Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen helsinkiläinen nainen ja tajusin juuri, miksi en ole löytänyt enää vuosiin miestä Helsingistä

Vierailija
29.11.2021 |

Täällä on niin paljon (hyvännäköisiä) naisia, että miehille tämä on kuin loputon karkkikauppa. Päivittäin heitä vastaan kävelee toinen toistaan houkuttelevamman näköisiä naisia. Ei täällä miehet tyydy yhteen "ihan ok" naiseen, kun voi parhaimmillaan pitää peliä monien kanssa ilman, että kaikki saavat tietää ja maine menee.

Kommentit (143)

Vierailija
41/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"miehille tämä on kuin loputon karkkikauppa"

Oletko tosissasi? Miten siten tiedän useita miehiä, jotka olleet vuosia kroonisessa puutteessa?

Koska miehet ovat yhtä nirsoja kuin naisetkin. Eihän miehet tälläkään palstalla tee muuta kuin huutaa kuinka kaikki ongelmat johtuu siitä, miten rumia ja läskejä naiset ovat. Vain kaunein kelpaa.

Pääkaupungissa on hyvännäkösempää populaa kuin muualla maassa, sen voi todeta matkustaessaan missä tahansa.

Vierailija
42/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosissasi? Miten siten tiedän useita miehiä, jotka olleet vuosia kroonisessa puutteessa?

Karkkikauppa on avoinna vain komeille miehille. Tavismiehet joutuvat katselemaan karkkikauppaan ikkunan takaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, kyllä normaali nainen löytää täältä miehen oikein helposti. Katseletkohan nyt itse vain tietynlaisia miehiä?

T. Tavallinen nainen pk-seudulta jolla on tavallisia naisia ystävinä, ja kaikilla meistä ollut aina tavallisia mukavia pk-seutulaisia miehiä. Elämänkumppanitkin löytyi helpolla kun rakastuttiin.

Vierailija
44/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karkkikauppa on avoinna vain komeille miehille. Tavismiehet joutuvat katselemaan karkkikauppaan ikkunan takaata.

Pskapuhetta, menepä tekemään se kuuluisa prismatesti. Poistu joskus kotoa. Tavallisilla miehillä on puolisot. Sulla ei ole siksi että olet reilusti tavallisen miehen alapuolella viehättävyydessä.

Vierailija
45/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ongelmaa löytää miestä, kunhan skippaa kaikki ne jotka puhuvat alpha-miehistä. Nämä on aina ongelmallisia ja niillä ei ole mitään tuotavaa mihinkään pöytään :D

Huomaan kyllä et sussa on vikana enemmänkin luonne kuin ulkonäkö ja sitä on kyllä vaikeaa korjata. 

Vierailija
46/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia kannattaa panostaa luonteeseen ja pistää täysillä kaikki peliin esim. harrastusten suhteen. Se tekee ihmisestä mielenkiintoisen.

Jos on intohimoinen maastopyöräharrastaja ja vielä kaunis ja ihana siihen päälle.. voiko samanhenkinen mies vastustaa? Tai jos mimmi vaikka soittaa rumpuja ja rakastaa sitä palavasti, sehän tekee ihmisestä upean.

Voi todellakin vastustaa.

Ei mies välttämättä halua naista, joka on kiinnostunut samoista asioista kuin itse on. Oma harrastus = omaa aikaa.

Nainen saattaisi sitä paitsi tuntua kilpailijalta.

Lisäksi, jos harrastaa täysillä jotakin juttua ja pyörii paljon esimerkiksi pienehköissä harrastusporukoissa, ei monikaan ole niin itseensä väsynyt, että etsisi samoista porukoista seurustelukumppania. Kuormasta ei syödä.

Joo no voi olla noinkin, mutta pointti oli nyt se, että jos on omia juttuja, joita rakastaa, se säteilee ihmisestä ulos päin. Olkoot saman henkinen tai ei. Eikä se sama harrastus tarkoita sitä, että pitäisi harrastaa samaan aikaan yhdessä.

Vierailija
47/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesassa naisille kelpaa luku ja kirjoitustaidoton wolt-kuski Abdull 😞

Vierailija
48/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon Helsinkiläinen nainen ja en taas löydä täältä ketään sopivaa miesehdokasta :D sitten taas kehä kolmosen ulkopuolella alkaa löytymään kyllä sulhasehdokkaita kun kattoo miten ne sielä ahertaa ja on pirun hyvännäkösiä. Täytys ettiä joku ahkera maalainen jolla ois perheenperustamis suunnitelmia.

Vierailija
49/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Helsingin soijapojat kelpaa?

Vierailija
50/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Helsingin soijapojat kelpaa?

Mitä muuta yli laudalle kuuluu?

Vierailija
51/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä helsinkiläisenä naisena alkaisi tyytymään maalaismiehiin. Onneksi ei tarvitse. Maailmalla on paljon koulutettuja sivistyneitä miehiä.

Vierailija
52/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä helsinkiläisenä naisena alkaisi tyytymään maalaismiehiin. Onneksi ei tarvitse. Maailmalla on paljon koulutettuja sivistyneitä miehiä.

Maailmalla=maalla. Sinä voit pitää ennakkoluulosi ja jäädä nuolemaan näppejäsi. Jää parhaat miehet naisille jotka tietävät asian oikean laidan. ;)

Vierailija
53/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla=maalla. Sinä voit pitää ennakkoluulosi ja jäädä nuolemaan näppejäsi. Jää parhaat miehet naisille jotka tietävät asian oikean laidan. ;)

Maailmalla = ulkomailla. t: Onnellisesti amerikkalaisen akateemisen miehen kanssa

Vierailija
54/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pskapuhetta, menepä tekemään se kuuluisa prismatesti. Poistu joskus kotoa. Tavallisilla miehillä on puolisot. Sulla ei ole siksi että olet reilusti tavallisen miehen alapuolella viehättävyydessä.

Olen nähnyt iltaisin Prismassa paljon yksin liikkuvia naisia. He ovat varmaankin niitä, joilla on komea fwb-mies käytössä.

Vierailija
55/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti mainita, että olen kaukosuhteessa pikkupaikkakuntalaisen miehen kanssa ja hän on aina niin onnellinen, kun olen tulossa hänen luokseen. Hänellä on hyvännäköisiä kavereita, miehekkäitä, hyväkuntoisia ja -kroppaisia, joilla on ylipainoiset tyttöystävät lyhyillä kananp3rsehiuksilla. Nämä miehet tuskin edes tiedostavat, kuinka haluttuja he olisivat Helsingissä ja voisivat valita parhaat päältä.

Ap

Mikä lyhyttukkaisissa vikana?

Vierailija
56/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki hyvännäköiset naiset halua minkään Tinder-hunksien pökkimiksi tulla. Se että niitä naisia ON, tarkoittaa, että ne haluavat munaa? Osa on suhteessa, osa selibaatissa, osa ei tykkää yhden yön jutuista, osa on lesboja, osa maksullisia ja osa aseksuaaleja. Hyvännäköiset naisetkin on ihan ihmisiä.

Vierailija
57/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla = ulkomailla. t: Onnellisesti amerikkalaisen akateemisen miehen kanssa

Moi HEL-NY! Mitä kuuluu?

Vierailija
58/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajotkaa parisuhdeongelmiinne, tai muuttakaa asennetta. Ei ole ihan kaikki kohdallaan nykyajan meiningissä kun suhteet loppuvat heti alkuunsa.

Vierailija
59/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisuus on kateissa. Ihmiset ovat loputtomia teini-ikäisiä. Ei näytä onnea tuovan, mutta kun sitoutuminen on niin pelottavaa. Onnelliset siihen kykenevät.

Onnelliset ovat onnellisia olo-/parisuhteista riippumatta. 

Läheisriippuvaiset ripustavat oman onnensa toisen ihmisen varaan. 

Vierailija
60/143 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"en ole löytänyt enää vuosiin". Aivan kuin miehen "löytäminen" olisi jotain shoppailua.

Mitähän verbiä olisi pitänyt käyttää, ettei olisi tullut sanomista? Jos olisin kirjoittanut "en ole saanut" niin olisit varmaan närkästynyt siitä, että pidän miehiä joinain esineinä, joita voi saada omakseen? 😁

Nyt kun viesti on korjattu, vastaisitko siihen?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi