. Kerroitko esimiehelle tilanteesta? 

Ap

Vierailija
5/13 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se työpaikan kusipää oletkin sinä!

Osaan kyllä ruveta itsekin hankalaksi tarpeen tullen. Mitään iloa en kyllä siitä saa. 

Ap

Vierailija
6/13 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä konkreettista olette tehneet tilanteen parantamiseksi? 

Ap

Vierailija
7/13 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea! On varmasti mahtavaa päästä parempaan paikkaan. Kerroitko esimiehelle tilanteesta? 

Ap

Koetin puhua heistä yhden esimiehen kanssa, ei auttanut mitään. Ei tuntunut kiinnostavan jostain syystä. Sitten myöhemmin on selvinnyt, että ovat hyviä kavereita keskenään ja ovat useassa työpaikassa olleet samaan aikaan. Toinen kun vaihtaa firmaa, toinen vaihtaa samalla tai vähän sen jälkeen. Jälkeenpäin on selvinnyt, että samaa hyväveli/-sisko porukkaa on enemmänkin ja tuntevat toisensa pitkältä aikaa. 
Sen verran opin, että en ole enää hakenut niihin yrityksiin töihin, missä tiedän tuota kusipäistä porukkaa nyt olevan. 
Olen todella iloinen, että pääsin nyt toiselle alalla töihin ja irti tuosta porukasta. Pitkään kesti toipua henkisesti heidän jälkeensä.

Vierailija
8/13 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Koetin puhua heistä yhden esimiehen kanssa, ei auttanut mitään. Ei tuntunut kiinnostavan jostain syystä. Sitten myöhemmin on selvinnyt, että ovat hyviä kavereita keskenään ja ovat useassa työpaikassa olleet samaan aikaan. Toinen kun vaihtaa firmaa, toinen vaihtaa samalla tai vähän sen jälkeen. Jälkeenpäin on selvinnyt, että samaa hyväveli/-sisko porukkaa on enemmänkin ja tuntevat toisensa pitkältä aikaa. 
Sen verran opin, että en ole enää hakenut niihin yrityksiin töihin, missä tiedän tuota kusipäistä porukkaa nyt olevan. 
Olen todella iloinen, että pääsin nyt toiselle alalla töi

Ohhoh! Se ei ole helppoa silloin työskentely, jos ei itse ole osana tuollaista hyväveli porukkaa. Jää helposti ulkopuoliseksi ja tulee tallotuksi. Hyvä että pääsit ko paikasta pois ja sait muuta tilalle. 

Ap

Vierailija
9/13 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on, ettei itse kuulu tuohon joukkoon, ap.

Vierailija
10/13 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisikaan kuulua, mutta se on pakko yrittää kuulua työn sujumisen vuoksi. Yritän tehdä työni hyvin, mutta kun se yritetään tehdä tyhjäksi, on motivaationi koetuksella. 

Ap

Vierailija
11/13 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista että jotkut ovat valmiita menettämään mielenterveytensä työpaikan takia. Mä näyttäisin kesoja ja/tai persettä ja lähtisin käveleen. Kyllä niitä töitä muuallakin on.

Vierailija
12/13 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisikaan kuulua, mutta se on pakko yrittää kuulua työn sujumisen vuoksi. Yritän tehdä työni hyvin, mutta kun se yritetään tehdä tyhjäksi, on motivaationi koetuksella. 

Ap

Miten tuo joukko häiritsee sinua, ap?

Vierailija
13/13 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäisyydessä on se hyvä puoli että se tulee aina ilmi jossain vaiheessa ja kääntyy heitä vastaan tavalla tai toisella. 60v kokemuksella pettämätön tapahtuma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä